Za kolik jezdíte s benzínem?
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
No jasně, dík za upozornění, opraveno. O pár příspěvků zpět jsem použil správně, teď byla hlava jinde než ruce
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Takže ve Wolfsburgu už jsou tak napřed, že používají transdimensionální inženýrství a dokázali vytvořit auto, který je větší uvnitř než venku?
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Ne, ale existuje něco takového, jako vnitřní obestavěný prostor. A ten je u pašíka B6 větší oproti oktávce O2 hlavně díky delšímu rozvoru. Rozdíl v délce je necelých 20 cm, v šířce necelých 6 cm. Takže vnějšími rozměry hodně blízká auta. Proto je třeba v Německu ve všech anketách řadí do stejné třídy.
Ale nebuďme OT, vraťme se k té spotřebě benzin versus nafta, která není tak špatná ve prospěch benzinu, jak se traduje. Reagoval jsem svým příspěvkem na zkušenosti řB s naftovým a benzinovým turkem. Ta domněnka obrovských úspor vznikla hlavně díky masivní propagandě naftových aut výrobci, když byla ještě trendy. A lidé rádi uvěří, pokud jim to lahodí s jejich snahou o úsporu.
A ještě k mému srovnání B6 TDI versus O2 RS TSI. Já najel na O2 RS TSI 150 tis.km a motor šel při prodeji jako nový. Kamarád za stejných 150 tis.km na B6 TDI zažil 2 odtahy z dálnice. Jednou to spravila skoro generální oprava motoru, podruhé už ho museli úplně vyměnit. On to měl v rámci záruky, jezdil naštěstí hodně. Ale já s mým malým nájezdem bych vyšel ze záruky a ušetřených pár korun za PHM mnohonásobně vrátil za opravy. Komfort benzinového motoru proti naftovému už by byla jiná kapitola.
Ale nebuďme OT, vraťme se k té spotřebě benzin versus nafta, která není tak špatná ve prospěch benzinu, jak se traduje. Reagoval jsem svým příspěvkem na zkušenosti řB s naftovým a benzinovým turkem. Ta domněnka obrovských úspor vznikla hlavně díky masivní propagandě naftových aut výrobci, když byla ještě trendy. A lidé rádi uvěří, pokud jim to lahodí s jejich snahou o úsporu.
A ještě k mému srovnání B6 TDI versus O2 RS TSI. Já najel na O2 RS TSI 150 tis.km a motor šel při prodeji jako nový. Kamarád za stejných 150 tis.km na B6 TDI zažil 2 odtahy z dálnice. Jednou to spravila skoro generální oprava motoru, podruhé už ho museli úplně vyměnit. On to měl v rámci záruky, jezdil naštěstí hodně. Ale já s mým malým nájezdem bych vyšel ze záruky a ušetřených pár korun za PHM mnohonásobně vrátil za opravy. Komfort benzinového motoru proti naftovému už by byla jiná kapitola.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Ano. Pokud se bavíme o extrémních podmínkách používání, tak nůžky se rozebírají víc. Ale z toho způsobu jízdy jednou vyrosteš
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Ja mam pocit, ze spotreba u naftovyho touarega by mohla bejt daleko lepsi, kdyby byl lip naladenej soft motoru a prevodovky. Takhle to pri potrebe treba jen 1/4 akcelerace nejdriv neudela nic, pak to shodi 2-3 kvalty dolu, trochu zrychli a pak to zas radi zpatky. Uplne nesmyslny naladeni u auta s 600nm. TSI mi prijde v tomhle ohledu mnohem lepsi + dlouhy kvalty a v klidu se s tim da jezdit za 10 jako nic.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Dobře naladěný soft - ovšem jak pro koho. Třeba výrobci převodovek apod. dílů a servisy budou tuto verzi mít v oblibě.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Jj, tohle přesně mě sralo u starého a stejným neduhem trpí i nový... TDI. Ta převodovka řadí jak zběsilá i při lehkém doteku plynu. Z 8 klidně na 6, úplně zbytečně Přitom to má výkon, objem i krouťák, takže by si to mohl odpustit. To byl v podstatě hlavní důvod, proč jsem šel do TSI.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time