Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Boční už tam byl origo, jen když jsem teď poptával u suzuki, tak v čr ho nevedou. Ale bez něj bych to nebral, bych si ho aspoň nechal někde udělat . Jinak kombinace miaty a sporta na daily můžu doporučit, baví mě už třetím rokem. Je to jak píšeš, výkon tě baví na výjezdu, ale lehkost všude. A v zimě to hází prdelí na povel.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Ja ho mám zatiaľ len 3 mesiace, ročník 2015, 47500km pri kúpe, zatiaľ som najazdil okolo 5000km. Po kúpe pískali brzdy - vyriešené prečistením a ešte som dával robiť geometriu pretože tie obrovské disky... Uvítal by som keby tam dávali 16tky z výroby, ale už som si trochu zvykol, treba byť opatrný Inak som spokojný, má to pre mňa ideálny výkon - zrýchľuje to svižne ale nie zas tak aby som sa bál o vodičák pri každej príležitosti. Na okreske je to krásne obratné a baví ma s ním aj taká obyčajná svižná jazda mestom (keď je slušný povrch). Riadenie by znieslo trochu viac odporu ale už som si na to po prechode zo staršieho auta zvykol.jerry píše:Chci se výhledově po nějakém pěkné svišťovi sport 1.6 podívat. Jako auto do města a okolní okresky. Když bude výběr, vzal bych 4-dveřák. Jsem zvyklý po městě vozit příruční tašku za sedadlem řidiče, nakládám i vykládám jí zadními dveřmi. A napiš, jak jsi spokojen? Kolik najeto? Byly nějaké závady?
Toyota GR86 MT
Re: Suzuki obecně
Pěkné Až budu mít po letní sezoně, po něčem se podívám. V Německu jich je na prodej dost. I teď bych si vybral, ale není čas. Hodně šťastných kilometrů
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Ahoj. Tiež ma dosť zaujal Swift Sport. Mám rozpočet do 5000€ a v okolí je presne jeden na predaj za danú cenu. https://auto.bazos.sk/inzerat/101597913 ... -SPORT.php Na čo si pri tomto auta dávať pozor? (moje prvé auto)
Re: Suzuki obecně
Takže vybírat mezi roky 2010 až 2014. Ale mně vyskakují i v tomto rozmezí auta s euro 5. Dík za upřesnění, ať nevyberu špatnějarka píše:Velký facelift u Sporta byl po r.2010 (viz to porovnání dole), pak byl ještě jeden v r.2014 (ale to už byl jen přechod na euro 5 - takže start-stop, euro deka a podobný blbosti).
EDIT: Tak jsem se dopátral, že do 2014 euro 5, potom euro 6. Ale závěr stejný, hledat mezi 2010 až 2014.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
jerry: jo, přesně jak píšeš, starší verzí si ušetříš starosti s hutnější emisní dekou.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Ad Swift Sport 1.6 100kw: V teste tu na AF kritizovali nepadanie otáčok, a to bol ročník 2012, takže facelift v roku 2014 tomu asi nijak viac neuškodil, až na ten štartstop systém. Problém s paladaním otáčok by mali vedieť vyriešiť v každej lepšej firme upravujúcej ECU, nie?
Ako to je a vašimi autami, Jarka, Greg?
Ako to je a vašimi autami, Jarka, Greg?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Na tohle jsem poleno a podle mých měřítek jsem to nepostřehl (mám 2012). Jediný co jsem si všiml, že to malinko cukalo při vytáčení, ale to se ukázalo že byly svíčky a s novýma to zmizelo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Ve Sportu 2015 mi přišlo že se to padání otáček chovalo dost nevyzpytatelně, někdy briskně, někdy skoro vůbec.
Měl najeto asi 20k.
Měl najeto asi 20k.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe