Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
lm2904
Autoškolák
Příspěvky: 31
Registrován: úte 12 bře 20:37

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od lm2904 »

řidičBOB píše: 2) po nastartování se změní původně nastavený jízdní režim na NORMAL. Vždy a furt a pokaždé. To musela být fakt nějaká korpomrdka, co na tohle přišla!
Emise, Limity, základní profil. Moje 420d to dělá také.... Stejně jako je potřeba pokaždé vypnout start-stop.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Touareg to nedělá...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od honziss »

pavproch píše:Z jiného soudeku: "kvalitní" metla Schade (auto koupené 25.9.2013, parkované venku) :ymhug:
DSC00562.JPG
Tohle dela kapalina do ostrikovacu, bud smejdska letni nebo zimni v lete, proste ta co se rychle odpari diky vysokemu podilu alkoholu. Kdyz se takova kapalina nastrika na povrch co ma 70-80 stupnu, dojde k rychlemu odpareni/ochlazeni, cc se nepatrne smrsti, bc ne a oddeli se od sebe.

Staci chvili popojizdet v kolone a pak si umejt okno nekde ve stinu kde se pustej svetla a bohate to staci udelat 1x. Na prvni pohled to nebude videt, ale postupem casu se mezi bc a cc dostane vlhkost a ta to pak oddeli jako nic.

Nemam to z vlastni hlavy, vysvetloval mi to zakaznik, kterej v automobilce nedela nic jinyho nez testovani provoznich kapalin.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
bojler
Pan Řidič
Příspěvky: 439
Registrován: sob 01 srp 15:57

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od bojler »

To světlo má taky asi ledacos za sebou.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od driver »

Kapaliny ostřikovačů a možná i chemie v automyčce a taky wapkování vysokým tlakem při malé vzdálenosti.
Existuje někde nějaký seznam k laku neagresivních kapalin ostřikovačů?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od driver »

řidičBOB píše: 2) po nastartování se změní původně nastavený jízdní režim na NORMAL. Vždy a furt a pokaždé. To musela být fakt nějaká korpomrdka, co na tohle přišla!
To není eko řešení, jinak by tam dali eko profil ;)
Je to jen úspora při výrobě, nekódují všechny funkce ale snad jen polovinu... Čím méně=rychleji to nakódují, tím rychleji to vyrobí.
Už jsem viděl MQB které nemělo aktivováno ani dodatečné setření předního skla, přitom 20let stará audi to umí i na zadním stěrači...
K dotazu, lze nastavit paměť posledního režimu a co tam máš před zamknutím najdeš i ráno a nebo nastav který režim chceš výchozí.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

To mi je jasné. Otázka je, ve které ŘJ to hledat :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od janjan »

ale převodovka v S stejně nikdy nezůstane, ne? Co mně bylo řečeno jako jediná varianta, je mít pod D i S stejný profil.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Kapalinou v ostřikovači to (asi) nebude - máme jeden sud - modrá voda -40stC, kupovaná v relativně solidním obchodě, už asi 5 let stejná značka (z hlavy nevím) ze kterého lijeme to do všech firemních aut (mj. 5x Cocta v černé metle) a pouze téhle jediné se loupe průhledný krycí lak..... samozřejmě nemůžu 100% garantovat že ten kolega tam nenalil nějaké sfinstvo koupené (z nouze) někde na benzince - nepamatuje si ale že by to udělal. V létě tam lijeme jen čistou vodu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Vcera jsem potkal VW Polo Mk4 (to samozrejme zadny ostriky na svetlech nema) a mel to dodrbany uplne na stejnych mistech jako ta Octavia.
Asi ten uhel ve kterym je kapota a naraznik nejak vic chutna slunku a druha vec je, ze tady ta cast od narazniku po prvotni zakriveni kapoty nasbira pri jizde nejvic sramu. Je to v podstate stycna plocha pro vsechno, co jde proti autu (aero odpor, hmyz, odletujici kaminky a pisek, v zime sul).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět