Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Kola, nadrz a vzduch, ok, to hodi kdyz hodne tak 50kg navic, ale kde je tech dalsich ctvrt tuny? Silnejsi poloosy? Vetsi brzdy? To jedno turbo, dva valce, naplne navic? Nak se mi to nezda..Snowman000 píše:Tak musis brat tak ze 290kg pohotovostky rozsiel je hole TSI vs hole V8 TDI.
A V8 ma navyse vzduch, 90l nadrz + 24l chcanky, el. kufor, 19" disky, kozene sitzny v elektrike...
A uz len V6 TDI vs V6 TSI je 50kg navyse.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Tak holé TSI vs Holé V8TDI může mít klidně 100kg jen na výbavě, která u TSI chybí, celý drivetrain bude fortelnější, Motor je o třetinu větší a naftové motory bývaly masivnější... Je to hodně, ale nesmysl to být nemusí...
2.9T RWD
Re: Volkswagen obecne
Hledím na to jako puk.řidičBOB píše:S řádným chlazením
Re: Volkswagen obecne
Mám VW Touran z 2017 s Key less přístupem i startováním. Je nějaká možnost zjistit stav baterie v klíčku? Vždy to někde vypeče ženu a pak to schytávám
Re: Volkswagen obecne
@řB resp honziss: na autorevue vyšel test Turka 3.0TSI - Tys jim ho pučil?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27887
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
VW příští rok definitivně zařízne Sharan bez náhrady...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Nenepavproch píše:@řB resp honziss: na autorevue vyšel test Turka 3.0TSI - Tys jim ho pučil?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k