Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
Re: Hon na piráty
Hlídejte si záda, zmizte, kdyby jste měli ohnout svodidla a tlačit další osobák před sebou...
V jednom z testů Autoklubu se ukázalo, že z rychlosti 80 km/h zastavil osobákl na nulu na 23,2 metrech, ale kamion až na 36,2 m. Když oba začali brzdit současně, narazil by kamion do stojícího osobáku rychlostí 48 km/h a šance na přežití je pak nulová
viz tento test dekry s Octavií.
Ještě větší problém jsou staré vraky, které mají brzdnou dráhu mnohem delší. Nejen, že zastaví o celou délku jednoho kamionu dále. Ale v době, kdy novější kamion stojí, starší jede ještě přibližně poloviční rychlostí a v té je náraz do osobního vozidla před ním zase fatální...
V jednom z testů Autoklubu se ukázalo, že z rychlosti 80 km/h zastavil osobákl na nulu na 23,2 metrech, ale kamion až na 36,2 m. Když oba začali brzdit současně, narazil by kamion do stojícího osobáku rychlostí 48 km/h a šance na přežití je pak nulová
viz tento test dekry s Octavií.
Ještě větší problém jsou staré vraky, které mají brzdnou dráhu mnohem delší. Nejen, že zastaví o celou délku jednoho kamionu dále. Ale v době, kdy novější kamion stojí, starší jede ještě přibližně poloviční rychlostí a v té je náraz do osobního vozidla před ním zase fatální...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Hon na piráty
Holý šit, chudák oktáfka skoro vysublimuje mezi těmi kamiony a to narážeč nejede ani pade.
Hlavně, že náklaďáky řídí samí ohleduplní, vyrovnaní a moudří profesionálové, kteří vůbec nestresují kvůli potřebě být v určité lokalitě v konkrétní čas a ostatním účastníkům smrtící loterie o to, kdo dnes zařve na silnici, dopřávají pocity bezpečí, sucha a ochrany.
Hlavně, že náklaďáky řídí samí ohleduplní, vyrovnaní a moudří profesionálové, kteří vůbec nestresují kvůli potřebě být v určité lokalitě v konkrétní čas a ostatním účastníkům smrtící loterie o to, kdo dnes zařve na silnici, dopřávají pocity bezpečí, sucha a ochrany.
Re: Hon na piráty
O tom není sporu, hlavně to je vinou systému.
Nejsou odpočívadla a nevyspaný řidič řídí jako opilý, takže i inteligentní když jsou unavení tak způsobují nehody.
Ale ruku na srdce, kolik bláznů zavírá odstupy kamionů když ho mají 70m, vjede jich tam i několik a vůbec neví která bije.
Nebo na sjezdech, v kolonách atd.
A proč ne, však špígly nesledují a 40tun sem,40 tun tam :ymparty
Nejsou odpočívadla a nevyspaný řidič řídí jako opilý, takže i inteligentní když jsou unavení tak způsobují nehody.
Ale ruku na srdce, kolik bláznů zavírá odstupy kamionů když ho mají 70m, vjede jich tam i několik a vůbec neví která bije.
Nebo na sjezdech, v kolonách atd.
A proč ne, však špígly nesledují a 40tun sem,40 tun tam :ymparty
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Otázka zní trochu jinak - kolik řidičů obecně dodržuje odstupy. Řidiče kamionů nevyjímaje, protože obrázek našich silnic je, že jedou jeden na druhém.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Na jednu stranu tvou pointu chápu, na druhou stranu bych tě fakt chtěl vidět, jak všechny tyhle moudré rady v reálném provozu dodržuješ.driver píše:O tom není sporu, hlavně to je vinou systému.
Nejsou odpočívadla a nevyspaný řidič řídí jako opilý, takže i inteligentní když jsou unavení tak způsobují nehody.
Ale ruku na srdce, kolik bláznů zavírá odstupy kamionů když ho mají 70m, vjede jich tam i několik a vůbec neví která bije.
Nebo na sjezdech, v kolonách atd.
A proč ne, však špígly nesledují a 40tun sem,40 tun tam :ymparty
Rychlost zabíjí!
Re: Hon na piráty
Bob: Kolik bys řekl? Odhadoval bych jednoduše jestli je inteligentních řidičů, kterých je mnohem méně než jedinců ve společnosti takových 20% a z toho je část unavená, spěchá nebo tam jsou i někteří závodníci co umí atd tak jsme někde u 10%?
A kamiony na dálnici se lepí taky proto, aby uměli co nejrychleji využít stoupání a jiné příležitosti k předjetí a jelikož jsou většinou 2 výjmečně 3 pruhy, tak se lepí na sebe.
Problém je hlavně ten, že nechápou, tak jako někteří motorkáři, že osobák má kratší brzdnou dráhu, a i když je to jen o 10-20-30m, tak to podceňují.
Nikdo nechápe ten model z předešlého videa, že na těch pár metrech se pak vyvine smrtící náraz do stojícího vozu v rychlosti 40-60kmh který je smrtelný. Všichni si myslí, že hrozí max odžduchnutí nárazníkem a škody pár korun, protože to na každoročním školení neprobírají bohužel. Třeba si vezmi piloty žlutých (nejen) busů, jak lítají 110kmh metr-dva za Tebou z kopce na dálnici v levém plném vláčku vozidel s 40ti lidmi na palubě a ještě jim mažoretka roznáší kafe a noviny Radar OFF, a když tak Tě vyblikne ať uhneš
Aikon: Jednoduše kamaráde. Třeba na D1 přes prázdniny nelze po tankování ani zaparkovat osobák, plné jsou parkingy jak osobní tak nákladní, řeším to tak, že na ně nejezdím -červenec+srpen vůbec. Stejně na dálnici netankuji a sjíždím někam za lepší cenou, a totéž pauzy. Když chci udělat pauzu, sjedu z dálnice s dám si v klidu oběd ve skutečné restauraci s klimou kde mají i nesmažené pokrmy za normální ceny. Kdybych jezdil LKW, taky bych sjížděl kvůli pauze, všechno jde, jen se musí chtít! Hledat volný flek na dálnici a pak spát v odstavném, za to bych bral řidičáky, poprvé na rok, podruhé navždy.
A kamiony na dálnici se lepí taky proto, aby uměli co nejrychleji využít stoupání a jiné příležitosti k předjetí a jelikož jsou většinou 2 výjmečně 3 pruhy, tak se lepí na sebe.
Problém je hlavně ten, že nechápou, tak jako někteří motorkáři, že osobák má kratší brzdnou dráhu, a i když je to jen o 10-20-30m, tak to podceňují.
Nikdo nechápe ten model z předešlého videa, že na těch pár metrech se pak vyvine smrtící náraz do stojícího vozu v rychlosti 40-60kmh který je smrtelný. Všichni si myslí, že hrozí max odžduchnutí nárazníkem a škody pár korun, protože to na každoročním školení neprobírají bohužel. Třeba si vezmi piloty žlutých (nejen) busů, jak lítají 110kmh metr-dva za Tebou z kopce na dálnici v levém plném vláčku vozidel s 40ti lidmi na palubě a ještě jim mažoretka roznáší kafe a noviny Radar OFF, a když tak Tě vyblikne ať uhneš
Aikon: Jednoduše kamaráde. Třeba na D1 přes prázdniny nelze po tankování ani zaparkovat osobák, plné jsou parkingy jak osobní tak nákladní, řeším to tak, že na ně nejezdím -červenec+srpen vůbec. Stejně na dálnici netankuji a sjíždím někam za lepší cenou, a totéž pauzy. Když chci udělat pauzu, sjedu z dálnice s dám si v klidu oběd ve skutečné restauraci s klimou kde mají i nesmažené pokrmy za normální ceny. Kdybych jezdil LKW, taky bych sjížděl kvůli pauze, všechno jde, jen se musí chtít! Hledat volný flek na dálnici a pak spát v odstavném, za to bych bral řidičáky, poprvé na rok, podruhé navždy.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Hon na piráty
Ty jsi pacient, předpoládám že jsi v životě s návěsem nejel. U těch tvých klimatizovaných restaurací většinou není kde zaparkovat 16-18m dlouhý auto, když tohle pominu, protože pár takových míst je (ale zabralo mi dost času než jsem je našel), tak je třeba zmínit fakt, že obzvlášť kolem dálnic jsou téměř všude takové kulaté značky, na kterých je obrázek kamionu, podívej se do chytré knížky, napoví ti co znamenají. Další věc je, jak chceš takovýhle místa hledat? sjet z dálnice a motat se po vesničkách s návěsem, když to někde neznáš? Mimo to kamiony mívají GPS a jentak si zajet pár/pár desítek kilometrů taky není možné. Myslíš že se kamioňáci nechtějí dobře najíst? Mezinárodku jsem jezdil 3 měsíce a každej den, jsem se snažil najít místo, kde se dobře najíst, protože si na to potrpím, ale stejně nakonec člověk skončí ve smradlavým mekáči, žraním plastovýho jídla, protože jiná možnost prostě není.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Hon na piráty
říct někdo dispečerovi, že stráví ikdyby hodinu z výkonu hledáním nějaký restaurace, tak ho uškrtí přes telefon
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Hon na piráty
Sulcik: to jsme si nerozuměli. Já psal že bych sjížděl LKW kvůli pauze tedy i spánku v návaznosti na to že spánek zlepšuje reakce a únava zhoršuje. Venku jsi taky sjížděl běžně na Autohof a v CZ lze taky sjet a spát v klidu u megaskladů atd a né na dálnici, kde v létě fleky nejsou ani pro osobák. A ten mekáč to je výmluva. Existují třeba hotovky.cz dále strava pro sportovce nebo klasické pokrmy pro gril v obytňáku atd. To je zajímavé že najít automaty a mít zásoby cigaret umí všichni do jednoho ale strava a spánek je neřešitelný problém? Základní lidské potřeby? Tak to pak jsou ultra magoři sorry jako a toho dispečera bych poslal do háje a jen by pípnul tak má klíče na stole. Každý otroka dělat nebude
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Hon na piráty
dělat otroka znamená trávit pracovní dobu hledáním kde budu chrápat a sháněním svačiny? řidičů už začíná bejt zase dost, tyhle manýry skončí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))