Onboard videa
Re: Onboard videa
Je to ocas jak noha, ovšem všichni známe tragický styl jízdy autobusáků. Prcne to před tebe na výjezdu ze zastávky, protože kvaltuje a pak se sere na okresce 50-60
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
Joo, někdy mám pocit, že je to nějaká sekta, protože takhle jich jezdí hodně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
Přesně tak.
Jednak předjížděl s návěsem na nepřehledném úseku, to je jisté.
Ale rovněž množství autobusů jezdí mezi zastávkama tak, že brzdí provoz bezdůvodně pomalou jízdou.
Neberu případy ve špičce, kdy je autobus plný, nebo špatné počasí, ale oni jezdí i mimo špičku poloprázdní 60 meziměsto a v CZ bezpečně předjet bus je poměrně problém pro většinu řidičů.
Podle mě je tohle další jeden z hlavních problémů nehodovosti v CZ a zásadní příčina která se totálně neřeší neví se o ní a lidi přicházejí o životy úplně zbytečně a přitom bych řekl, že tak 5 let zpět se tohle vůbec nedělo, když tak zcela ojediněle, teď to je fakt běžné a pokud bus nedohání zpoždění, tak jede takto zbytečně pomalu.
Jednak předjížděl s návěsem na nepřehledném úseku, to je jisté.
Ale rovněž množství autobusů jezdí mezi zastávkama tak, že brzdí provoz bezdůvodně pomalou jízdou.
Neberu případy ve špičce, kdy je autobus plný, nebo špatné počasí, ale oni jezdí i mimo špičku poloprázdní 60 meziměsto a v CZ bezpečně předjet bus je poměrně problém pro většinu řidičů.
Podle mě je tohle další jeden z hlavních problémů nehodovosti v CZ a zásadní příčina která se totálně neřeší neví se o ní a lidi přicházejí o životy úplně zbytečně a přitom bych řekl, že tak 5 let zpět se tohle vůbec nedělo, když tak zcela ojediněle, teď to je fakt běžné a pokud bus nedohání zpoždění, tak jede takto zbytečně pomalu.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27948
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Ale tady se příčiny nehod neřeší již hezkou řadu let. Nikoho to nezajímá - ani soudy ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1988
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Snaha dopátrat se příčin a minimalizovat jejich potenciálně negativní dopady na okolí ovšem vyžaduje dlouhodobé úsilí a zapojení kritického rozumu, čehož i kdyby mnozí odpovědní lidé živení z daní občanů ČR ve veřejných službách byli schopni, raději si zvolí pohodlnou cestu nejmenšího odporu, která samozřejmě z dlouhodobého hlediska neřeší vůbec nic, ovšem když je zahalena více či méně promyšleným závojem pololží (fízlocejní masmediální PR a výplach z bulvárních kanálů) a manipulací prostřednictvím emocí - nejčastěji strachem - může se z ní stát velmi efektivní nástroj k dalšímu ždímání hejlů za volanty aut aka "pojízdných peněženek", viz. např. postupně čím dál oblíbenější a rozšířenější taktika bukanýrských doleváků, schovaných v křoví nebo v civilních autech s tmavými skly, odkud velmi výnosně ozařují a následně spokojeně kasírují za virtuální přestupky.
A lidi se většinou nebrání. Což je celkem pochopitelné, protože když mám v hlavě vymeteno, těžko splácám ve správním řízení jakoukoli přesvědčivou obhajobu, naopak sám se poslušníkovi při kontrolní kontrole udám, a jako správná ovečka při placení vesele zabečím.
Tím netvrdím, že jednání s úředníkama je nějaký vrchol racionality a vzájemné snahy o dohodu, můžete se třeba snažit používat maximálně rozumné a logické argumenty, ale nakonec si s váma vytře úředník prdel například ve stylu "tady máme nezpochybnitelnou, bezchybnou a objektivní statistiku, které dogmaticky věříme jakoby nám ji seslal samotný stvořitel, a ta nám s naprostou jistotou říká, že to a to konkrétní jednání při řízení auta za všech myslitelných nastavení vnímané reality/bez ohledu na jakékoli jiné okolnosti zvyšuje riziko vzniku škody na zdraví a majetku, případně si zde z řiti vytáhnu a budu úplně vágně a nekonkrétně operovat s průjmy jako "společenská škodlivost" nebo "porušování či ohrožování určitých zájmů společnosti" (společnosti byrokratů tak maximálně ), z čehož logicky vyplývá, že vám jako z daní vyživovaný zaměstnanec veřejné služby neodolatelně toužím způsobit finanční škodu. Materiální aspekt přestupku mám v peachi, a to, že vy jste nikoho neomezil ani neohrozil a nezpůsobil nikomu žádnou škodu rovněž. Jestli se vám to nelíbí, tak se suďte. ZAHLEN!"
A lidi se většinou nebrání. Což je celkem pochopitelné, protože když mám v hlavě vymeteno, těžko splácám ve správním řízení jakoukoli přesvědčivou obhajobu, naopak sám se poslušníkovi při kontrolní kontrole udám, a jako správná ovečka při placení vesele zabečím.
Tím netvrdím, že jednání s úředníkama je nějaký vrchol racionality a vzájemné snahy o dohodu, můžete se třeba snažit používat maximálně rozumné a logické argumenty, ale nakonec si s váma vytře úředník prdel například ve stylu "tady máme nezpochybnitelnou, bezchybnou a objektivní statistiku, které dogmaticky věříme jakoby nám ji seslal samotný stvořitel, a ta nám s naprostou jistotou říká, že to a to konkrétní jednání při řízení auta za všech myslitelných nastavení vnímané reality/bez ohledu na jakékoli jiné okolnosti zvyšuje riziko vzniku škody na zdraví a majetku, případně si zde z řiti vytáhnu a budu úplně vágně a nekonkrétně operovat s průjmy jako "společenská škodlivost" nebo "porušování či ohrožování určitých zájmů společnosti" (společnosti byrokratů tak maximálně ), z čehož logicky vyplývá, že vám jako z daní vyživovaný zaměstnanec veřejné služby neodolatelně toužím způsobit finanční škodu. Materiální aspekt přestupku mám v peachi, a to, že vy jste nikoho neomezil ani neohrozil a nezpůsobil nikomu žádnou škodu rovněž. Jestli se vám to nelíbí, tak se suďte. ZAHLEN!"
Re: Onboard videa
Mě v tomto ohledu strašně sere policejní poučka ohledně nehody s autobusem. U nás to mají tak, že když ti vystřelí před rypákem ze zastávky, tak co je (střet) od poloviny délky autobusu dopředu k čumáku, to je vina autobusáka a naopak, co je od poloviny délky autobusu dozadu k zadnímu nárazníku, to je vina toho druhého řidiče.
Minimálně 2x se mi stalo, že kokoti řidiči firmy Arriva mě snad cíleně chtěli sestřelit a když jsem se taktak vyhnul, tak se tomu ten kretén za volantem smál + 1x vjíždím na parkoviště jednoho hypermarketu, kde je celkem úzký vjezd přes T křižovatku, takže jsem zastavil cca 1,5m před hranicí křižovatky, protože jsem viděl, že se tam plahoží ta stupidita s tím elektrobusem (která mimochodem nemá téměř žádný zadní převis) a co myslíte ? Stejně mě ten kretén málem nabral, kdybych nezačal couvat (za mnou naštěstí nikdo nebyl, takže jsem mohl). A co bylo nejvtipnější, tak on se ani nedíval do zrcátka, jestli mě náhodou neohrčí. Je pravda, že řidiči bylo odhadem tak 22let...
+ v práci mám bývalého autobusáka (už teda posledního, měl jsem 2) a to je VEMENO jak řemen. Ten druhej byl taky, ale toho jsem se už zbavil.
Omlouvám se všem, kteří jsou normální a čtou to tady (tedy vyjímkám), ale taxikář a autobusák jsou u mě nižší životní formy, než šlapka z Perlovky.
P.S : Nezapomenu na příhodu jednoho zmrda, který mi vykládal : "Jel jsem takhle už se skoro prázdným autobusem a taková starší ženská tam nevím proč prostě stála a držela se tyče, než aby seděla..tak jsem jí to do jedné křižovatky pěkně nabrzdil..no ta se tak hezky kutálela, že pak ještě navíc zapadla dolů pod schůdky ke dveřím"....To bys mu dal facku nohou...
Minimálně 2x se mi stalo, že kokoti řidiči firmy Arriva mě snad cíleně chtěli sestřelit a když jsem se taktak vyhnul, tak se tomu ten kretén za volantem smál + 1x vjíždím na parkoviště jednoho hypermarketu, kde je celkem úzký vjezd přes T křižovatku, takže jsem zastavil cca 1,5m před hranicí křižovatky, protože jsem viděl, že se tam plahoží ta stupidita s tím elektrobusem (která mimochodem nemá téměř žádný zadní převis) a co myslíte ? Stejně mě ten kretén málem nabral, kdybych nezačal couvat (za mnou naštěstí nikdo nebyl, takže jsem mohl). A co bylo nejvtipnější, tak on se ani nedíval do zrcátka, jestli mě náhodou neohrčí. Je pravda, že řidiči bylo odhadem tak 22let...
+ v práci mám bývalého autobusáka (už teda posledního, měl jsem 2) a to je VEMENO jak řemen. Ten druhej byl taky, ale toho jsem se už zbavil.
Omlouvám se všem, kteří jsou normální a čtou to tady (tedy vyjímkám), ale taxikář a autobusák jsou u mě nižší životní formy, než šlapka z Perlovky.
P.S : Nezapomenu na příhodu jednoho zmrda, který mi vykládal : "Jel jsem takhle už se skoro prázdným autobusem a taková starší ženská tam nevím proč prostě stála a držela se tyče, než aby seděla..tak jsem jí to do jedné křižovatky pěkně nabrzdil..no ta se tak hezky kutálela, že pak ještě navíc zapadla dolů pod schůdky ke dveřím"....To bys mu dal facku nohou...
Re: Onboard videa
Jenom k tomu ještě dodám - minulý týden jsem s návěsem potkal bábu jedoucí cca 55km/hod ve Fiatu Punto po okresce mezi vesnicema (od jedné, k druhé vesnici je to ale dost daleko - cca 8km) a ne a ne ta kráva jet rychleji. Asi ji vadilo, že tam jsou zatáčky, nebo nevím...Tak jsem ji na úseku, kde je kopec dolů, absolutní rovina (myšleno silnice bez zatáček) a samozřejmě přerušovaná začal předjíždět. Co myslíte že ta slepice udělala ? No začala přidávat ! Kdybych nebyl prázdnej, tak jsem se asi vysypal dole pod kopcem...Ale tohle nikdo neřeší a řešit se bude jenom ten, "co ho má natočenýho". Hovno by mi pomohlo ikdybych měl nějak záhadně přední a zadní kameru, když jsem dlouhej 18m a ona 3. To by tam toho moc vidět na moji obhajobu nebylo, že jo..ctrl_j píše:
Nic jsem neporušil, do protisměru nic nejelo a předjížděl jsem na přerušované čáře na přehledném úseku. Ovšem kdyby přidala ještě víc, kdoví jak by to dopadlo...
Re: Onboard videa
jak by to dopadlo. staci stahnout vocas a prestat predjizdet. tohle je jeden z duvodu proc je lepsi mit i v osobaku aspon 200 koni, aby vocasove se sluzebnima 2.0tdi nemohli tohle zkouset, pac je to hrozne urazi, kdyz je predjizdis. stava se mi to furt v aute. v kamionu to je dost neresitelny problem no
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw