Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
tak to padlo. majitel to prodaval protoze dosly banany. mechy v haji
jezdím pod své možnosti a jsem ovce
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
Spolocnik mal allroad, je to strasne auto... ani zadarmo to uz nechce. Inak kto porovnava jazdne vlasnosti Allroadu s Audi A6 Avant, ten sa nikdy na Allroade ani neviezol... jedny slovom katastrofa.
P.S. Allroad nema redukciu
P.S. Allroad nema redukciu
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
V cem je tedy tak propastny rozdil v jizdnich vlastnostech A6 vs. allroad?
Mimochodem allroad v nabidce redukci mel..
Mimochodem allroad v nabidce redukci mel..
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
redukce byla tuším jen pro benzín
diesel ji až tak nepotřebuje, i když v případě 2,5 TDI 110 kW s jeho mizerným zátahem vespod to taky není úplně pravda
diesel ji až tak nepotřebuje, i když v případě 2,5 TDI 110 kW s jeho mizerným zátahem vespod to taky není úplně pravda
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
petris: Na novom aute hlavne v tlmicoch, allroad pouziva silnejsie ramena a preto ma vecsie neodpruzene hmoty a k tomu nema prisposobene tlmice. Na malych nerovnostiach je to tvrde a velke to rozhupu a co je najhorie po par kilometroch rychlej jazdy na nerovnom povrchu sa olej v tlmicoch prehreje a uplne prestanu fungovat.
Na starsom aute je problem s tesnostou mechov a senzorov vysky. Preto sa neda pouzivat poloha 1,2 lebo pri tom auto dosada a vyhadzujeto to chybove hlasky. Stare Allroady jazdia zasadne na 3 alebo 4 stupni lebo tam uz nedosadaju ale zaroven to zvysuje ich tazisko, co este viac zhorsuje ich vlasnosti...
Jednoducho jazdne vlasnosti sa s Audi A6 Avant nedaju zrovnavat ani vo sne...
P.S. S tou redukciu ma to zaujima lebo spolocnik ju pri kupe velmi chcel (ja ju na Outbacku mam) a bolo mu povedane ze sa nevyraba?
Na starsom aute je problem s tesnostou mechov a senzorov vysky. Preto sa neda pouzivat poloha 1,2 lebo pri tom auto dosada a vyhadzujeto to chybove hlasky. Stare Allroady jazdia zasadne na 3 alebo 4 stupni lebo tam uz nedosadaju ale zaroven to zvysuje ich tazisko, co este viac zhorsuje ich vlasnosti...
Jednoducho jazdne vlasnosti sa s Audi A6 Avant nedaju zrovnavat ani vo sne...
P.S. S tou redukciu ma to zaujima lebo spolocnik ju pri kupe velmi chcel (ja ju na Outbacku mam) a bolo mu povedane ze sa nevyraba?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
110kw nebylo, ne? já myslim, že bylo jen 120 a 132kwVana píše:redukce byla tuším jen pro benzín
diesel ji až tak nepotřebuje, i když v případě 2,5 TDI 110 kW s jeho mizerným zátahem vespod to taky není úplně pravda
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
bola to verzia 132kw
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
jj, pardon chyba u mněDeli píše:110kw nebylo, ne? já myslim, že bylo jen 120 a 132kw
jel jsem s verzí 132 kW + čip a co se týká zátahu vespod byla to opravdu tragédie
pod 2000 totálně mrtvé a ani ten čip to nezachránil
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
merlin: Dost kilometru jsem najezdil jak s A6 avant, tak i s allroadem (kterym jezdim obcas doted) predesle generace. Jizdni vlastnosti jsou myslim srovnatelne - zadna slava ani v jednom pripade.
Ze by tlumice prestaly fungovat, s tim jsem se nesetkal a to nijak pomalu nejezdim. S dosedanim, nebo skrtanim v prubehu jizdy take ne - auto dosedalo pri delsim stani v pripade netesnosti mechu. Po nastartovani kompresor mech dofoukl a udrzoval ve stabilni poloze. Pri vetsi netesnosti, kdy by kompresor nestacil foukat nebo nesel vubec, by s autem vyjel jen magor.
Krom toho pokud by neudrzelo polohu 1-2, tak 3 take ne. A na "oranzovou" vysku 4 se jezdit neda vubec, jelikoz jde pri rychlosti cca nad 30 km/h automaticky zpet na 3, nad 130km/h na 1. Tusim, ze lze 4 nejak manualne zaaretovat, ale nikdy jsem to nezkousel. Tak nevim, odkud mas vyse popsane zkusenosti s jizdou na 3-4, ale moje se diametralne lisi - prakticky porad na 1. vyskovy stupen a bez problemu.
Co se tyce redukce - nevim, jestli v prubehu vyroby menily nabidku, ale pri koupi redukce pro diesel byla. Matne si pamatuji z predvadeci jizdy radicku s cervenym tlacitkem po leve strane pro aktivaci. V ceniku byla urcite, mam pocit ze snad i drazsi nez tiptronic verze.
Ze by tlumice prestaly fungovat, s tim jsem se nesetkal a to nijak pomalu nejezdim. S dosedanim, nebo skrtanim v prubehu jizdy take ne - auto dosedalo pri delsim stani v pripade netesnosti mechu. Po nastartovani kompresor mech dofoukl a udrzoval ve stabilni poloze. Pri vetsi netesnosti, kdy by kompresor nestacil foukat nebo nesel vubec, by s autem vyjel jen magor.
Krom toho pokud by neudrzelo polohu 1-2, tak 3 take ne. A na "oranzovou" vysku 4 se jezdit neda vubec, jelikoz jde pri rychlosti cca nad 30 km/h automaticky zpet na 3, nad 130km/h na 1. Tusim, ze lze 4 nejak manualne zaaretovat, ale nikdy jsem to nezkousel. Tak nevim, odkud mas vyse popsane zkusenosti s jizdou na 3-4, ale moje se diametralne lisi - prakticky porad na 1. vyskovy stupen a bez problemu.
Co se tyce redukce - nevim, jestli v prubehu vyroby menily nabidku, ale pri koupi redukce pro diesel byla. Matne si pamatuji z predvadeci jizdy radicku s cervenym tlacitkem po leve strane pro aktivaci. V ceniku byla urcite, mam pocit ze snad i drazsi nez tiptronic verze.
Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit
Některej jo. Mohli ji mít za příplatek 2,5tdi s manuální převodovkou. Spíná se tlačítkem pod hlavicí řadičky. Auto se kterým jsem jezdil, bylo redukcí vybaveno a mohu potvrdit, že auto s ní fungovalo.merlin píše: P.S. Allroad nema redukciu
RWD