mattone: ne, hlava je vidět v letu, zme je na svém místě...tedy pouze do dopadu asi
Brus: se ho musím zastat, bo má chlapec pravdu. A doplatíme na to my, slušní a respektovaní řidiči, protože stát neumí nic jiného, jenom zpřísnit sankce.
tak jsem se ptal zkušenějšího a prej ten druhej to měl položit úplně, motorku "odkopnout" do auta a klouzat se po prdeli pryč a doufat, že doklouže do meze, ne do stromu. Tolik teorie z poloprofi okruhových zalehávaček
já neřeknu k ničemu nic, já když naposledy přestoupil z auta na něco jinýho, tak jsem přerazil +- 40cm kmen stromu, tak už na to radši nelezu
No, v té rychlosti a času na rozhodnutí...těžká volba. Tam bych viděl riziko, že by trefil to černé auto. Nebo ten porost. Každopádně měl cca sekundu na volbu jedné z možností a to není mnoho.
Bob: samozřejmě, to je problém všech onboard videí, záznamů z černých skříněk (...). Rozhodnutí na který jeden má pár vteřin v absolutním stresu pak hodnotí lidé na 10. přehrání videa a v klidu doma. Viz Sully.
Pamatuješ si to dobře. Kombinace těch dvou věcí je prakticky nemožná. A pokud do toho zahrneme čas na reakci, tak často člověk nestihne udělat jednoduše vůbec nic. Něco málo se dá nacvičit, ale v tom real provozu je tam celá řada dalších faktorů, které to stejně posunou úplně jinam.
Dneska jsem si presne na tento pripad vzpomnel, kdyz jsem z cca 60 dobrzdoval ke 2 matkám s kocarky, ktere usporadaly za zatackou piknik pres celou cestu. Jel jsem na kole, povrch měl daleko ke zpevněnému a při dotyku brzd se kolo narovnalo a letělo po tečně ven...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Ještě drobnost, taky jenom z teorie: Na motorce prý neexistuje možnost "povolit" stopu a nechat se vynést zatáčkou ven. Jak se naklonis, tak v tý zatáčce seš, můžeš maximálně utahovat. Jakákoliv snaha o protipohyb je buď zoufale pomalá, nebo tě z tý motorky sundá.
V autě by se tomu golfu možná vyhnout doleva.