Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Moderátor: řidičBOB
Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Ahoj,
mám chvíli nový lidový vůz a nemůžu se zbavit hlášky "Věnujte se řízení", která na mě občas vyskočí, když na rovné silnici/dálnici blbě držím volant (= tak, že si systém myslí, že nedržím). Je to otravné a zejména v kombinaci s dlouhou dálniční trasou na pytel.
Prohledal jsem infotaiment, ale nenašel, kde by se to mohlo skrývat. Poradíte?
mám chvíli nový lidový vůz a nemůžu se zbavit hlášky "Věnujte se řízení", která na mě občas vyskočí, když na rovné silnici/dálnici blbě držím volant (= tak, že si systém myslí, že nedržím). Je to otravné a zejména v kombinaci s dlouhou dálniční trasou na pytel.
Prohledal jsem infotaiment, ale nenašel, kde by se to mohlo skrývat. Poradíte?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Hlídání jízdních pruhů - vypnout nebo držet pořádně volant.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
vzhledem k neschopnosti si to sám zjistit bych rozhodně doporučoval více se věnovat řízení a nepraktikovat styl Vin Diesel...
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Eh, to má návaznost na Hlídání jízdních pruhů? WTF?
To nejde nechat hlídat jízdní pruhy (to není špatná věc, takový posilovač posilovače řízení ), ale ne to, jak moc silně držím volant?
Asi jsem si koupil špatné VW, hranu okna, kde jsem měl odložený loket pro pohodlné držení volantu, mám moc vysoko a držení volantu za ramena se nelíbí asistentům Vivat Tiguan!
To nejde nechat hlídat jízdní pruhy (to není špatná věc, takový posilovač posilovače řízení ), ale ne to, jak moc silně držím volant?
Asi jsem si koupil špatné VW, hranu okna, kde jsem měl odložený loket pro pohodlné držení volantu, mám moc vysoko a držení volantu za ramena se nelíbí asistentům Vivat Tiguan!
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Jak to myslíš? Zkoušel jsem googlit znění toho varování a nic jsem nenašel.janjan píše:vzhledem k neschopnosti si to sám zjistit bych rozhodně doporučoval více se věnovat řízení a nepraktikovat styl Vin Diesel...
Navíc nejde o nevěnování se řízení, ale o styl držení volantu, který mám s 45 tisíci ročně prostě jiný nez 3/4 na 3 (za nás se učilo ještě "za 10 dvě").
Že má tohle něco společného s jízdními pruhy, navíc, pokud z nich nevybočuji a auto jede rovně (tzn. asistent nemusí nic korigovat), mě fakt nenapadlo. Tipoval jsem spíše vypnout hlídač únavy, ten nepomohl (nedržím volant = spím - tudy jsem se ubíral)
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
ano, protože takhle se volant prostě nedrží... A je úplně jedno, jestli jedeš 10 km za rok nebo 45K. Nechceš si stěžovat u výrobce ploutví, že se ti v nich špatně běhá?
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Sorry, tohle mě fakt nebaví.janjan píše:ano, protože takhle se volant prostě nedrží... A je úplně jedno, jestli jedeš 10 km za rok nebo 45K. Nechceš si stěžovat u výrobce ploutví, že se ti v nich špatně běhá?
Možná až budeš mít něco najeto, tak pochopíš, že se dá volant držet i jinak než v autoškole. A pokud náhodou jezdíš, a vyhovuje ti "za 10 2" nebo "3/4 na 3", tak jedině dobře, neberu ti to. Nech si ale hloupé komentáře, o ty fakt nestojím.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Rada je jednoduchá. Držet správně volant. Nejde o jízdu rovně, ale o (nenadálou) situaci, kdy je třeba řídit. Pak s loktem na okně nic nevyřešíš.
2.9T RWD
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Další takový... hele borci, držte volant, jak je libo, pevně věřím, že se Vám krizové situace budou vyhýbat, nebo je zvládnete bez úhony (což se správným držením volantu může souviset).
O držení volantu tohle téma nebylo, odpověď jsem dostal a flame, jak držet volant, vyvolávat nechci.
Bobe, díky za info, ty vypadáš, že VW máš dle fotky. Moc jsi mi pomohl, nějak s tím naložím
O držení volantu tohle téma nebylo, odpověď jsem dostal a flame, jak držet volant, vyvolávat nechci.
Bobe, díky za info, ty vypadáš, že VW máš dle fotky. Moc jsi mi pomohl, nějak s tím naložím
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
mě zas nebaví tyhle jelita, co leží za volantem jak píchlý prase a myslí si, že je to ok... zabij se v tom aspoň sám ty talente