Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
Smarja, otevri kapotu, vyndej merku a budes videt jestli je tam na spodni rysce, nebo pod ni.
Jestli je tam pod, tak tam nalej cokoliv.
Jestli je tam pod, tak tam nalej cokoliv.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Základ u auta je chladit a mazat! Takže “bez” oleje bych nejezdil. Jak je psáno výše: nalej tam cokoliv - zlatá klasika je 5W-30. Ale cokoliv je furt lepší, než podmírák a cesta do Phy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
Jsem se teď byl podívat v Merglu na chodbě. A ta cenotvorba, to nemyslí vážně? E400d, auto střední třídy s 300k naftičkou za 2,4, CLS400d za 2,8? To někdo reálně vytopí?
*na Chodově
*na Chodově
Naposledy upravil(a) Stepan dne stř 17 črc 15:27, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Tak se podívej do nového ceníku Passatu...tam se teprv přestaneš smát...když si navíc přeložíš do CZ ten Volks wagen
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
Stepan: Ty jsi byl v jaké galaxii posledních 50let? Prémie s 300PS nafta bezesporu má hodnotu s výbavou někde okolo 2.4 né že né.
Však Pašík předface stál TDI taky 240PS 1.6mega a to v něm taky nebylo ještě všechno kamaráde. E klassa stojí pořád plus mínus podobné peníze, za poslední generace, jediné, co se mění, je konečně silná nafta a teď navíc bezesporu špičkové technologie, ta LIVE navi nebo hlasové ovládání které reaguje na všechno, to nemá ani armáda kamaráde v nejdražších vojenských vozidlech. Prostě nemusíš znát klíčová ovládací slova, řekneš cokoliv a auto reaguje v češtině. Třeba: Ahoj Mercedes, co si myslíš o BMW? Totéž, co Ty, jinak bychom spolu necestovali
Však Pašík předface stál TDI taky 240PS 1.6mega a to v něm taky nebylo ještě všechno kamaráde. E klassa stojí pořád plus mínus podobné peníze, za poslední generace, jediné, co se mění, je konečně silná nafta a teď navíc bezesporu špičkové technologie, ta LIVE navi nebo hlasové ovládání které reaguje na všechno, to nemá ani armáda kamaráde v nejdražších vojenských vozidlech. Prostě nemusíš znát klíčová ovládací slova, řekneš cokoliv a auto reaguje v češtině. Třeba: Ahoj Mercedes, co si myslíš o BMW? Totéž, co Ty, jinak bychom spolu necestovali
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Mercedes - auto pro masy
Ještě lepší je se zeptat: Mercedes, co říkáš na Audi? Jsou fajn! Ráda je vidím ve zpětném zrcátku
Mě baví komfort, spotřeba, rychlost, a v tom ohledu je fajn nová CLS
Za 1.8mega ceník je 400d verze a to je levná cena!
Za 2.4 mega 400d je už vybavená né plně, ale většinou reálně využitelné výbavy...
Když se podíváš, že to je jen o malinko dražší než Arteon, ale je to jako A7, tak za ty peníze s tím motorem 400d je to pecka.
700Nm od volnoběhu+ 9 rychlostí za ty peníze?
Mě baví komfort, spotřeba, rychlost, a v tom ohledu je fajn nová CLS
Za 1.8mega ceník je 400d verze a to je levná cena!
Za 2.4 mega 400d je už vybavená né plně, ale většinou reálně využitelné výbavy...
Když se podíváš, že to je jen o malinko dražší než Arteon, ale je to jako A7, tak za ty peníze s tím motorem 400d je to pecka.
700Nm od volnoběhu+ 9 rychlostí za ty peníze?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Arteon v plné je za 1,6. To není o malinko dražší A7 je taky úplně jinde ve stejné výbavě.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Velmi pekne to tancuje na tom snehu (E43 AMG 4Matic)
No zaroven to nie je len tak...
No zaroven to nie je len tak...
...You have to access the maintenance menu and set it to rolling road test mode. It will ruin the transfer box on ice though, as nothing is controlling the speed difference between front and rear anymore. Not recommended really...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Mercedes - auto pro masy
Mám pro tebe relativně dobrou zprávu. Od nového iOS bude CarPlay podporovat více displejů zaráz (i nestandardních tvarů), takže v momentě, kdy se zapojí s podporou i výrobci aut, bude klidně možné mít Waze mezi budíky a instrukce/další funkcionalitu na displeji uprostřed.řidičBOB píše:Já v Turkovi pozoruji, že když mám Waze spojený přes CarPlay, tak mne navádí i v tunelech.
Výhoda vestavěné navi je v tom, že jí umí zobrazit hlavní displej mezi budíky a také HUD...a to alternativní navi nedokážou.
Ono by to IMHO šlo i do stávajících aut nějakým update SW v infotainmentu/autě, ale s tím se žádný výrobce drbat nebude.
Jinak on podle všeho Waze někdy umí brát data z GPS v autě, někdy ne, nepřišel jsem na to kdy a jak, asi to bude model od modelu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
já to zase tolik nežeru - stačí mi zrcadlení na hlavním displeji
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time