Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
kazysvjet
Pan Řidič
Příspěvky: 347
Registrován: pát 18 bře 07:11
Bydliště: Bechyně

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od kazysvjet »

tak to padlo. majitel to prodaval protoze dosly banany. mechy v haji :-D
jezdím pod své možnosti a jsem ovce
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od merlin »

Spolocnik mal allroad, je to strasne auto... ani zadarmo to uz nechce. Inak kto porovnava jazdne vlasnosti Allroadu s Audi A6 Avant, ten sa nikdy na Allroade ani neviezol... jedny slovom katastrofa.

P.S. Allroad nema redukciu
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
petris
Řidič začátečník
Příspěvky: 134
Registrován: stř 16 úno 19:23

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od petris »

V cem je tedy tak propastny rozdil v jizdnich vlastnostech A6 vs. allroad?

Mimochodem allroad v nabidce redukci mel..
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od Vana »

redukce byla tuším jen pro benzín
diesel ji až tak nepotřebuje, i když v případě 2,5 TDI 110 kW s jeho mizerným zátahem vespod to taky není úplně pravda
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od merlin »

petris: Na novom aute hlavne v tlmicoch, allroad pouziva silnejsie ramena a preto ma vecsie neodpruzene hmoty a k tomu nema prisposobene tlmice. Na malych nerovnostiach je to tvrde a velke to rozhupu a co je najhorie po par kilometroch rychlej jazdy na nerovnom povrchu sa olej v tlmicoch prehreje a uplne prestanu fungovat.

Na starsom aute je problem s tesnostou mechov a senzorov vysky. Preto sa neda pouzivat poloha 1,2 lebo pri tom auto dosada a vyhadzujeto to chybove hlasky. Stare Allroady jazdia zasadne na 3 alebo 4 stupni lebo tam uz nedosadaju ale zaroven to zvysuje ich tazisko, co este viac zhorsuje ich vlasnosti...

Jednoducho jazdne vlasnosti sa s Audi A6 Avant nedaju zrovnavat ani vo sne...

P.S. S tou redukciu ma to zaujima lebo spolocnik ju pri kupe velmi chcel (ja ju na Outbacku mam) a bolo mu povedane ze sa nevyraba?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od Deli »

Vana píše:redukce byla tuším jen pro benzín
diesel ji až tak nepotřebuje, i když v případě 2,5 TDI 110 kW s jeho mizerným zátahem vespod to taky není úplně pravda
110kw nebylo, ne? :) já myslim, že bylo jen 120 a 132kw :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od merlin »

bola to verzia 132kw ;)
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od Vana »

Deli píše:110kw nebylo, ne? :) já myslim, že bylo jen 120 a 132kw :)
jj, pardon chyba u mně
jel jsem s verzí 132 kW + čip a co se týká zátahu vespod byla to opravdu tragédie
pod 2000 totálně mrtvé a ani ten čip to nezachránil
Uživatelský avatar
petris
Řidič začátečník
Příspěvky: 134
Registrován: stř 16 úno 19:23

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od petris »

merlin: Dost kilometru jsem najezdil jak s A6 avant, tak i s allroadem (kterym jezdim obcas doted) predesle generace. Jizdni vlastnosti jsou myslim srovnatelne - zadna slava ani v jednom pripade.

Ze by tlumice prestaly fungovat, s tim jsem se nesetkal a to nijak pomalu nejezdim. S dosedanim, nebo skrtanim v prubehu jizdy take ne - auto dosedalo pri delsim stani v pripade netesnosti mechu. Po nastartovani kompresor mech dofoukl a udrzoval ve stabilni poloze. Pri vetsi netesnosti, kdy by kompresor nestacil foukat nebo nesel vubec, by s autem vyjel jen magor.

Krom toho pokud by neudrzelo polohu 1-2, tak 3 take ne. A na "oranzovou" vysku 4 se jezdit neda vubec, jelikoz jde pri rychlosti cca nad 30 km/h automaticky zpet na 3, nad 130km/h na 1. Tusim, ze lze 4 nejak manualne zaaretovat, ale nikdy jsem to nezkousel. Tak nevim, odkud mas vyse popsane zkusenosti s jizdou na 3-4, ale moje se diametralne lisi - prakticky porad na 1. vyskovy stupen a bez problemu.

Co se tyce redukce - nevim, jestli v prubehu vyroby menily nabidku, ale pri koupi redukce pro diesel byla. Matne si pamatuji z predvadeci jizdy radicku s cervenym tlacitkem po leve strane pro aktivaci. V ceniku byla urcite, mam pocit ze snad i drazsi nez tiptronic verze.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Audi A6 allroad 2,5 TDI - proč ho nekoupit

Příspěvek od d1.8t »

merlin píše: P.S. Allroad nema redukciu
Některej jo. Mohli ji mít za příplatek 2,5tdi s manuální převodovkou. Spíná se tlačítkem pod hlavicí řadičky. Auto se kterým jsem jezdil, bylo redukcí vybaveno a mohu potvrdit, že auto s ní fungovalo.
RWD
Odpovědět