Auto do 200 000,-
Re: Auto do 200 000,-
to neni soucasna generace
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Auto do 200 000,-
"Dýzlofil" zcela jistě nejsem. Naopak bych velmi rád atmosferickou V6 nebo R6 okolo 2.5 - 3.2L v benzínu. Ovšem má to jeden zásadní problém a tím je celkový provozní náklad.
Diesel je sňatek z ne-rozumu, nikoliv volba podle chuti. Já myslím, že krom velkých aut a dodávek by nikdo nechtěl zcela dobrovolně nafťák (až na tak možná 3-4 konkrétní specifické motory), kdyby měl benzín stejné provozní náklady.
Někomu se i jedná výhradně o dojezd. Znám pár opravdu dost solventních lidí, ale u primárního auta na přesuny jezdí s naftovou motorizací, protože motor odpovídající kategorie v benzínu by při jejich jízdním stylu znamenal tankovat 3x týdně, což z člověka dělá znalce všech pump v ČR.
Diesel je sňatek z ne-rozumu, nikoliv volba podle chuti. Já myslím, že krom velkých aut a dodávek by nikdo nechtěl zcela dobrovolně nafťák (až na tak možná 3-4 konkrétní specifické motory), kdyby měl benzín stejné provozní náklady.
Někomu se i jedná výhradně o dojezd. Znám pár opravdu dost solventních lidí, ale u primárního auta na přesuny jezdí s naftovou motorizací, protože motor odpovídající kategorie v benzínu by při jejich jízdním stylu znamenal tankovat 3x týdně, což z člověka dělá znalce všech pump v ČR.
Re: Auto do 200 000,-
Co se týče 1.6HDI, tak mám zkušenosti s pár kusama u P308 a taky jsem nezaznamenal, že by byl problémový. V recenzích, co jsem četl, si myslí to stejné. Focus III by nemusela být špatná volba, ale tam mám problém s interiérem a sedačkama, které se mi nelíbí. Jo a taky si nejsem jistý tím tří válcem a litrovým objemem.. Superb už bude za tu cenu dost vylítaný, takže tam hrozí imho větší náklady na servis. Dost se po bazarech válí Octavia III 1.6TDI, ale ten motor prý zrychluje dost pomalu a je to otravné. Jinak je spolehlivý?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Auto do 200 000,-
Chybka se "současnou generací" Focuse se vloudí. Novou plechovku jsem nikdy neprovozoval (nákupní cena auta byla často nižší, než cena AR ), takže jsem se o nejnovější modely nikdy přehnaně nezajímal.
Co se týče dodávek a "povinné" naftové motorizace, třeba takový 5válcový 2,5 benzin ve VW T4 táhne celkem dobře a po "zplynování" jsou provozní náklady na rozumné úrovni. A člověk neinhaluje kouř z dýzlového komína.
Co se týče dodávek a "povinné" naftové motorizace, třeba takový 5válcový 2,5 benzin ve VW T4 táhne celkem dobře a po "zplynování" jsou provozní náklady na rozumné úrovni. A člověk neinhaluje kouř z dýzlového komína.
Re: Auto do 200 000,-
Martinho : 1.6Tdi mám ve Fabii II. Služebák. Zatím najeto 262tis +/-. Při obsazení auta pouze řidičem a bez nákladu spotřeba v létě okolo 5,3 na krátké trasy do 20km. Delší trasy okreskou v mírném normálním tempu klidně 4,5L. Náš technik přes osobáky tvrdí, že ten motor vydrží 500tis, ovšem kolem mého nájezdu je třeba počítat s čerpadlem (někdy opravdu jen čerpadlo, vstřiky se paradoxně dle jeho slov nedělají a pokračuje se dál). DPF mi nikdy nevypaloval - pokud ano, nedával vědět signalizací. EGR ventil je chlazený vodou, velký jak čert a nejlevnější celé těleso celého toho hebla vyjde asi na 8000Kč.
Jinak motor je při rozjezdu i do velmi mírného kopečku brutálně tupý. Kolikrát mě to vystavilo fakt dost nepříjemné situaci. Na rozjezd v takovém místě je třeba to předtočit třeba na 1800ot, současně pouštět spojku a rovnou mu hňápnout plný plyn. Je to až tak markantní, že to ne mě působí, jakoby byl kvůli převodovce na 1° nějak elektronicky omezený krouťák/výkon aby to tu špajzku nerozervalo. Nevím. Je možné, že na to byla pak třeba nějaká svolávačka na přehrání softwaru, které jsem se neúčastnil.
Do octavie bych ten motor nechal dát jedině jako 77KW a pouze pro člověka, který už fakt nikam nespěchá, ale jezdí tak nějak normálně. Jinak s tou Fabií to cvičí zdatně - dostatečně (mám tam 66kw). Takže 77kw pro Octavii by mělo být OK. Hold to ale není pro někoho, kdo si potřebuje na silnici měřit s ostatníma péro.
On se ten motor dával i do Superba To už mi přijde jako strašný nesmysl.
Jinak motor je při rozjezdu i do velmi mírného kopečku brutálně tupý. Kolikrát mě to vystavilo fakt dost nepříjemné situaci. Na rozjezd v takovém místě je třeba to předtočit třeba na 1800ot, současně pouštět spojku a rovnou mu hňápnout plný plyn. Je to až tak markantní, že to ne mě působí, jakoby byl kvůli převodovce na 1° nějak elektronicky omezený krouťák/výkon aby to tu špajzku nerozervalo. Nevím. Je možné, že na to byla pak třeba nějaká svolávačka na přehrání softwaru, které jsem se neúčastnil.
Do octavie bych ten motor nechal dát jedině jako 77KW a pouze pro člověka, který už fakt nikam nespěchá, ale jezdí tak nějak normálně. Jinak s tou Fabií to cvičí zdatně - dostatečně (mám tam 66kw). Takže 77kw pro Octavii by mělo být OK. Hold to ale není pro někoho, kdo si potřebuje na silnici měřit s ostatníma péro.
On se ten motor dával i do Superba To už mi přijde jako strašný nesmysl.
Re: Auto do 200 000,-
S tou 77kw jsem jezdil v Leonu i Octě a vždy mi to přišlo silně akceptovatelné pro méně náročného uživatele a i při aktivním ježdění s neuvěřitelnou spotřebou.
2.9T RWD
Re: Auto do 200 000,-
Tak s tímhle bych se asi nevyrovnal, ale je potřeba si to zkusitJinak motor je při rozjezdu i do velmi mírného kopečku brutálně tupý. Kolikrát mě to vystavilo fakt dost nepříjemné situaci. Na rozjezd v takovém místě je třeba to předtočit třeba na 1800ot, současně pouštět spojku a rovnou mu hňápnout plný plyn.
Za náročného řidiče se nepovažuju.
Re: Auto do 200 000,-
Já jezdil s 1,6 TDI v A3 z půjčovny, r.v. 2018, a žádné pridušení u rozjezdu jsem nezaznamenal ani s plně naloženým autem. Vůbec ten motor se choval naprosto standardně a příjemně. Byl to tedy 6kvalt.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 200 000,-
Souhlasim,ze ten projev u rozjezdu i do mirneho kopecku (bavime se skutecne o malem stoupani) je velmi neobvykly. A taky asi ne pro toto auto bezny. Bavime se ale o zrychleni v momente, kdy je potreba vystrelit z krizovatky. Ne o rozjezdu na klobouka.
Ale meziclankem to fakt neni. To moje auto je do nejakych 1600ot opravdu hodne slabe. Pak uz to lita,to je v pohode.
p.s. Je to 5kvalt a to zprevodovani je hrozne. Na mesto rozhodne. 50km/hod musim jeste jezdit na 3ku. Cca 58km/hod uz pobere i 4ka. Pokud clovek chce jen na uplne rovine udrzet s lehkym plynem konstantni rychlost. Ty kvalty jsou dlouhe. cca 130km/hod to toci okolo 2300ot. Ale na mesto je to fuj. Chybi mi v tom projev tech starych rotacek (jede to od volnobehu a tahne to tak nejak linearne vpred). Protoze toto se chova vice jako common rail od Fordu z mondea mk3. Nic, nic, nic a najednou UAAAAAA.
Ale meziclankem to fakt neni. To moje auto je do nejakych 1600ot opravdu hodne slabe. Pak uz to lita,to je v pohode.
p.s. Je to 5kvalt a to zprevodovani je hrozne. Na mesto rozhodne. 50km/hod musim jeste jezdit na 3ku. Cca 58km/hod uz pobere i 4ka. Pokud clovek chce jen na uplne rovine udrzet s lehkym plynem konstantni rychlost. Ty kvalty jsou dlouhe. cca 130km/hod to toci okolo 2300ot. Ale na mesto je to fuj. Chybi mi v tom projev tech starych rotacek (jede to od volnobehu a tahne to tak nejak linearne vpred). Protoze toto se chova vice jako common rail od Fordu z mondea mk3. Nic, nic, nic a najednou UAAAAAA.
Re: Auto do 200 000,-
Kup si Hyundai i30 2.generaci (2012-2014) kombi, , klidně i s naftou, 1.6 CRDI je spolehlivý motor, ideálně ještě před start-stop. Když jezdíš i dálky, tak ho vypálíš. Na tipcars.com se nabízejí s nájezdem i přes 300t, (to nekupuj, jen ilustrace, že ten motor vydrží )
-Motor nemá dvouhmotý setrvačník.
-Má 5,3 l oleje, což je výrazně lepší než Focusů TDci, (3,5 l), netrpí tolik degradací.
-Motor má příjemný krou´ták 275 kNm 1700-3000 ot
-Hyundai-e se nekradou.
Dostaneš slušnou výbavu, za ty prachy.
Nebo jdi v té i30 do benzínu, záleží co preferuješ. Ale nekupoval bych to v áčkách,esách apod., spíš od soukromého prodejce.
viz také https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... i-21000266
-Motor nemá dvouhmotý setrvačník.
-Má 5,3 l oleje, což je výrazně lepší než Focusů TDci, (3,5 l), netrpí tolik degradací.
-Motor má příjemný krou´ták 275 kNm 1700-3000 ot
-Hyundai-e se nekradou.
Dostaneš slušnou výbavu, za ty prachy.
Nebo jdi v té i30 do benzínu, záleží co preferuješ. Ale nekupoval bych to v áčkách,esách apod., spíš od soukromého prodejce.
viz také https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... i-21000266