Škoda Auto obecně
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
za mě taky - mám to přes diagnostiku puštěné furt u všech aut.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Field report z prvních dnů užívání Kodiaqu: Holka, která mi auto předávala mi to prezentovala jako modlu, má žena to auto miluje* a začíná šetřit, soused mě včera večer neodpověděl na pozdrav /náhoda?/ já jsem podstatně zdrženlivější.
DSG resp. automaty nemusím, ale díky pádlům pod volantem mi to přijde snesitelné. Jen často řadím sám. Výkonu to má tak akorát resp. jako alternativa k MPVčku na odvoz dětí do školy/fotbal/cokoliv ok. Z podvozku mám rozporuplné pocity. Nemá to adaptivní tlumiče, ale i na 19" to není přehnaně tvrdé (235/50). Naklání se na můj vkus až moc a v mé oblíbené zatáčce (zhoupnutí přes mostek a za mostkem ostrá pravá) padá na vnější přední kolo, ESP spustí polach a vše je špatně (v tom samém místě Insignia CT pod plynem krásně vyjíždí ze zatáčky. Na druhou stranu na hupu, kde Insignia ztrácí kontakt s vozovkou, tlumiče jdou na doraz a následuje dopad Kodiaq elegantně propruží a jede dál.
Ve Sportline se na to dá koukat, Infotainment a pičovinky jsou o několik světelných let před PSA vč. Opelu...
Závěr: Dobré auto, pro které ale nejsem cílovka. 2.0TDI 140 kw není nejlepší motor a adaptivní podvozek je must. Překvapuje mě, kolik lidí si to koupí místo, v mých očích dobře fungujícího SuperB.
*sedí vysoko, děti se do toho dobře skládají, hluboký kufr, displaye se lesknou, zvenku se to leskne, muzika hezky hraje, automat je prý hodně fajn, couvací kamera je lepší než u PSA a lépe se s tím parkuje než s Insignií.
//edit: a abych nezapomněl, ty jakožeskořepiny stojí úplně za piču. I se svýma 183 cm jsou pro mě nízké a nepříjemně široké.
DSG resp. automaty nemusím, ale díky pádlům pod volantem mi to přijde snesitelné. Jen často řadím sám. Výkonu to má tak akorát resp. jako alternativa k MPVčku na odvoz dětí do školy/fotbal/cokoliv ok. Z podvozku mám rozporuplné pocity. Nemá to adaptivní tlumiče, ale i na 19" to není přehnaně tvrdé (235/50). Naklání se na můj vkus až moc a v mé oblíbené zatáčce (zhoupnutí přes mostek a za mostkem ostrá pravá) padá na vnější přední kolo, ESP spustí polach a vše je špatně (v tom samém místě Insignia CT pod plynem krásně vyjíždí ze zatáčky. Na druhou stranu na hupu, kde Insignia ztrácí kontakt s vozovkou, tlumiče jdou na doraz a následuje dopad Kodiaq elegantně propruží a jede dál.
Ve Sportline se na to dá koukat, Infotainment a pičovinky jsou o několik světelných let před PSA vč. Opelu...
Závěr: Dobré auto, pro které ale nejsem cílovka. 2.0TDI 140 kw není nejlepší motor a adaptivní podvozek je must. Překvapuje mě, kolik lidí si to koupí místo, v mých očích dobře fungujícího SuperB.
*sedí vysoko, děti se do toho dobře skládají, hluboký kufr, displaye se lesknou, zvenku se to leskne, muzika hezky hraje, automat je prý hodně fajn, couvací kamera je lepší než u PSA a lépe se s tím parkuje než s Insignií.
//edit: a abych nezapomněl, ty jakožeskořepiny stojí úplně za piču. I se svýma 183 cm jsou pro mě nízké a nepříjemně široké.
Naposledy upravil(a) HondaMan dne pon 16 zář 14:40, celkem upraveno 1 x.
2.9T RWD
Re: Škoda Auto obecně
Zadní jednoznačně plus i ve dne. Co nechápu, že když prší tak hodně lidí jede na denní. A vzadu nesvítí nic.. tvl to jako ty chytrý auta nepoznají, že se automaticky spustili stěrače, tak že se asi snížila viditelnost a nepřepnou rovnou na klasický světla?!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
chytrá auta to poznají, resp. lze tuto možnost zaškrtnout v nastavení...
NEJ jsou ti, na které zablikáš a oni si klepou na čelo nebo rozhazují rukama.
NEJ jsou ti, na které zablikáš a oni si klepou na čelo nebo rozhazují rukama.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
u koncernu je to tak, že pokud máš stěrače na auto + světla na auto a je potřeba stírat déle, než pár vteřin (tedy pravděpodobně prší), zapnou se světla. Pokud cokoliv z toho chybí, nestane se nic.
Re: Škoda Auto obecně
takže když světla na auto ale stěrače zapneš sám, tak nic? To mi nepříjde moc "simply clever"
Re: Škoda Auto obecně
Už jsem si dávno všiml, že jsem jiný, ale dodnes nechápu ani mi to nikdo dotazovaný z mého okolí nedokázal vysvětlit, v čem je ta racionální výhoda rozvozu dětí do školy a kroužků v MPV nebo SUV. MPV pochopím, když někdo vozí 3 a více dětí, ale kolik takových rodin znáte? Většina vozí děcka max. 2 a zde podlě mě stejně dobře nebo ještě lépe poslouží obyč. univerzální hatchback, kombík... Syn má 4,5 let, přijde ke golfu, sám si otevře dveře, bez problémů si nastoupí do sedačky, já ho jen připoutám. Měřím 191 cm a nemám problém se tam párkrát za den sehnout. Stejným autem jezdíme na dovolenou (hotel).HondaMan píše:jako alternativa k MPVčku na odvoz dětí do školy/fotbal/cokoliv ok.
U nás v ulici si jeden pár před příchodem prvního potomka pořídil Multivan. Teď fungují tak, že ráno vyběhnou z domu, otevřou ty velké šibovačky, zacvaknou na jedno z těch tří křesel vajíčko s novorozencem, nastoupí si dopředu kde sedí metr od sebe a vesele jedou
Jako ať si koupí každý co chce a co se mu líbí, ale když pak přijde reč na auta, marně se to snaží racionálně odůvodnit a to aniž bych se ptal. Prostě je to cool a jde se davem.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Škoda Auto obecně
Reálně bych si to sobě nikdy nekoupil, ale vůči Insignii je v Kodiaqu více místa (lidé/kufr) a je o 30cm kratší = super na parkování. Máš z něj lepší výhled - i úplně dole sedíš stále velmi vysoko.
Děti se mi do toho nakládají mnohem lépe (1 a 3 roky) sami si ještě neotevřou ani to kombi a když sami nastupují, nadělají botičkama strašný bordel.
Díky vyššímu posazu a přehledu se cítíš bezpečněji a díky blbým jízdním vlastnostem jezdíš pomaleji = bezpečnější
Dnes jsem jel FnO - Brno a i když jsem jel pomaleji (bez ochrany), tak spotřeba vyšší o 1,5 litry. Fyziku prostě neokecáš. Při klidné jízdě bude spotřeba podobná. Při 220 jede Opel za 15 - 16. Kodiaq je rád, pokud za 15 jede alespoň 200. Ale zkoušel jsem to jen chvilku viz ochrana.
Děti se mi do toho nakládají mnohem lépe (1 a 3 roky) sami si ještě neotevřou ani to kombi a když sami nastupují, nadělají botičkama strašný bordel.
Díky vyššímu posazu a přehledu se cítíš bezpečněji a díky blbým jízdním vlastnostem jezdíš pomaleji = bezpečnější
Dnes jsem jel FnO - Brno a i když jsem jel pomaleji (bez ochrany), tak spotřeba vyšší o 1,5 litry. Fyziku prostě neokecáš. Při klidné jízdě bude spotřeba podobná. Při 220 jede Opel za 15 - 16. Kodiaq je rád, pokud za 15 jede alespoň 200. Ale zkoušel jsem to jen chvilku viz ochrana.
2.9T RWD
Re: Škoda Auto obecně
Konečně zdůvodnění proč SUVHondaMan píše: a díky blbým jízdním vlastnostem jezdíš pomaleji = bezpečnější
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Proto AUTO režim nepoužívám, když jedu soustavou tunelů. Je mi proti srsti věčné zapínání a vypínání. Rozsvítím na furt a basta.řidičBOB píše:normálně zadní lampy s SPDS nesvítí... Podle mne měl nastaveno včasné spínání na AUTO režim a to to pak spíná při stínu ze stromu
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.