Espace ma vrchol benzín 1.8 a jede to velmi slušně (derivát motoru z Meg RS a Alpiny)řidičBOB píše:Espace má problém, že tam je motorový vrchol 1600 ccm a to auto nejde ani prázdné. Neumím si představit 2 děti + bagáž.
Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 18 říj 09:26
Re: Volkswagen obecne
Espace navíc nově bude mít 200k 2.0 naftu.
Re: Volkswagen obecne
Souhlas, cukani prevodovky jsem taky zadny nezaznamenal. A reakce v porovnani s TDI realne lepsi jsou a ne o kousek, ale o dost a pro me to byl hlavni duvod proc vzit TSI a ne TDI.řidičBOB píše:ad článek: podle mne ten člověk, co to psal, v tom jel akorát ze Smíchova tam, kde to fotil a zpět. Pak opsal letáček, kouknul na jiné testy na YT a přidal k tomu své domněnky.pavproch píše:@řB resp honziss: na autorevue vyšel test Turka 3.0TSI - Tys jim ho pučil?
Jenom dvě faktické: jede to výrazně lépe než TDI a převodovka necuká. To mám najeto 8500 km.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Ještě k těm MPV - Alhambru / Sharana mimo jiné v našich očích dost zazdila poslední generace z hlediska prostornosti - do předchozí generace se vešly kola dovnitř. Do stávající už to není možné, protože si sedačky vozíte furt sebou a dostatečně velký kufr (kam se teď už stejně jako do Sharana / Alhambry nevejdou kola) má dnes kdejaké SUV. Závěr = kola skončila na nosiči na tažném a rodinka si vesele frčí v módním SUV A i těch sedm míst je podle mě třeba v XC90 v pohodě. Takže v podstatě poslední výhoda jsou ty posuvné dveře...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Volkswagen obecne
To bych nerekl, ze jde o jedinou vyhodu. Neznam SUV, ktere ma ve 2. rade 3 samostatny sedacky a taky neznam SUV, ktere by sneslo porovnani ve velikosti kufru oproti Sharanu. A nakonec zminovana XC90 (a obecne tyto velke SUV) jsou cenove uplne jinde.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
...i to kdejaké SUV bych asi rozporoval. A ne jenom proto, že dneska nazývají SUV i to rumunské čudo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Kdyz si objednas do Karoqu priplatkovy sedadla varioflex, tak mas tri samostne a muzes je tam premistovat jak chces, nebo zcela vyjmout.TomZ píše:To bych nerekl, ze jde o jedinou vyhodu. Neznam SUV, ktere ma ve 2. rade 3 samostatny sedacky a taky neznam SUV, ktere by sneslo porovnani ve velikosti kufru oproti Sharanu. A nakonec zminovana XC90 (a obecne tyto velke SUV) jsou cenove uplne jinde.
Kazdopadne auta jako Sharan/Alhambra nebo Touran by nemela z trhu mizet. Vse co jde mimo hlavni proud je na trhu potreba.
Na nejakym ENG webu jsem tusim letos cetl, ze uz se s nimi taky moc nepocita. A Ford uz v EU vypousti testovaci balonek v podobe vetsiho SUV Explorer…TomZ píše:Skoda, auto pro rodinu se 3 detma pak uz jedine Galaxy/Smax, nebo neco na zaklade dodavky.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Neska ty věci fuckt nic nevydrží - náš firemní Caddy (2.0TDI 4x4 MY 2012, nalítáno asi 180tis km) - zřejmě se vysypaly zuby v rozvodovce nebo homoklouby př. nápravy, při jízdě vydává "šrotovací" zvuky zepředu někde od motoru. Ale fčera i se zvukama dojel do Plzně a z5.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Rakouska ORF pise ze zemrel Ferdinand Piech…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/