e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od beaumont »

Yngwie píše:Ad řízení) nevím, jestli jsme se pochopili dobře - některé e46 měly z nepochopitelného důvodu opravdu tuhé řízení a jiné naopak poměrně lehké. Například kupé 330ci 2002 Mpacket to vyloženě kazilo a stejný ročník jiný měsíc a opět Mp. naopak řízení jak má být (dle ETK jsem nenašel na převodce řízení rozdíly:-/
Sorry že vám do toho kecám, ale na starých (tím myslím ze 70. let) BMW s hydraulickým posilovačem šlo přímo na převodce šroubem nastavit, jak moc tuhé řízení bude (zároveň to samozřejmě ovlivnilo i vůli v řízení a jeho ochotu se vracet do přímé polohy). Není možné, že to přetrvalo i u novějších modelů s hydraulickým posilovačem?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Yngwie
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: úte 26 dub 10:46

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od Yngwie »

beaumont píše:
Yngwie píše:Ad řízení) nevím, jestli jsme se pochopili dobře - některé e46 měly z nepochopitelného důvodu opravdu tuhé řízení a jiné naopak poměrně lehké. Například kupé 330ci 2002 Mpacket to vyloženě kazilo a stejný ročník jiný měsíc a opět Mp. naopak řízení jak má být (dle ETK jsem nenašel na převodce řízení rozdíly:-/
Sorry že vám do toho kecám, ale na starých (tím myslím ze 70. let) BMW s hydraulickým posilovačem šlo přímo na převodce šroubem nastavit, jak moc tuhé řízení bude (zároveň to samozřejmě ovlivnilo i vůli v řízení a jeho ochotu se vracet do přímé polohy). Není možné, že to přetrvalo i u novějších modelů s hydraulickým posilovačem?

Podle mě to tady nejde u hřebenového řízení ... to šlo jen u e39 540i, která to myslím měla maticově.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od Snowman000 »

Ako spravit riadenie fakt tuhe? Dufat, ze vam umrie pumpa posilovaca...tak ako sa to prihodilo mne...presna pricina zatial nieje znama(zisti sa zajtra) no vysledok zatial je krasne tuhe riadenie v ktorom citit uplne vsetko, aj to co clovek tak trochu nechce a hlavne spatne razy od vytlkov je dost citit, no clovek si zvykne, len na to parkovanie sa tazko zvyka...pri presadnuti do ineho auta ma clovek tendenciu odtrhnut volant ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od beaumont »

Yngwie píše:
beaumont píše:(...)na starých (tím myslím ze 70. let) BMW s hydraulickým posilovačem šlo přímo na převodce šroubem nastavit, jak moc tuhé řízení bude (zároveň to samozřejmě ovlivnilo i vůli v řízení a jeho ochotu se vracet do přímé polohy).
Podle mě to tady nejde u hřebenového řízení ... to šlo jen u e39 540i, která to myslím měla maticově.
Jo, to je možné. V 70. letech měly maticové řízení ještě všechny Bavoráky, nebo přinejmenším 5er, 6er a 7er co znám.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Prasík
Řidič začátečník
Příspěvky: 109
Registrován: sob 02 dub 12:56

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od Prasík »

beaumont: hele vůbec tomu nerozumím, ale myslím, že u dnešních BMW si klíčem tuhost řízení fakt nenastavíš :) :D
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od beaumont »

Domestikovaný kolega: Tak u těch s elektrickým posilovačem určitě ne ;)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od pjanda »

pavproch píše:
pjanda píše: Z negativ bych dodal elektronicky plyn, ktery se davkuje hure, nez by bylo zdravo. Toto je treba u E90 dotazene dale...
Rozumím správně že e9x má "lepší/citlivější/rychlejší" elektronický plyn než e46?
Hurá, už sa opět začínám těšit....
Rozumite tomu spravne, ale nevim, jak moc to bude fungovat po faceliftu resp. s ED. Zrovna nedavno jsme nad tim s drugsterem bedovali u po FL 130i - plyn udela pokazde neco trochu jineho a kvuli sve nevyzpytatelnosti neni zrovna pratelsky. U preFL E90 ma jen dve "vyrazne pozy" - beznou a s vyslapnutou spojkou - pokud to u Vasi 3er bude jako u 1er, pak se muzete tesit extremne kreativni plyn, z kazdeho pridani vykouzli male prekvapeni :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od pjanda »

TomasK píše:
Yngwie píše:- brzdy rychle vadnou
S tym som sa nestretol a nemam s brzdami najmensi problem, to co ubrzdia je vzdy nad moje ocakavania. Absolvoval som s nimi najstrmjsie europske klesanie, a mnoho horskych zostupov na ceste po Norsku, vzdy plne nalozene a bez problemov. Zalezi od vyuzitia, je mozne, ze zavod o prve miesto zostupu do Alpskeho udolia nevyhraju. A tiez moze zalezat od motorizacie. Tusim, ze 330i ma brzdy najvacsieho priemeru spomedzi vsetkych seriovych e46 3xx.
Pridavam sve +1 :) 330i ma nejlepsi brzdy v ramci cele trojkove rady a pokud jsou ve spravnem stavu, pusobi az predimenzovane. Maloktere jine silnicni auto ma s brzdami tak maly problem. Neplati to ale pausalne, treba u 330Cd jsem z brzd zrovna nadseny nebyl...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od pjanda »

Yngwie píše: Ad razení) u toho řazení proč spílám BMW (ne že by bylo hrozné, ale takový FORD Mondeo ST 2002 měl dle mého převodovku mnohem dále) - a další možný fakt je, že jsem nikdy neměl e46 s nájezdem pod 100tkm:)
Vse je relativni :) Zrovna v tomto pripade to chapu velmi dobre, vedle vetsiny Fordu se razeni BMW bude zdat vzdy mizerne. Ford ma presne, lehke, kratke, BMW maximalne to presne...
Yngwie píše:Ad řízení) nevím, jestli jsme se pochopili dobře - některé e46 měly z nepochopitelného důvodu opravdu tuhé řízení a jiné naopak poměrně lehké. Například kupé 330ci 2002 Mpacket to vyloženě kazilo a stejný ročník jiný měsíc a opět Mp. naopak řízení jak má být (dle ETK jsem nenašel na převodce řízení rozdíly:-/)
Snad bychom se i pochopili, ale to bych si to musel poradne precist :) Toto je jina, ale nesetkal jsem se s tim. Nemohlo to byt jen stavem? I posilovac se unavi :)
Yngwie píše: S tím shánením slušného auta máte svatou pravdu ... člověk většinou zklamaně odjíždí. Opravdu zachovalé kousky stojí u e46 klidně 500 tis., což je už poměrně dost a skoro to svádí k přišetření koupi M3, která je super GT a mohla by vydržet i dalších 10 let v garáži:)
Je zajimave, ze trh pravou kvalitu poznal a E46 v podobnem stavu (navic s X lety navic na krku) stoji dnes podobne nebo vice nez E90.

S M3 souhlasim, ale zase si nemalujte, ze za 500 tisic odjedete s lepsim pocitem. Mezi 500 a 600 tisici dnes opravdu zachovalou M3 nekoupite, to bude stejne zklamani. Chtelo to a chce to 700 tisic na neco poradneho, 800 na neco z hornich 10 (kusu ;) ) a 900 na opravdovy skvost, ktery se bezne ani neprodava a musite si na nej pockat. Ceny i tady sly trochu dolu, ale zrovna u M3 E46 nemam pochyb, ze jiz brzy zamiri opacnym smerem...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?

Příspěvek od charger »

k tomu řazení - jezdil jsem s 330i M pack se zkrácenými drahami a ačkoliv stále nebyly nejkratší, tak řazení bylo přesné a rozhodně nijak zásadně neznehodnocovalo dojmy z auta
Ain´t nobody got time for that
Odpovědět