Náhrada m135i
Náhrada m135i
Zdravím všechny diskutující,
před 3 roky jsem koupil nové m135i - AT, RWD (taky za pomocí rad tady na fóru, ještě jednou dík). Byla to skvělá volba, užíval jsem si každý kilometr, mohl bych tady napsat sloh o tom, co mě na autě bavilo a co zase ne, ale to asi nikoho moc nezajímá
Avšak životní situace se změnila a já vyfasoval větší a nudnější služební vůz a je mi tak nějak líto nechat soukromou m135i stát v garáži a vyjet s ní jen tak o víkendu. Příjde mi, že auto není ve fázi, kdy by drželo alespoň trochu hodnotu a pro mě je to přeci jen spíše daily car než víkendovka. A tak sem si říkal, že pošlu babyM do světa a za utržené peníze pořídím něco, co by mohlo být zábavné a taky by drželo aspoň trochu hodnotu. Počítám, že auto prodám okolo 600-620 tis. bez DPH (2016, 45 tkm nájezd, předplacený servis, záruka, nebourané, pečováno jak jen nejlíp šlo, kdyby měl někdo třeba zájem, tak se můžeme domluvit)
Otázka zní, co byste za takové peníze pořídili? Díval jsem se napřed na e46 M3, tam s manuálem a prvotníma investicema už je to asi vyšší hra a trochu se bojím případných servisních nákladů. Z4M bych bral všemi 10, ale slušná auta už taky šplhají k milionu. Mám rád BMW, ale není to podmínka, jsou to spíš jediný auta, ve kterých se vyznám, proto sem se po nich díval.
Využití by bylo vyloženě na víkend, na občasné cesty (2x týdně) domů po hezké okresce a výlety.
Do čeho byste v mém případe šli vy? Nebo nechali byste m135i doma? Popřípadě počkali byste, pošetřili a koupili třeba za rok/2roky něco kolem milionu? (M2/cayman)
Moc díky za všechny názory a rady.
před 3 roky jsem koupil nové m135i - AT, RWD (taky za pomocí rad tady na fóru, ještě jednou dík). Byla to skvělá volba, užíval jsem si každý kilometr, mohl bych tady napsat sloh o tom, co mě na autě bavilo a co zase ne, ale to asi nikoho moc nezajímá
Avšak životní situace se změnila a já vyfasoval větší a nudnější služební vůz a je mi tak nějak líto nechat soukromou m135i stát v garáži a vyjet s ní jen tak o víkendu. Příjde mi, že auto není ve fázi, kdy by drželo alespoň trochu hodnotu a pro mě je to přeci jen spíše daily car než víkendovka. A tak sem si říkal, že pošlu babyM do světa a za utržené peníze pořídím něco, co by mohlo být zábavné a taky by drželo aspoň trochu hodnotu. Počítám, že auto prodám okolo 600-620 tis. bez DPH (2016, 45 tkm nájezd, předplacený servis, záruka, nebourané, pečováno jak jen nejlíp šlo, kdyby měl někdo třeba zájem, tak se můžeme domluvit)
Otázka zní, co byste za takové peníze pořídili? Díval jsem se napřed na e46 M3, tam s manuálem a prvotníma investicema už je to asi vyšší hra a trochu se bojím případných servisních nákladů. Z4M bych bral všemi 10, ale slušná auta už taky šplhají k milionu. Mám rád BMW, ale není to podmínka, jsou to spíš jediný auta, ve kterých se vyznám, proto sem se po nich díval.
Využití by bylo vyloženě na víkend, na občasné cesty (2x týdně) domů po hezké okresce a výlety.
Do čeho byste v mém případe šli vy? Nebo nechali byste m135i doma? Popřípadě počkali byste, pošetřili a koupili třeba za rok/2roky něco kolem milionu? (M2/cayman)
Moc díky za všechny názory a rady.
Re: Náhrada m135i
nechat m135 dosetrit, prodat a koupit caymana mi zni dobre
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada m135i
Odporucam vyskusat si urcite najprv M3 E46, Z4 M. Predpokladam, ze z toho vyjde, ze M3 je vacsia udalost a radost soferovat ako M135i (sam mam M135i a otec M3), ale zaroven to je este stale viac idealna daily ako vyslovena vikendovka.
Dobre to zhodnotil PJ v onom teste: https://www.autoforum.cz/testy-aut/test ... ruhy-take/
Z4 M by prave na toto urcenie vedela byt vhodnejsia.
Ako dalsiu alternativu bych videl prave Boxster/Cayman gen 987 poFL, ktore by na tom co sa tyka problemov s motormi mali byt lepsie...napr: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =282364699
Pokial sa ale bavime o vikendovke len okolo baraku, alebo okruhy tak dvojicka Elise/Exige?
Napr: https://www.sportovnivozy.cz/115822-lot ... -r-liberec
Aspon ja bych sa niektorym z tych smerov uberal, ak by som hladal nahradu za M135i...
Dobre to zhodnotil PJ v onom teste: https://www.autoforum.cz/testy-aut/test ... ruhy-take/
Z4 M by prave na toto urcenie vedela byt vhodnejsia.
Ako dalsiu alternativu bych videl prave Boxster/Cayman gen 987 poFL, ktore by na tom co sa tyka problemov s motormi mali byt lepsie...napr: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =282364699
Pokial sa ale bavime o vikendovke len okolo baraku, alebo okruhy tak dvojicka Elise/Exige?
Napr: https://www.sportovnivozy.cz/115822-lot ... -r-liberec
Aspon ja bych sa niektorym z tych smerov uberal, ak by som hladal nahradu za M135i...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Náhrada m135i
Pokudby to nemuselo nutně stát tolik peněz a mohlo by to být i staršího data....tak neříkám nutně tenhle kus, ale například : https://auto.bazos.cz/inzerat/109943171 ... p-stav.php Líbí se mi ten minimalismus v ovládacích prvcích Na mobile.de je jich na prodej včetně tohoto kusu z CZ celkem 59, takže vybrat se dá. Cena dolů asi nijak závratně nepůjde.
Re: Náhrada m135i
k tomu kajmanovi (tedy bokstru, ale ono to vyjde nastejno):
pavproch píše:Tak, a mám jasno.... teda vyjasněno.... že porše neeeeeee.
Neska sem byl připuščen, nezačalo to teda moc dobře, páč mi bez oznamu změnili auto (měl sem mít 911 carrera, kterou prý někdo rozstřelil, takže sem dostal boxster), ale .... nakonec dobře, že to tak bylo.... kdyby totiž náhodu někdy poršadlo, tak určitě ne nine-eleven (vše vzadu se mi vůbec nelíbí), ale kajman neb boxster.... náhoda tomu chtěla, že sem dostal boxstera s NA H6, bohužel teda v automatu.... teda motoricky přesně to, po čem bych dyžtak šilhal..... a..... boxster ve sport plus režimu nejede o nic líp než m4Zlik ve sport plus režimu.... naopak bych řekl, že zkrácený m4Zlik se odspoda sbírá líp a radostněji.... takže bych si nijak nepomoh.... takže asitak....
Jinak jako jo, nechá si to podvozkově líbit opravdu hodně (sem měl možnost to i potahat po runwayi bez strachu z Pachu či výletu do tráwy....) což ostatně po všech těch úpravách m4Zlik taky.... a těch 280 štuttgartských kobyl nejede nijak líp než 258 zkrácených mnichovských.... možná zvuk to má nahoře srcovější a redline až v osmi (m4Zlik v sedmi)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Náhrada m135i
Super, díky za informace. Projdu to v poklidu co jste zatím poslali.
Ještě mě napadá 370Z a nebo c63 amg w204.
pavproch: M4Zlik je e85 3.0?
Ještě mě napadá 370Z a nebo c63 amg w204.
pavproch: M4Zlik je e85 3.0?
Re: Náhrada m135i
ne, (trochu) mocně potuněná e89 3.0i
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Náhrada m135i
350/370z
Re: Náhrada m135i
Na občasné vyjížďky bych koupil zánovní MX5 se svorem. Naprosto nejlepší poměr provozních nákladů a zábavy. V případě potřeby, stačí vyměnit podvozek za sportovnější. Za tyhle prachy je pak ještě konkurent v tom Nissanu Z, záleží co preferuješ.
Jinak je výběr dost omezený, pokud nechceš staré auto.
Jinak je výběr dost omezený, pokud nechceš staré auto.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Náhrada m135i
Jak píše m.z., ideálně poface mx5 ND, ta už má správně koní a poměr vykon/váha skoro jak pavprochova potunena Z3 ale lehkost k nezaplacení.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).