beaumont: O zabavnost snad ani nejde, je to prece GT

Jde o to, ze to auto nefunguje zvlast zajimave prakticky v zadnem smeru. Nezaujme ani pri jizde rovne (je strasne tezke), automat je docela spatny (bud je velmi pomaly v samocinnem modu, nebo pri manualnim ovladani vubec neposloucha), neni nijak zvlast prostorne. Co umi je, ze je tiche a podvozek je poddajny. Nicmene ani tak nezvlada ani rychlou jizdu po sotva zatackovite silnici prvni tridy nebo technictejsi dalnici. Do zatacek se mu nechce, brzdy jsou mizerne...
GT si predstavuji jinak, to by melo umet neco vice nez jen jet pohodlne 200 km/h po dalnici, to umi skoro kazde auto. Cekal bych i schopnost rychle aktivnejsi jizdy, to neni nic sportovniho, jen rychly presun z A do B po cemkoli jinem nez vyklizena dalnice u Frankfurtu.
Nerekl bych, ze to je spatne auto, ale opravdu me zaujalo jen a pouze motorem. A s tim si nelze hrat bez spojky a prevodovky
Volil bych v teto tride radeji 6er i E kupe. Zrovna E kupe mi prijde byt jako velmi podobne ladene auto a uz E500, tedy nonAMG, se mi zda byt lepsi ve vetsine aspektu.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n