Jednostopé okénko

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3390
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od mattonecz »

no povolíš ale už znova nezatočíš :D nebo jí protáhneš tím, že přidáš. brzdou to srovnáš tak že jedeš rovně, puštěnim plynu mužeš utáhnout a plynem natáhnout ale to už neni moc kam většinou
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od řidičBOB »

...a to pak ještě záleží na typu motorky.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2530
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od Brus »

řidičBOB píše:
Brus: se ho musím zastat, bo má chlapec pravdu. A doplatíme na to my, slušní a respektovaní řidiči, protože stát neumí nic jiného, jenom zpřísnit sankce.
stát tohle zvládá bez ohledu na statistiky - ty se dají vždycky vhodně interpretovat. Trend v počtu zraněných/mrtvých motorkářů, se příliš nemění i když rozptyl je dost velký. A počty moto rostou.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od řidičBOB »

ale s vhodnou statistikou se utažení šroubů lépe interpretuje - děláme to pro vás, pro lidi!
Jasně, z tohoto pohledu je to více-méně pořád stejné číslo - opět krása oné statistiky.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1688
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od abgx1 »

driver píše:
řidičBOB píše: kdo chce kam...
Mě by jen zajímalo z psychologického nebo psychiatrického hlediska, jestli lidi s nižším IQ dokáží vůbec posoudit, co je rizikové jednání respektive narážím na ten fakt, že jim adrenalin zatemní mozek, to je jistý dokázaný proces, a oni se pak neovládají a nemají pud sebezáchovy. Je to stejné jako když Tobě mikrospánek nebo únava způsobí spánek či kolaps, to se může stát snadno, akorát že Ty řekněme víš jak tomu předcházet a nedostáváš se do těch situací a denně na to organizmus trénuješ souborem kroků od vitamínů minerálů bílkovin amino atd a posilováním zdraví až po případné kafe po cestě atd...
Protože pokud by se jednoznačně ukazovalo, že třeba jednodušší lidi nejsou schopní vnímat rizika natož jim předcházet (ještě si dá birell+svíčkovou když jede celý den na moto do jugošky) tak by bylo příhodno automaticky pozměnit pravidla pro získávání oprávnění. Koně a auta co jezdila max 100 ještě benevolentní proces unesla, ale dneska to je na silnicích masakr.
Za pár dní jsem viděl pár mrtvol a uvědom si, že sice jsou tam, kde chtěli, ale zbyly po nich často opuštěné rodiny... Mi to v situaci, kdy si můžeš z fleku koupit moto s 250PS připadá děsivé. Na zbrojáky zpřísnit pravidla bylo snadné.
myslim ze to s tym vela spolocne nema, aspon zo vzorky ktoru mam k dispozicii(stredoskolska trieda, zmäs od fetky cez IT maniakov, totalne tupela aj IQ/, petrolheadov, bodybuilderov, az po indiana jones archeologa so zbrojakom, 20ludi, vek 18-19r, kazdeho z nich celkom dobre poznam a isiel som s nim par krat v aute)

s IQ to spolocne nema takmer nic... jeden celkom mudry chlapec, prvu pokutu platil presne 32minut po polnoci jeho 18. narodenin, pol roka na to nehoda a vylet do priekopy, medzi tym asi 10x situacia ze "skoro som sa vymrdal, ale ani neviem jak ESP to zachranilo".... o dalsieho polroka si kupil moto, hned na druhy den skusal Vmax...

dalsi niekolko jazd pod vplyvom.. najskor len lesna cesta, potom jedna ulicka, potom mimo hlavnej cesty az raz presiel cele mesto, pamatajuc o tom z pocutia

dalsi vodicak UZ nema

totalne tupela bud vodicak nemaju vobec, pripadne maju ale nejazdia...

fakt inteligencia ma skor tendenciu jazdit stylom ze "neporusim ani jeden jediny zakon, a to znamena ze jazdim dobre a bezpecne" pripadne si vodicak ani nerobia lebo je to "blbost a im to netreba"


a potom taky ten zlaty stret, hlupsi, mudresi, ziadne extremy ktory jazdi proste normalne ako kazdy iny clovek
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od vonkreuz »

Vy, kdož jste (boží bojovníci :D ) a jste přihlášeni na motorkáři.cz, uvedli jste při registraci reálné jméno a příjmení? Chtěl jsem se tam kohosi na cosi zeptat, tak jsem se chtěl přihlásit a uvědomil jsem si, že jsem se neregistroval právě kvůli požadavku na jméno a příjmení. Ano, občanku mam, svéprávnost mi taky ještě nevzali, ale trpím vnitřním bojem mezi pravdomluvností a cojekurvakomudoméhojména.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od řidičBOB »

Nejsu tam.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3390
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od mattonecz »

taky ne. ani kdybych měl motorku :D sem myslim na nějakym skůtr fóru ale ani nevim jakym
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od vonkreuz »

Že prej kvalita BMW. Kamarád mi ukazoval fotky kardanu jeho GS 1200, kterou má od novoty. Kdybych nevedel, ze je to kardan, tak tipuju na trubku z lešení, jednolitá vrstva rzi. Nejhorší je celková nekvalita použitého materiálu - po 36 000km vymačkaný a otrhaný vnitřní tisíchran na kardanu. #-o Oprava v autorizáku 50 000Kč.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1986
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Jednostopé okénko

Příspěvek od Lachende Bestien »

"BMW je stejně nejlepší." - příspěvek uživatele blahblah@idiotmail.cum v sekci o BMW 8-}

Každopádně pokud váš známý kupoval moto v ČR, pravděpodobně půjde o druhou či třetí kategorii kvality určené pro "specifický" český trh nebo východoevropský trh obecně.
Aby si čechiše óder jiný slofanský koloniální utrmenš nejlépe vhodný do tojče montofny jako levná pracovní síla užíval prémiovou kfalitu sápatnícho tojčlantu, to fůpetz! [-x Arbeit macht frei!
Odpovědět