Zdravím odborníky zde na fóru.
Potřeboval bych pomoct s výběrem motorizace a výbavy Po dohodě u rodinného stolu bylo rozhodnuto akorát o benzínovém motoru.
Roční nájezd nepřesáhne 15tkm
Raději 4x4, cenový strop 900tkc.
Jestli do Kardiaqa montujou (nevím) 2.0TSI (EA888), běž do něj, máme ho v Leguánovi 1 gen. (jen o trochu menší SUV) a je to motor pro tu (relativně těžkou) cihlu tak akoráth. Dyž se s tím jezdí "lidsky" taxe i při poprdávání okolo komína vleze do 10-ti litrů. Já (2012, když sem pro Leguána vybíral motorizaci), měl už (skoro) vybráno (tehdy) 1.4TSI ale nakonec mě nahlodal prodejce "je to příliš malý motůrek na takovou krávu" - pro 1.5TSI to platí taky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jestli se vleze do budgetu, tak jednoznacne 2.0 TSI. Je to povedenej motor, na tohle auto akorat a jestli se nepletu tak je s nim lepsi DSG nez s 1.5....?
Benzín bych upřednostnil.
Jízdní režim bude někdy takový že bych nerad trápil naftaka krátkými pojezdy a roční nájezd naftě taky nenahrava.Rychlost u mne není na prvním místě
Naposledy upravil(a) Nomadtruck dne pát 05 črc 07:53, celkem upraveno 1 x.
Přesně tak. Těch pár korunek za možnou úsporu u nafty nevyváží klady benzinového motoru. Nedovedu si představit, že bych měl v O3 hlučné a méně výkonné 2.0 TDI namísto 2.0 TSI.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.