Fiat a vše kolem nich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2006
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Fiat a vše kolem nich
Fiat. Simply hammer.
Re: Fiat a vše kolem nich
Verze Sporting na své objevení fanoušky ještě čeká, a tak se dá pořídit za pár desítek tisíc korun. Také náhradní díly na Punto jsou obecně levné a kromě koroze a úniků oleje se recenze o žádné závaznější závadě nezmiňují.
https://www.garaz.cz/clanek/fiat-punto- ... e-21002408
Teda že bych si chtěl koupit jako zábavný auto zrovna Punto? To by mě ani ve snu nenapadlo.....
https://www.garaz.cz/clanek/fiat-punto- ... e-21002408
Teda že bych si chtěl koupit jako zábavný auto zrovna Punto? To by mě ani ve snu nenapadlo.....
Re: Fiat a vše kolem nich
znamy si teraz zakupil tzv. Fiatu. Fiat 124 Spider. Celkom sa mi to auto paci. S motorom 1,4 Turbo benzin to aj pekne ide s dobrym pomerom vaha/vykon. Som zvedavy na kvalitu z dlhodobeho hladiska. Uz tam nahodil original Abarth Monza podtlakovy koncovy diel vyfuku. Este planuje samosvor, kedze si to to auto priam pyta. Som zvedavy, dokedy ho bude bavit seriovy vykon a da trosku zdvihnut tlak turba pre viac koni Uz som mu menil Diverter Valve od znacky GoFastBits. Ide to lepsie za plynom-lepsia odozva pedalu,kedze necha vo vedeni viac tlaku a turbo nemusi tolko dofukavat.
Re: Fiat a vše kolem nich
Takze si z toho dela MX-5 (svor, odezva atm. motoru), proc si ji nekoupil rovnou…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Fiat a vše kolem nich
cena a turbomotor. Nasiel skladovku za veeelmi nizku cenu vo fullke,co sa robi pre klasicky spider. Vyfuk z abartha sme nasli na ebay tiez za polovicnu cenu s najazdom 5000km, cize ako novy. Svor tiez sa da zohnat za smiesnu cenu a to sa len prehodi cely diff. Jasne, nema to tuhsie tlmice a pruziny z Abartha, ale nechcel to mat tvrde.
A chcel mat ten pocit turbokopanca s krutakom, ako len atmosferu. A mazda 2liter si pytaju dost prachov na pomer ceny/vykonu. Ano, asi co sa tyka zostatkovej hodnoty, tak mazda ma navrch. Ale o to mu neslo zjavne.
A chcel mat ten pocit turbokopanca s krutakom, ako len atmosferu. A mazda 2liter si pytaju dost prachov na pomer ceny/vykonu. Ano, asi co sa tyka zostatkovej hodnoty, tak mazda ma navrch. Ale o to mu neslo zjavne.
Re: Fiat a vše kolem nich
Reaguju se zpožděním (od 2 sekund do několika let, f tymto přypadku asi týden) - jaxem seděl v AAA a nechávali mě "vyvařovat ve valstní šťávě" - taxem tam čuměl na vystavený Fiat 500. Je to vzhledově roztomilá nákupní taška do města (i přes tam vystavenou odpornou blankytně modrou barvu). Následně sem (pohledem do konfigurátoru) ke svému překvapení zistil že navzdory bruseli do toho zřejmě pořád ještě dávají stejný atmo 1.2i jaký máme v pindici (MY2006, EUR3 nebo 4) který má základy někdy v šedesátých minulého století.... kdybych uvažoval o nákupní tašce, jasná volba....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Ano, je to derivát starého fiatího motoru, ale ne ze šedesátek, ale z vosumdesátek. FIRE (full integreted robotic engine; nebo tak nějak), který byl zkonstruovaný, aby se maximálně eliminovala lidská chyba při kompletaci a montáži, na základě zkušeností se zemědělci nahnanými do továren FIAT. Motory Fiat FIRE mají navíc vlastnost, že při zanedbané údržbě a přetrženém rozvodu nedojde k potkání se ventilů s písty...
Re: Fiat a vše kolem nich
A pakže brambory a fijaty nemají něco společného... pindica je stejný ročník (2006) jako brambor2, má nalítáno víc (135tis) a spojkový pedál de taky ztuha/nehladce.... čili pindica napodobí brambora2 a při nejbližýším servisu dostane taky novou spojku, dvouhmotu a spojkové ložisko....pavproch píše: Btw, sic jen 90 tis km, ale spojka musela být v dezolátním stavu (měnil sem ji vč. dvouhmoty), fčíl jde spojkový pedál nádherně jemně/hladce/lehce.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.