Mazda CX-5 2,5i
Re: Mazda CX-5 2,5i
Vlastním M6 GJ a švagr má CX-5, oba automaty, oba 2.2D, já mám 129kW, on 110kW, parkuje v garáži hned naproti a občas s jeho autem jezdíme. Kromě prostoru v kufru, kde je M6 lepší, jsou obě auta, co se podélného místa týče srovnatelné. V obou mám sedačku řidiče úplně vzadu, v M6 si natáhnu nohy pod pedály úplně rovně, v CX-5 je mám jen lehce pokrčené, ale za mnou zbývá o něco víc místa, než v M6. Moje předchozí M6 GH byla vzadu o něco prostornější, neměla tak silné prahy ani tunel.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Mazda CX-5 2,5i
Tak to tu zase trošku oživím. Konečně jsem se dokopal k prodejci prohlídnout si CX-5 a musím říct že zpracováním jsem příjemně překvapen. Mám domluvenou na půjčení předváděčku tak se těším až se projedu a uvidím co a jak. Záměrně jsem to nechával na poslední chvíli protože jsem čekal s čím se vytasí facelift...
Trošku mě mrzí že není šance abych viděl předfacelift a facelift vedle sebe a z toho si pak vybral protože už je jen posledních pár skladovek.
Co mě zajímá je to že mi prodejce řekl že nová CX-5 bude mít v motoru systém odpojování válců...
Nevím jestli to není zbytečnej krám navíc a nevykašlat se na to a vzít starší bez téhle věci.
Zase na druhou stranu co jsem tak koukal tak odpojování válců je dost mechanická záležitost a nemusela by být nějak extra poruchová. Co se týká úspory paliva tak opravdu nevím jestli to je nějaký přínos. Máte s tím někdo zkušenosti jestli je to plus nebo spíš mínus ?
Trošku mě mrzí že není šance abych viděl předfacelift a facelift vedle sebe a z toho si pak vybral protože už je jen posledních pár skladovek.
Co mě zajímá je to že mi prodejce řekl že nová CX-5 bude mít v motoru systém odpojování válců...
Nevím jestli to není zbytečnej krám navíc a nevykašlat se na to a vzít starší bez téhle věci.
Zase na druhou stranu co jsem tak koukal tak odpojování válců je dost mechanická záležitost a nemusela by být nějak extra poruchová. Co se týká úspory paliva tak opravdu nevím jestli to je nějaký přínos. Máte s tím někdo zkušenosti jestli je to plus nebo spíš mínus ?
Re: Mazda CX-5 2,5i
Ako fungujú elektronické systémy v CX-5 v porovnaní s konkurenciou? Myslím všelijaké tie adaptívne tempomaty, lane assisty, sledovače únavy a podobne.
Re: Mazda CX-5 2,5i
Kolega, ktery ma M6 mi rikal, ze adaptivni tempomat pod 30kmph nefunguje (napr VW umi do zastaveni a sam se rozjet), coz je velka skoda, protoze tim se ztraci jeho nejvetsi kouzlo v mestskem ucpanem provozu, kde nakonec funguje nejlepe.
Re: Mazda CX-5 2,5i
Aktuální CX-5 má samozřejmě i tempomat s funkcí Stop & Go.TomZ píše:Kolega, ktery ma M6 mi rikal, ze adaptivni tempomat pod 30kmph nefunguje (napr VW umi do zastaveni a sam se rozjet), coz je velka skoda, protoze tim se ztraci jeho nejvetsi kouzlo v mestskem ucpanem provozu, kde nakonec funguje nejlepe.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Mazda CX-5 2,5i
Shr3k: A máš s niektorým z tých elektronických systémov v Mazdách skúsenosti? Prípadne aj z iného modelu, občas sú rovnaké a skúsenosti by mohli byť prenositeľné (napríklad u Subaru funguje EyeSight vo všetkých modeloch rovnako).
Prípadne, kde by som na SK/CZ fórach tie skúsenosti našiel?
Prípadne, kde by som na SK/CZ fórach tie skúsenosti našiel?
Re: Mazda CX-5 2,5i
Mám Mazdu CX-5 II od listopadu 2017 2,5 benzin v nejvyšší výbavě. Před tím jsem měl sedan Peugeot 508 2.0 diesel. Šel jsem do SUV kvůli lepšímu "nasedání". Už nemám na to lízt do sedanu jako do ponorky. Tak to mi Mazda CX-5 splnila na 100%. Pohodlné auto, odhlučněné atd. Má všechny možné vychytávky moderních aut. A teď pozor ! Spotřeba ! Po dálnici kolem 7 l/100 km. To je super ! A po městě (jízdy v kolonách, na semaforu atd) se pod 12 l/100 km nedostanu i při té "nejlehčí" noze ! Těch 12 l je to nejlepší, někdy jezdím po městě taky až za 14 l/100 km Takže závěr ? Je to jedno z nejlepších aut tohoto typu pro dlouhé jízdy. Rozhodně to není "městské" auto, pokud máte "hluboko do kapsy". Ovšem to majitel, který si koupí Mazdu CX-5II 2,5 benzin
v nejlepším vybavení, asi neřeší. Cena auta je totiž v krásné red color barvě maličko pod mega Kč ! A ještě něco. Opravná tužka v této barvě je nedostupná ! A soupravu rezervního kola za cca 12K Kč si musíte dokoupit zvlášť, protože jinak máte jenom "lepící soupravu"
Ještě pořád toužíte po Mazdě CX-5 II 2,5 benzin?
v nejlepším vybavení, asi neřeší. Cena auta je totiž v krásné red color barvě maličko pod mega Kč ! A ještě něco. Opravná tužka v této barvě je nedostupná ! A soupravu rezervního kola za cca 12K Kč si musíte dokoupit zvlášť, protože jinak máte jenom "lepící soupravu"
Ještě pořád toužíte po Mazdě CX-5 II 2,5 benzin?
Re: Mazda CX-5 2,5i
chatar
Buď jsi doposud jezdil s traktorem, nebo kecáš.
verze KE 87 tis. km - 9,1
verze KF 34 tis. km - 8,4
Shr3k by ti mohl vyprávět o nejnespokojenějším majiteli CX5 2,5 ... spotřebu nikdy nehaní
Všude jezdí na poslední chvíli, nic nestíhá a tak ji dává co to jede... ve městě i mimo město
Buď jsi doposud jezdil s traktorem, nebo kecáš.
verze KE 87 tis. km - 9,1
verze KF 34 tis. km - 8,4
Shr3k by ti mohl vyprávět o nejnespokojenějším majiteli CX5 2,5 ... spotřebu nikdy nehaní
Všude jezdí na poslední chvíli, nic nestíhá a tak ji dává co to jede... ve městě i mimo město
Re: Mazda CX-5 2,5i
2 chatar: po meste za 12-14? Nak moc ne? To nam jezdi touareg 3.0 TSI po praze
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Mazda CX-5 2,5i
Třeba s lehkou nohou provozuje semaforové sprinty.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3