BMW Divize
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
XC90 je určitě větší než X5. Kufr rozhodně. Ale “to nechceš” kvůli absenci šestihrnku nebo alespoň pěti v naftě.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Do pr.... kýnka....
Kdo nic nedělá, nic nezkazí...
Sem při poslední cestě zez Pilzně kdesyk u JHradce na cosyk najel (na cestě ale nebylo nic vidět, nic tam neleželo, ani brambor sebou necuknul, že by na něco najel) a začalo to šuch-šuch-šuch škrtat podle otáčení kol.... než sem zastavil na kraji cesty (pár stovek metrů) tak to přestalo, zběžnou prohlídkou (není tam ale moc viděl, m-paket čili dost dole) sem na autě/kolech nic nenašel, taxem jel dál. Šuchací zvuk od otáčejícíh se kol se už neobjevil, žádné kolo taky nezačalo ztrácet tlak / ucházet, ale..... při každém ubrání plynu se odněkud zespoda (já si myslím, že zezadu, dvorní mechanik Michal to slyšel zepředu, když sem mu to následně předváděl) začalo ozývat šustění (jako když by zůstala viset brzd.deska a šuchala o slotted/dimpled kotouč - brzdama to ale není, to jsem zkoušel). Ale jen při ubrání plynu, když je brambor2 v zápřahu, tak slyšet není nic.
Taxem začal být v panice, co se zase stalo a prvních cca 30-50 následných km (cesta domů z Pilzně, 300 km od domova, jak jinak) vyhlížel nějaký autoservis u cesty, že bych to hned nechal zvednout a pořádně prohlídnul. Žádný servis sem nepotkal, zvuk zůstávál pořád stejný a nezhoršoval se, taxem prostě dojel ve stresu až dom (z toho i kousek po D, chvílema i dvěstě, sem prase, já vím).
U Michala sme to zvedli a pořádně prohlídli a nikde nic. Ale šuchání při ubrání plynu je tam furt.
V pondělí du nazout PSS, třeba po sundání kol/gum (btw, mírně jetá P-zera 225/40+255/35 R18 non RFT budou následně k mání) něco najdu/uvidím.... případně to musím znova dát Michalovi na zvedák, točící se kola do luftu s nastartovaným motorem a zařazenou rychlostí a zkusit vyposlechnout odkud ta sfina jedna zvuk de.
Chjo no, jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale i problémy.
Kdo nic nedělá, nic nezkazí...
Sem při poslední cestě zez Pilzně kdesyk u JHradce na cosyk najel (na cestě ale nebylo nic vidět, nic tam neleželo, ani brambor sebou necuknul, že by na něco najel) a začalo to šuch-šuch-šuch škrtat podle otáčení kol.... než sem zastavil na kraji cesty (pár stovek metrů) tak to přestalo, zběžnou prohlídkou (není tam ale moc viděl, m-paket čili dost dole) sem na autě/kolech nic nenašel, taxem jel dál. Šuchací zvuk od otáčejícíh se kol se už neobjevil, žádné kolo taky nezačalo ztrácet tlak / ucházet, ale..... při každém ubrání plynu se odněkud zespoda (já si myslím, že zezadu, dvorní mechanik Michal to slyšel zepředu, když sem mu to následně předváděl) začalo ozývat šustění (jako když by zůstala viset brzd.deska a šuchala o slotted/dimpled kotouč - brzdama to ale není, to jsem zkoušel). Ale jen při ubrání plynu, když je brambor2 v zápřahu, tak slyšet není nic.
Taxem začal být v panice, co se zase stalo a prvních cca 30-50 následných km (cesta domů z Pilzně, 300 km od domova, jak jinak) vyhlížel nějaký autoservis u cesty, že bych to hned nechal zvednout a pořádně prohlídnul. Žádný servis sem nepotkal, zvuk zůstávál pořád stejný a nezhoršoval se, taxem prostě dojel ve stresu až dom (z toho i kousek po D, chvílema i dvěstě, sem prase, já vím).
U Michala sme to zvedli a pořádně prohlídli a nikde nic. Ale šuchání při ubrání plynu je tam furt.
V pondělí du nazout PSS, třeba po sundání kol/gum (btw, mírně jetá P-zera 225/40+255/35 R18 non RFT budou následně k mání) něco najdu/uvidím.... případně to musím znova dát Michalovi na zvedák, točící se kola do luftu s nastartovaným motorem a zařazenou rychlostí a zkusit vyposlechnout odkud ta sfina jedna zvuk de.
Chjo no, jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale i problémy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To bude zadřený motor.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Ty teda ale umíš člověka potěšit...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
BMW je stejně nejlepší! I se zadřeným motorem - třeba se v budoucnu u této prémiové značky dočkáme náhradních motorů, které vydrží pár tisíc km "na dojetí". Rezervní pneu už nefrčí. Rezervní motor by mohl být hit.
Re: BMW Divize
Nemyslim, ze BMW je najlepsie. Aj ked vidim ten sarkazmus ,ale odkedy som presadol zo Skody,tak je to nebe a dudy.
Hlavne podvozok (este prehodeny z M3 ) a motor. Cize veci,co robia auto autom
Kazda z automobiliek ma nejaky pruser. Niektory je viac zavisly na uzivatelovi pri udrzbe, iny je technologicka zavada,alebo problem materialu.
Ja by som sa viac bal Mercedesov
Je to pri kazdom motore aj o znalosti majitela o danom motore a co robit pre znizenie pravdepodobnosti vzniknutia tej ci onej zavady.
Respektive v kazdom motore je tiez nieco ,co "zlobi" a sem tam to potrebuje vymenit. Az na horsie pripady ako E9X M3, kde "zlobi" napr. ojnicne loziska a odporucany olej 10W60 tomu len pridava problemy za studena.
Dokonca aj teraz sa trosku Porsche seklo pri kvalite ulozenia prednych tlmicov na Caymanovi , kde vplyvom krutenia , horsiemu materialu praskaju domceky ulozenia a su trhliny v karoserii. Je toho dost na youtube.
Cize hlavne je potrebne kupit vozidlo, ktore je clovek schopny ako tak servisovat . Serie sa to vsetko
@pavproch: mne sa stalo nieco podobne, ale viac extremnejsie. V noci v zakrute som si na stredovej ciare pri rezani zakruty naskocil s kolesom na ten zlty kovovy deliaci pas, ktory nemal ani tu zaciatocnu zvislu znacku cerveno-bielu s pasmi znaciacimi smer obchadzania. Bolo po snezeni a este ten deliaci pas bol posypany spinavym snehom. Nedalo sa to vidiet. Seklo mi to v 100kmh runflat a rozrezalo bocnicu tak na 10cm dlzky. Auto mi to katapultovalo tak tiez 10 cm do vysky ako som od toho odskocil. Nastastie aj na takej runflat sa dalo ist, tak som po nejakom tom kilometri zastavil na krajnici a obzrel skody. Bolo 20:00 vecer v piatok par dni pred Vianocami. Ja nabaleny v aute na prazdniny. Krasa. Povinne poistenie volam odtah, lebo nemam rezervu ,len lepiacu sadu. Komplikacia s tym,ze musim pockat na dalsi den,ziaden servis nerobi, a pod. Nakoniec som odtah odvolal, lebo sam som si nasiel 24/7 vyjazdovy mobilny pneuservis akurat v okoli. Slecna na telefone na infolinke k Asistencnym sluzbam stala za houby. Typek z mobilneho pneuservisu sa opytal na rozmer pneu, mal nastastie taku ,aj ked staru zjazdenu zimnu,ale dala sa pouzit. Mam Dost znizene auto - tak 7 - 8cm od zeme,ale nastastie mal aj v aute aj ten pretekarsky nizkoprofilovy dvihak a vsetko sme vyriesili. Domov ostavalo 150km. No uz som citil , ze lozisko kolesa je v prdeli, disk nastastie OK.Potom doma na dvihaku som zistil, ze to nevydrzal ani silentblok ramena a kedze mam na tej strane pri kolese aj nezavisle kurenie, tym velkym narazom tam niekde na plosnom spoji musel vzniknut studeny spoj a odpalilo to aj nezavisle kurenie. A akurat v zime, ked to pouzivam pri lyzovacke .Rozmyslal som to nahlasit na sprave ciest ,nech mi to preplatia,ale ked uz som odisiel a nevolal policajtov hned, lebo som sa nechcel s nimi natahovat a riesit veci, tak som si opravu zabezpecil sam. Teraz uz je to OK
Hlavne podvozok (este prehodeny z M3 ) a motor. Cize veci,co robia auto autom
Kazda z automobiliek ma nejaky pruser. Niektory je viac zavisly na uzivatelovi pri udrzbe, iny je technologicka zavada,alebo problem materialu.
Ja by som sa viac bal Mercedesov
Je to pri kazdom motore aj o znalosti majitela o danom motore a co robit pre znizenie pravdepodobnosti vzniknutia tej ci onej zavady.
Respektive v kazdom motore je tiez nieco ,co "zlobi" a sem tam to potrebuje vymenit. Az na horsie pripady ako E9X M3, kde "zlobi" napr. ojnicne loziska a odporucany olej 10W60 tomu len pridava problemy za studena.
Dokonca aj teraz sa trosku Porsche seklo pri kvalite ulozenia prednych tlmicov na Caymanovi , kde vplyvom krutenia , horsiemu materialu praskaju domceky ulozenia a su trhliny v karoserii. Je toho dost na youtube.
Cize hlavne je potrebne kupit vozidlo, ktore je clovek schopny ako tak servisovat . Serie sa to vsetko
@pavproch: mne sa stalo nieco podobne, ale viac extremnejsie. V noci v zakrute som si na stredovej ciare pri rezani zakruty naskocil s kolesom na ten zlty kovovy deliaci pas, ktory nemal ani tu zaciatocnu zvislu znacku cerveno-bielu s pasmi znaciacimi smer obchadzania. Bolo po snezeni a este ten deliaci pas bol posypany spinavym snehom. Nedalo sa to vidiet. Seklo mi to v 100kmh runflat a rozrezalo bocnicu tak na 10cm dlzky. Auto mi to katapultovalo tak tiez 10 cm do vysky ako som od toho odskocil. Nastastie aj na takej runflat sa dalo ist, tak som po nejakom tom kilometri zastavil na krajnici a obzrel skody. Bolo 20:00 vecer v piatok par dni pred Vianocami. Ja nabaleny v aute na prazdniny. Krasa. Povinne poistenie volam odtah, lebo nemam rezervu ,len lepiacu sadu. Komplikacia s tym,ze musim pockat na dalsi den,ziaden servis nerobi, a pod. Nakoniec som odtah odvolal, lebo sam som si nasiel 24/7 vyjazdovy mobilny pneuservis akurat v okoli. Slecna na telefone na infolinke k Asistencnym sluzbam stala za houby. Typek z mobilneho pneuservisu sa opytal na rozmer pneu, mal nastastie taku ,aj ked staru zjazdenu zimnu,ale dala sa pouzit. Mam Dost znizene auto - tak 7 - 8cm od zeme,ale nastastie mal aj v aute aj ten pretekarsky nizkoprofilovy dvihak a vsetko sme vyriesili. Domov ostavalo 150km. No uz som citil , ze lozisko kolesa je v prdeli, disk nastastie OK.Potom doma na dvihaku som zistil, ze to nevydrzal ani silentblok ramena a kedze mam na tej strane pri kolese aj nezavisle kurenie, tym velkym narazom tam niekde na plosnom spoji musel vzniknut studeny spoj a odpalilo to aj nezavisle kurenie. A akurat v zime, ked to pouzivam pri lyzovacke .Rozmyslal som to nahlasit na sprave ciest ,nech mi to preplatia,ale ked uz som odisiel a nevolal policajtov hned, lebo som sa nechcel s nimi natahovat a riesit veci, tak som si opravu zabezpecil sam. Teraz uz je to OK
Re: BMW Divize
Po mnoha týdnech, co stojí odstavený na dvoře, sem fčíl zase jel kousek bramborem1 aproto mám (časový nadhled): to je neuveřitelné, jak moc EURo V domršilo reakce N53B30 na práci s plynem, to je opravdu na šlak trefení - v porovnání s N52B30 EURo IV.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ref nepřirozené zvuky vydávané bramborem2: podle pozorování na zvedáku s puštěným motorem a zařazenou rychlostí to vypadá že se něco popsulo v diffu - zvuky jdou z něj. Obávám se polovysypaných nebo načatých zubů neb tak něco mechanického...
@mmira: pls, pošli mi, pokud to najdeš jaký přesně diff to byl (typ 188, ale jaké i = ??, nejlépe i obj. číslo BMW).
Nechám to dvorního mechaika Michala rozebrat a podívat se dovnitř, nejhorší scénař je nový diff + přendat svor, no... (pokud to teda není vysypaný svor,no)
@mmira: pls, pošli mi, pokud to najdeš jaký přesně diff to byl (typ 188, ale jaké i = ??, nejlépe i obj. číslo BMW).
Nechám to dvorního mechaika Michala rozebrat a podívat se dovnitř, nejhorší scénař je nový diff + přendat svor, no... (pokud to teda není vysypaný svor,no)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jasna skryta vada
Re: BMW Divize
ja cislo dilu nevim, bylo to ze 130i. vsak necht ti tam prozatim hodi origo dif, muzes jezdit. mezitim muzes poresit tento.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou