Proč mám pocit, že ani tak nejde o elektroniku, jako o klasické nedodržování bezpečné vzdálenosti za vozidlemjerry píše:http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/pr ... zpusobuji/
Proto se vyhýbám všem elektronickým "zlepšovákům", pokud to jen trochu jde. A ještě většinou 2x ušetřím. Jednou peníze a podruhé nervy
Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Neznám složitější elektroniku, která by v delším horizontu spolehlivě fungovala. Počítače, telefony, smart TV apod. se zpomalují, zamrzají, padají. Nutno resetovat, upgradovat. Proč by tomu mělo být u aut jinak? Ale když to uživatelé chtějí, proč jim to draze neprodat.
EDIT: Myslíte, že dnešní elektronikou nacpaná auta budou provozuschopná za 30 let? Dopadnou jako písíčka, noťasy či telefony, za 20 a více let to nikdo nerozchodí
EDIT: Myslíte, že dnešní elektronikou nacpaná auta budou provozuschopná za 30 let? Dopadnou jako písíčka, noťasy či telefony, za 20 a více let to nikdo nerozchodí
Naposledy upravil(a) jerry dne sob 31 srp 13:05, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
K tématu držení volantu. Jde to samozřejmě všelijak, ale když je průser, tak se až pozdě zjišťuje, že se někde stala chyba. A kecy o tom, že s tímto způsobem mám najeto hodně, jsou opravdu jenom kecy, které nehodě nezabrání. A každý z nás asi někdy drží volant blbě, ale nelze z toho dělat pravidlo a chlubit se tím.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Já se dobrovolně přiznám, že nedržím volant vždy obouručmami
ad ta elektronika: má to být především pomocník. Mnozí se ale domnívají, že je to vlastně zbavuje opatrnosti a odpovědnosti za jízdu.
ad ta elektronika: má to být především pomocník. Mnozí se ale domnívají, že je to vlastně zbavuje opatrnosti a odpovědnosti za jízdu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/kam ... pravy_jape
Ve mě se něco zlomilo po shlédnutí tohoto videa a od té doby se snažím mít ruce v 15:45 "neustále".
Ve mě se něco zlomilo po shlédnutí tohoto videa a od té doby se snažím mít ruce v 15:45 "neustále".
2.9T RWD
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Já za volantem ležím asi posledních 20let.
Ale ne jako Vin Diesel stylem LOKET Z VOKNA ale jako v závodním autě viz F1 Rallye atd.
Volant zcela dole a k sobě a na něj lehnout tak, že lze dát kotvu nebo plný rejd v okamžiku bez pohybu těla bleskově jen končetinami viz zápěstí nad věncem na 12h a "spojka na doraz" i když v autě není a to při 100% kontaktu zad se sedačkou. U automatu mám i hlavu v opěrce během lepších dálnic.
Ten volant mám vždy 3:45h když lze předpokládat kontakt a krizovku.
To je kdykoliv se približuješ k jinému vozidlu nebo jiné k Tobě.
Pokud je odstup nad 5sec tak držím volant zcela dole a druhou loketka levá nebo pravá.
Nikdy bych neriskoval míjet vozidlo třeba kamion středním s jednou rukou.
Jedu vždy levým nebo obě ruce.
Jednou to riskneš a sejme Tě.
Ale ne jako Vin Diesel stylem LOKET Z VOKNA ale jako v závodním autě viz F1 Rallye atd.
Volant zcela dole a k sobě a na něj lehnout tak, že lze dát kotvu nebo plný rejd v okamžiku bez pohybu těla bleskově jen končetinami viz zápěstí nad věncem na 12h a "spojka na doraz" i když v autě není a to při 100% kontaktu zad se sedačkou. U automatu mám i hlavu v opěrce během lepších dálnic.
Ten volant mám vždy 3:45h když lze předpokládat kontakt a krizovku.
To je kdykoliv se približuješ k jinému vozidlu nebo jiné k Tobě.
Pokud je odstup nad 5sec tak držím volant zcela dole a druhou loketka levá nebo pravá.
Nikdy bych neriskoval míjet vozidlo třeba kamion středním s jednou rukou.
Jedu vždy levým nebo obě ruce.
Jednou to riskneš a sejme Tě.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Jerry: S elektronikou žádné problémy nebyly nejsou a nebudou.
Obecně ne. Až na nějaké zmetky, nepovedené kusy nebo série to se stane ale když kupuješ kvalitu, vše šlape fajn nebo reklamačka. No stress.
Samozřejmě lowcost zmetky se sypou když jsou náklady osekané. Ale to koupí jen blázen. Ti se ještě ujišťují jak ušetřili na pořizovačce. A potom se jim vše sype pod rukama. Dokonce to nedokáží ani vyhodnotit a jdou pro další low cost zmetek. Good Luck.
Obecně ne. Až na nějaké zmetky, nepovedené kusy nebo série to se stane ale když kupuješ kvalitu, vše šlape fajn nebo reklamačka. No stress.
Samozřejmě lowcost zmetky se sypou když jsou náklady osekané. Ale to koupí jen blázen. Ti se ještě ujišťují jak ušetřili na pořizovačce. A potom se jim vše sype pod rukama. Dokonce to nedokáží ani vyhodnotit a jdou pro další low cost zmetek. Good Luck.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Já jsem stará škola, učil jsem se ještě "za deset dvě". Teď jezdím něco mezi tím a "tři čtvrtě na tři". Samozřejmě někdy jedu jednou rukou, když piju, ladím radio apod. Ale v zásadě mám správný posaz a držení. Pokud je to dobře nastavené, není to ani únavné na delší trasy. Zásadně za jízdy nejím, netelefonuji, nepíšu sms. Ať si každý dělá co chce, ale jeho svoboda končí tam, kde začíná ohrožovat druhé. Dnešní provoz začíná být hrůza, lidi dělají vše možné, než řízení. Všimli jste si, co aut jede pořád až u středové čáry? A na užší silnici prostředkem? Dílem neumění, dílem nevěnování se řízení. A když na takového troubu zatroubíte, ještě se diví, blbec.
driver: Až na to, že nejvíc se sype elektronika u prémiových aut. A proč asi? Jsou jí přecpaná. A jak sám píšeš, vždy je nějaký nepovedený kus. A v násobku použitého množství v prémiových autech je na problém zaděláno.
driver: Až na to, že nejvíc se sype elektronika u prémiových aut. A proč asi? Jsou jí přecpaná. A jak sám píšeš, vždy je nějaký nepovedený kus. A v násobku použitého množství v prémiových autech je na problém zaděláno.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Z té jízdy na prostředku, resp. uprostřed mám staženou prdel na motorce...
Kdyby se ti lidi jenom divili, ale oni se cítí ještě dotčení a neváhají držkovat a zvedat různé prsty na rukou.
Kdyby se ti lidi jenom divili, ale oni se cítí ještě dotčení a neváhají držkovat a zvedat různé prsty na rukou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Furt lepší plechovkáři jedoucí u středové čáry (v čem vlastně spočívá potenciální problematičnost podobného jednání, pokud nejedou protisměrem samozřejmě?), než třeba řidiči lízající krajnici co vás jako cyklistu nebo chodce (i když chodit pěšky po silnici zavání sebevražednými tendencemi v dnešním provozu) míjejí cca 20-30 cm od řídítek, i když je protisměr volný.