Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Blbý a blbější 2
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Fascinuje mě, jaká rizika dokáže podstoupit nějaký psychopat, aby ušetřil 50 euro
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
když je někdo slepice, nezachrání jej ani asistenční systémy:
https://www.super.cz/650940-video-kater ... racky.html
https://www.super.cz/650940-video-kater ... racky.html
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
koukám to nebyla rána uplně v malé rychlosti
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
úplně ne...a jelikož má Mergl plnej znak, tak asistenční systémy přítomny. Tam bylo asi něco špatně
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
to sem si presne rikal, proc ten kram nezastavil sam
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To se může stát každému.
Mě to dojímá z toho pohledu že ony ty pre crash systémy nedokáží nehodě vždy zcela zabránit, spíše často jen sníží sílu nárazu a i tak mají mnozí pocit, že je ten odstup příliš velký a z toho důvodu to mají na minimum a v městě to vypínají zcela.
Navíc i kdybys měl odstup kilometr, tak to půjde rozbít dnes a denně tak snadno...
Stačí, když se lekneš a jednomu uhneš co tě chce podjet, uhneš mu vlevo a napálíš to do někoho vlevo.
Je to raz dva.
Mě to dojímá z toho pohledu že ony ty pre crash systémy nedokáží nehodě vždy zcela zabránit, spíše často jen sníží sílu nárazu a i tak mají mnozí pocit, že je ten odstup příliš velký a z toho důvodu to mají na minimum a v městě to vypínají zcela.
Navíc i kdybys měl odstup kilometr, tak to půjde rozbít dnes a denně tak snadno...
Stačí, když se lekneš a jednomu uhneš co tě chce podjet, uhneš mu vlevo a napálíš to do někoho vlevo.
Je to raz dva.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
vtipný je, že Jarda Soukup podle všeho jezdí SrandaFé a jeho nabíječka MLo. Číňani chtěj svoje prachy fofrem zpátky a někdo bude pod pantoflem
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Však před lety vysypala takhle Rko nebo ML někde v Jevanech... To ještě platil tenkrát Zdenda "Drůbežář"...řidičBOB píše:když je někdo slepice, nezachrání jej ani asistenční systémy:
https://www.super.cz/650940-video-kater ... racky.html
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jj, tam ale dopadla tuším hůř.
driver: třeba v novém Touaregu je ten systém tak předposraný, že i já, byť ty systémy mám rád, jsem to musel vypnout, bo to řvalo i na veverku na stromě A pokud se bavíme o PreCrash, tak ten ani z principu nezastavuje, ale jeho fcí je zmírnit následky nehody. Systém, který vozidlo zastavuje, se dělí na dva podsystémy. Ten první, který funguje do 30kmh a ten druhý nad 30kmh. Ten druhý je součástí adapt tempomatu, ten první k tomu adapt tempomat nepotřebuje.
Podle úhlu postavení aut si dovolím tvrdit, že by 100% zastavil. Musela mu do toho zasáhnout - buď plynem nebo brzdou.
driver: třeba v novém Touaregu je ten systém tak předposraný, že i já, byť ty systémy mám rád, jsem to musel vypnout, bo to řvalo i na veverku na stromě A pokud se bavíme o PreCrash, tak ten ani z principu nezastavuje, ale jeho fcí je zmírnit následky nehody. Systém, který vozidlo zastavuje, se dělí na dva podsystémy. Ten první, který funguje do 30kmh a ten druhý nad 30kmh. Ten druhý je součástí adapt tempomatu, ten první k tomu adapt tempomat nepotřebuje.
Podle úhlu postavení aut si dovolím tvrdit, že by 100% zastavil. Musela mu do toho zasáhnout - buď plynem nebo brzdou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time