Moje první auto...
Re: Moje první auto...
Je pravda, že já na to živení měl v okolí kamaráda, který se na tyhle auta specializuje a dokáže na to sehnat cokoliv, má auta na díly, kupuje věci z ebay, z USA, UK atd., a celkově se v Nissanech Sunny, Almera N15, Primera P10 a p11 a 100nx vyzná víc než kdokoliv jiný v republice, což mi taky hodně pomohlo. Takže to fakt není jednoduché provozovat ultralevně nějaké relativně slušné auto, ale jde to.
Ain´t nobody got time for that
Re: Moje první auto...
no me prijde hlavne strasne hranicni ten prijem, kdyz uz pominu to, ze za tyto penize nic z toho, co bys rad proste v odpovidajicim stavu nesezenes...znam cloveka co koupil opravdu hezkou 320i e46, majitel byl opravdovy puntickar, najeto 150.000 pred dvema lety...kdyz to zprumeruje, auto ho urcite vyjde na opravach tak 1000-2000/mesicne a to neodchazeji zadne zasadni veci, ale typicky starter, altik, tam pneu, tam trefil zajice, spojkove lozisko...a to si jeste osobne myslim, ze dat 12-24tkc rocne za servis auta vc. gum neni takova prda, navic rozdil e46 a e36 v cene servisu nebude nijak velky, navic stari hraje v neprospech e36
takze proste si myslim, ze je to blbost...sam jsem zacinal s Mondeem 2.5 V6 za cenu, jakou uvadis, tehdy jsem mel o neco malo vetsi prijmy nez ty, 90% sypal do auta a kdyz jsem ho prodaval, tak bylo v zubozenym technickym stavu (z dnesniho pohledu, tenkrat se mi to tak hrozny nezdalo ), protoze proste nebylo dostatek financi...a to Mondeo neni nijak servisne drahy auto
takze proste si myslim, ze je to blbost...sam jsem zacinal s Mondeem 2.5 V6 za cenu, jakou uvadis, tehdy jsem mel o neco malo vetsi prijmy nez ty, 90% sypal do auta a kdyz jsem ho prodaval, tak bylo v zubozenym technickym stavu (z dnesniho pohledu, tenkrat se mi to tak hrozny nezdalo ), protoze proste nebylo dostatek financi...a to Mondeo neni nijak servisne drahy auto
Re: Moje první auto...
E36 320i vlastním pátým rokem a můžu potvrdit, co tu říkají ostatní - s příjmem 3000 měsíčně je to blbost. Pokud to máš tak, že si uvědomuješ a nevadí ti, že pravděpodobně to teď koupíš za 30, budeš půl roku-rok jezdit a pak ti něco klekne a prodáš to za 10 na díly tak ok, jinak ne.
Auto je to určitě spolehlivý, ale za 30-40 to bude vrak, zapomeň že ne. Auta co jsou v ok stavu se neprodávaj, a nebo nejsou za 40. Sám to vím, až koupím jiný auto tak e36 nejspíš dojezdím, za těch pár šupů to nedám, a víc stejně nikdo nedá.
Mě to nikde nenechalo, žádná závažná závada, ale např. :
brzdy 4 kotouče + destičky + go ruční brzdy i v neautorizáku 19 tisíc (sám si to uděláš možná tak za 1/2 s noname dílama), a ostatní podobný - tlumiče, kola atd. jedno z toho měnit budeš, zapomeň že ti někdo prodá auto kde bude vše vyměněný. Rameno stojí přes 3 tisíce atd atd. Dále se může vysypat jakákoliv blbost - já třeba už 2 motorky od centrálu (2,5 tisíce každý), a teď už zlobí třetí. Holt je to 14 let starý... Já mám průměr na servis tak 20-25 tisíc ročně (+pneu, prasklé žárovky, voda do ostřikovačů...), a to už poslední 2 roky drobnosti neřeším a beru že je to starý auto, řeším jen podvozek, brzdy atd, ty musí být ok.
Čili i pokud si seženeš dobrýho garážistu, tak servis z 3 tisíc neuživíš, nebo to auto budeš totálně zanedbávat. potom ale nechápu proč mít bmw, stejně tak jezdit nebude.
Názor že 318i je lepší než 320i se jen směju, to už pak vůbec nemá cenu bmw kupovat. R6 je to co dělá tyhle starý bmw, kultura motoru je o řád jinde, byť souhlasím že 110 kw není moc a lepší je 323i nebo 328i. I s 320i se dá jezdit za 7,5, byť jak říkám, proč si pak kupovat olítaný bmw...
Auto je to určitě spolehlivý, ale za 30-40 to bude vrak, zapomeň že ne. Auta co jsou v ok stavu se neprodávaj, a nebo nejsou za 40. Sám to vím, až koupím jiný auto tak e36 nejspíš dojezdím, za těch pár šupů to nedám, a víc stejně nikdo nedá.
Mě to nikde nenechalo, žádná závažná závada, ale např. :
brzdy 4 kotouče + destičky + go ruční brzdy i v neautorizáku 19 tisíc (sám si to uděláš možná tak za 1/2 s noname dílama), a ostatní podobný - tlumiče, kola atd. jedno z toho měnit budeš, zapomeň že ti někdo prodá auto kde bude vše vyměněný. Rameno stojí přes 3 tisíce atd atd. Dále se může vysypat jakákoliv blbost - já třeba už 2 motorky od centrálu (2,5 tisíce každý), a teď už zlobí třetí. Holt je to 14 let starý... Já mám průměr na servis tak 20-25 tisíc ročně (+pneu, prasklé žárovky, voda do ostřikovačů...), a to už poslední 2 roky drobnosti neřeším a beru že je to starý auto, řeším jen podvozek, brzdy atd, ty musí být ok.
Čili i pokud si seženeš dobrýho garážistu, tak servis z 3 tisíc neuživíš, nebo to auto budeš totálně zanedbávat. potom ale nechápu proč mít bmw, stejně tak jezdit nebude.
Názor že 318i je lepší než 320i se jen směju, to už pak vůbec nemá cenu bmw kupovat. R6 je to co dělá tyhle starý bmw, kultura motoru je o řád jinde, byť souhlasím že 110 kw není moc a lepší je 323i nebo 328i. I s 320i se dá jezdit za 7,5, byť jak říkám, proč si pak kupovat olítaný bmw...
Power is nothing without control
Re: Moje první auto...
To tady taky nikdo netvrdil. Vždy se jednalo o 318is. Bych ještě rozšířil oblasti toho co definuje starý BMW o rwd a jízdní vlastnosti. R6 je super. Kromě tý nejslabší.tomig píše: Názor že 318i je lepší než 320i se jen směju
RWD
Re: Moje první auto...
Reaguju na jeho 1. příspěvek, kde píše o 318i a jak mu radili že rozdíl ve výkonu není tak velký , přitom 85kw a 110kw je sakra rozdíl. A 316/318i pro mě zcela postrádá smysl.d1.8t píše: To tady taky nikdo netvrdil. Vždy se jednalo o 318is. Bych ještě rozšířil oblasti toho co definuje starý BMW o rwd a jízdní vlastnosti. R6 je super. Kromě tý nejslabší.
318is je samozřejmě mnohem lepší než 318i a je to první použitelný motor to souhlas. 320i je ale kromě spotřeby si myslím ve všem lepší. 323/328i je zase lepší než 320i, bohužel v tý době sem sehnal v ok stavu jen dvoulitr. Na běžný ježdění je 320i podle mě zcela dostačující a jsem s ním spokojen. Za is bych rozhodně neměnil.
Power is nothing without control
Re: Moje první auto...
dovolím si hrubě nesouhlasit - pět let sem ojížděl 318i (bez eSka) e36 sedan 85kW (1996-2001), nalítal sem s tím asi 120 nebo 140kkm (už si napamatuju) a ta motorizace byla v tý době pro běžný i trošinku sportovnější poježděníčko naprosto dostatečná. howgh
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Moje první auto...
Cca ve stejné době jsme měli Civic VTEC s 85kw a pecka to teda nebyla. Vždyť tomu ujela/ujede kdejaká Oktávka :-/
2.9T RWD
Re: Moje první auto...
tenkrát sem všem oftákam ukazoval zadek (auta), teda kromě 1.8T
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Moje první auto...
318i má smysl pokud chce člověk spolehlivé BMW co nejlevnější na provoz, tedy pokud to je M43 motor. Na nějaké velké sportovní zážitky to není, ale vůbec bych to nezatracoval.
Ain´t nobody got time for that
Re: Moje první auto...
Pokud chce člověk spolehlivé auto s levným provozem, tak by především neměl koukat po 20 let starém BMW.
2.9T RWD