BMW Divize
Re: BMW Divize
Kdyz se ti horko tezko rozjede na stovku, pak nemas z ceho brzdit a nic se extra se nehreje
Re: BMW Divize
Jako chybí tomu 100koní, to jo, ale naposled v Mostě 2:04,98 a na cílovce dle 10Hz loggu 174.4kmh .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
To jde, miata je cool, ja spis hresim na to ze tam davam obyc desky za par Kc. Ale ony brzdi v poho, jen rychle ubyvaji, ale dle predchozi diskuze koukam, ze u drazsich to neni asi o moc lepsi ...
Re: BMW Divize
zasadni rozdil mezi levnou a drahou deskou neni az tak vydrz na ujetou vzdalenost, ale schopnost opakovane brzdit z vysokych rychlosti. cele je to ale o vykonu a vaze. na e90 330i jsem mel standardni ATE a tam to fungovalo k plne spokojenosti.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
S tím prvním souhlasím, s tím druhým až tak moc ne.mmira píše:zasadni rozdil mezi levnou a drahou deskou neni az tak vydrz na ujetou vzdalenost, ale schopnost opakovane brzdit z vysokych rychlosti. cele je to ale o vykonu a vaze. na e90 330i jsem mel standardni ATE a tam to fungovalo k plne spokojenosti.
Moje zkušenost s podobně těžkýma autama s podobným výkonem (sice všechno lehký a slabý proti těm vašim mastodontům, ale co už):
- Miata: oem malý kotouče, lepší desky >> kombinace k neutahání na okresce a obstojí i na okruhu.
- Swift Sport: větší kotouče, normální dobrý desky >> při náročnější jízdě na okresce je znát, že to prostě není sportovní materiál. Né že by to nefungovalo, ale pocitově je to o level jinde.
Jakmile zkusíš lepší matroš, který prostě zvládá náročnější zacházení a zároveň má lepší brzdný účinek, tak už se prostě k obyč na blbnutí na okreskách nevrátíš.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
vsak nejsme ve sporu. lepsi brzdny ucinek je samo vitany, ale primarne jde o to, aby to neprestalo brzdit po 4 zatacce. v tom jsou k nezaplaceni keramiky. to je masakr, co to snese.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Pátý den (byl v tom víkend) od okamžiku kdy USPS tracking hlásil, že jsou v Pze mi přišel papírový dopis ČPošty ČPoštou esli je to pro mě a esli chci zastupovat a proclít. Chci, taxem jim to fšecko namailoval. Sem zvjedaff na další vývoj a hlavně, kolik mi (mé firmě tj. právnické osobě) vyměří clo a DPH - kotouče byly asi za 130US babek a poštovné přes dvěstě.pavproch píše: Tak podle trackingu USPS už sou na celnici v Pze.... sem zvjedaff, jak dlouho to celnikom bude trvat, než sa mi ozvů...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Vyměřuje se z celkové hodnoty a dokonce když by bylo poštovné deklarováno jako "free", tak do celkové hodnoty můžou přičíst obvyklou sazbu. Proto když jsem kupoval něco s dopravou v ceně, požádal jsem prodejce ať změní na faktuře "free" na "included"
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW Divize
Základ je se předem domluvit na rozdělení faktury a tu jdoucí se zbožím rozumně ponížit
Ano, bi-color Rolády za 10 jsou podezřelé i celníkovi.
Ano, bi-color Rolády za 10 jsou podezřelé i celníkovi.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Jo na faktuře to chce mít vyčíslený poštovný, jinak ti pak při celním řízení vyměří nějakou tabulkovou cenu a několikrát se nám stalo, že to bylo o hodně víc. S Českou Pomstou bych se do takovýhle akcí pokud možno nepouštěl, vždycky jsem měl s nima nějaký problém. To z DHL máme zatím jen dobrý zkušenosti, cesta+proclení a několikrát i když to šlo přes půlku světa tak třeba 5 dní a matroš byl v ruce!!!
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).