Táhneme na Brusel
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhneme na Brusel
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
Čím dál více to vypadá, že bychom se v dnešní úpadkové podobě tzv. kapitalismu už bez všemožných socialistických dotací na to či ono ani nevysrali.
Nicméně já jsem třeba příznivcem alternativních pohonů, kdyby všechny odporně toxické dusivé (hlavně ty nákladní/bagry atd.) dieselové stroje jezdily na CNG, to by se nám skvěle dýchalo. Konkrétně tady začal místní jezdit bus na cng, a proti původnímu naftovému dusivému smradlavci je to koorva rozdíl!
Elektro u automobilů je se stávajícími technologiemi výroby aku a efektivitou získané energie (z pálení uhlí, což je zřejmě vrchol ekologického přístupu k autodopravě) slepá ulička dlážděná štědrými dotacemi pro důmyslné manipulátory. Ale z hlediska čistého vzduchu v nejbližším okolí lidských obydlí bych jistě preferoval samé étrony, místo všudypřítomných dieselových kolenovrtů, "nejlépe" samozřejmě bez filtrů, kteří mají nejčastější denní nájezd 3-5 km do práce a zpět.
Nicméně já jsem třeba příznivcem alternativních pohonů, kdyby všechny odporně toxické dusivé (hlavně ty nákladní/bagry atd.) dieselové stroje jezdily na CNG, to by se nám skvěle dýchalo. Konkrétně tady začal místní jezdit bus na cng, a proti původnímu naftovému dusivému smradlavci je to koorva rozdíl!
Elektro u automobilů je se stávajícími technologiemi výroby aku a efektivitou získané energie (z pálení uhlí, což je zřejmě vrchol ekologického přístupu k autodopravě) slepá ulička dlážděná štědrými dotacemi pro důmyslné manipulátory. Ale z hlediska čistého vzduchu v nejbližším okolí lidských obydlí bych jistě preferoval samé étrony, místo všudypřítomných dieselových kolenovrtů, "nejlépe" samozřejmě bez filtrů, kteří mají nejčastější denní nájezd 3-5 km do práce a zpět.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhneme na Brusel
No to je super přístup - takový čecháčkovský - mě se bude dýchat líp a ty u těch dolů a elektráren, ať klidně chcípnou
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
1. Odsířením elektráren v minulých desetiletích se kvalita vzduchu v jejich okolí dost zlepšila. Žádný zázrak to samozřejmě není.
2. Elektrárny byly v provozu i bez étronů. Chcete snad naznačit, že po zrušení étronů by přestaly produkovat zplodiny do ovzduší?
3. Prakticky každý se může svobodně rozhodnout se z okolí elektrárny odstěhovat. Elektrárenské budovy a komíny se budou stěhovat dosti obtížně, že ano.
4. Moc by mě zajímalo, kam je možné se rozumně odstěhovat z dosahu všudypřítomných pojízdných toxických plechovek, a to především těch se sazomety, kterými jsou osazeny nejen prakticky všechny druhy náklaďáků, dodávek, bagrů/buldozerů/stavebních strojů atp., ale dle mých zkušeností i většina zdejších osobních pojízdných plechovek.
Aspoň u autobusů se začíná situace zlepšovat s provozem na CNG.
2. Elektrárny byly v provozu i bez étronů. Chcete snad naznačit, že po zrušení étronů by přestaly produkovat zplodiny do ovzduší?
3. Prakticky každý se může svobodně rozhodnout se z okolí elektrárny odstěhovat. Elektrárenské budovy a komíny se budou stěhovat dosti obtížně, že ano.
4. Moc by mě zajímalo, kam je možné se rozumně odstěhovat z dosahu všudypřítomných pojízdných toxických plechovek, a to především těch se sazomety, kterými jsou osazeny nejen prakticky všechny druhy náklaďáků, dodávek, bagrů/buldozerů/stavebních strojů atp., ale dle mých zkušeností i většina zdejších osobních pojízdných plechovek.
Aspoň u autobusů se začíná situace zlepšovat s provozem na CNG.
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne pon 16 zář 19:36, celkem upraveno 2 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhneme na Brusel
Ad 2. Jasně, každý, kdo žije na ostravsku, mostecku, karvinsku, se může zítra ráno vzbudit a říct si: tak a dneska se rodino stehujeme na Šumavu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
Rozhodnout se může, pakliže je ještě relativně zdravý a svéprávný. Zda své rozhodnutí dokáže realizovat, záleží už především na jeho schopnostech. Elektrárnu už nepřestěhuje nikdo, ani kdyby se na uši stavěl.řidičBOB píše:Ad 2. Jasně, každý, kdo žije na ostravsku, mostecku, karvinsku, se může zítra ráno vzbudit a říct si: tak a dneska se rodino stehujeme na Šumavu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhneme na Brusel
Přesné...a čím víc el je potřeba, tím víc uhlího vytěžíme a spálíme. Ekologie jako prase! Ale hlavně, že tobě to pod nosem smrdět nebude
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
Pokud stále mé názory na sazomety chápete jako osobní útok na vaše schopnosti vést firmu, budu se tedy opakovat - na vašem místě v případě potřeby firmy najezdit 40 až 50+t km ročně bych rovněž volil vozidla osazená sazomety, pokud by mi úředníci vyšší výdaje (benzin) a komplikace s doplňováním paliva(cng) nekompenzovali. Neberte si to furt tak osobně.
Co se týče vaší neustálé elektrárenské mantry - buď bydlíte v jejím blízkém okolí, což ovšem za příliš pravděpodobné nepovažuju, nebo se nabízí další varianta, a to sice že cítíte nezměrný soucit se všemi živými bytostmi v jejich okolí. V tom případě byste se tam měl nejspíš přestěhovat, abyste účinně zmírňoval jejich pro vás tak zjevně důležité utrpení tím, že budete tamní vzduch filtrovat přes své dýchací cesty.
Co se týče vaší neustálé elektrárenské mantry - buď bydlíte v jejím blízkém okolí, což ovšem za příliš pravděpodobné nepovažuju, nebo se nabízí další varianta, a to sice že cítíte nezměrný soucit se všemi živými bytostmi v jejich okolí. V tom případě byste se tam měl nejspíš přestěhovat, abyste účinně zmírňoval jejich pro vás tak zjevně důležité utrpení tím, že budete tamní vzduch filtrovat přes své dýchací cesty.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhneme na Brusel
Neměl by ses pouštět do něčeho, o čem nemáš páru
Vůbec netuším, kde bereš spojitost dieselů a mou schopnost vést firmu Já o tom nenapsal ani řádek a dokonce ani v té nejdivočejí představě, mi to můj předešlý text neevokuke.
A co se týče mého bydlení, tak to také není nic tajného - mám byt na P2/P6 a dům u CHKO u Berounky
Takže - co tam máš dál??
Vůbec netuším, kde bereš spojitost dieselů a mou schopnost vést firmu Já o tom nenapsal ani řádek a dokonce ani v té nejdivočejí představě, mi to můj předešlý text neevokuke.
A co se týče mého bydlení, tak to také není nic tajného - mám byt na P2/P6 a dům u CHKO u Berounky
Takže - co tam máš dál??
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
Oprava mé nepřesné formulace - nejde o vaše schopnosti vést firmu obecně (nepochybuju, že jste v této oblasti nadprůměrně zdatný), ale odkaz na dřívější debatu, kde jsem kritizoval dusivé sazomety, a vy jste zmiňoval čistě ekonomickou nerentabilitu jakéhokoli k dieselu alternativního řešení pohonu při vysokých nájezdech vašich služebáků - benzín (vyšší spotřeba), případně CNG (nedostatečná síť čerpacích stanic) a elektro (nedostatečná síť nabíječek, dlouhá doba nabíjení ve srovnání s běžnými PHM, malý nájezd).
Jen pořád nerozumím ve vaší kritice é-mobility často přítomným zmínkám o těch chudáčcích bydlících u elektráren, z nichž by bylo možno vyvozovat, že většinu emisí z teploušských elektráren lze připisovat na vrub nabíječkám pro étrony. V tomto kontextu bychom měli zmínit především chudáky horníky, kteří si vydatně kurví zdraví v dolech, aby vůbec bylo v teploelektrárnách čím zatápět v kotlích. Proti tomu je bydlení poblíž elektrárny úplná pohodička.
Jen pořád nerozumím ve vaší kritice é-mobility často přítomným zmínkám o těch chudáčcích bydlících u elektráren, z nichž by bylo možno vyvozovat, že většinu emisí z teploušských elektráren lze připisovat na vrub nabíječkám pro étrony. V tomto kontextu bychom měli zmínit především chudáky horníky, kteří si vydatně kurví zdraví v dolech, aby vůbec bylo v teploelektrárnách čím zatápět v kotlích. Proti tomu je bydlení poblíž elektrárny úplná pohodička.