Moje první auto...
Re: Moje první auto...
Pick: Ono u těhle starých zázraků ty díly také nestojí moc... Jsem koukal na nějaké díly na piáno a ceny byly vážně směšné...
Problém je, když se Ti rozbije něco co koupíš jen v MB/BMW...
Problém je, když se Ti rozbije něco co koupíš jen v MB/BMW...
2.9T RWD
Re: Moje první auto...
To se naše představa o dobrém stavu shoduje. Takové to auto bylo když jsem s ním jel naposled a nepředpokládám, že nyní by na tom bylo jinak.HondaMan píše:Ono dost záleží i na tom, co znamená dobrý stav. Třeba pro mě to je třeba situace, kdy na podvozku nic neklepe, ložiska nehučí, tlumiče fungují jak mají, motor přede, v řízení a řazení nejsou vůle...
Než jsem koupil současné auto, byl jsem se podívat na mnoho aut, a většina v dobrém stavu nebyla. A to mluvím o autech 3 - 6 let starých.
Nevím zdali se stav aut po 15 letech provozu tak rapidně zlepšuje, ale než jsem koupil "dobrý stav", tak jsem hledal opravdu dlouho...
Ain´t nobody got time for that
Re: Moje první auto...
On je největší rozdíl v tom, že ta Felda potřebovala péči, 318i potřebovala jen benzín, byla fakt v dobrém stavu, sám jsem se divil.Pickuper píše:čeče tomuhle tvrzení nějak nevěřím, už jen proto, že nejdražší náhradní díl na Feldu (škrtící klapka) stojí asi 5litrůcharger píše:. Jsou to 318i či 320i koupené za cenu kolem 40ti, nezhnilé a zejména ty 318i i velmi spolehlivé. Jiný si za stejné peníze koupil Feldu a má dlouhodobé náklady na provoz větší než ta 318i.
Ain´t nobody got time for that
Re: Moje první auto...
já pamatuju, když Filckou jezdil Jencek a všechno bylo do víceméně litru, jen motor ho stál tuším dvojku
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Moje první auto...
Mě skoro přijde, že 3-6 letá auta, jsou auta co byla vyloženě spotřebáky. Majitel koupil, ojezdil ho bez vložení koruny a když bylo na tachu kolem 100tkm (záruka pryč, rozvody na krku, podvozek taky už není co býval, dvouhmota se začínající vůlí apod.), tak rychle do světa. U takových aut je potom imho skoro vše "brzy na výměnu". U starších je docela šance, že byla v takovém, stavu, že se s tím už nedalo jezdit, nebo nepřošla legální technickou a majitel byl "donucen" servis udělatHondaMan píše:Ono dost záleží i na tom, co znamená dobrý stav. Třeba pro mě to je třeba situace, kdy na podvozku nic neklepe, ložiska nehučí, tlumiče fungují jak mají, motor přede, v řízení a řazení nejsou vůle...
Než jsem koupil současné auto, byl jsem se podívat na mnoho aut, a většina v dobrém stavu nebyla. A to mluvím o autech 3 - 6 let starých.
Nevím zdali se stav aut po 15 letech provozu tak rapidně zlepšuje, ale než jsem koupil "dobrý stav", tak jsem hledal opravdu dlouho...
Ale ve výsledku je to stejně o konkrétním kusu a mít štěstí hned u prvního auta, že je ok, to se moc nestává, tím spíš u aut s dražším servisem...
Re: Moje první auto...
Ano, auto je byl a bude spotřebák. Problémy 20 letého auta jsou někde jinde než v rozvodech a pár dílech na podvozku.
Viz třeba koroze na první pohled neshnilého auta:
A spousta dalších poruch, které po 5 letech a 150tkm nejsou nijak zásadní, ale po 20 letetch a 120tkm už problém bývají. A jde většinou o díly, které se v druhovýrobě shánějí velmi těžko.
Viz třeba koroze na první pohled neshnilého auta:
A spousta dalších poruch, které po 5 letech a 150tkm nejsou nijak zásadní, ale po 20 letetch a 120tkm už problém bývají. A jde většinou o díly, které se v druhovýrobě shánějí velmi těžko.
2.9T RWD
Re: Moje první auto...
hele, není to tvoje punto?
Re: Moje první auto...
To je následek kyselých dešťůPrasík píše:hele, není to tvoje punto?
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.