Onboard videa
Re: Onboard videa
Kdo nechce, ten to nevidí... Jsou lidi, co jezdí na motorce jen proto, aby byli všude za každou cenu první. Když k tomu přidáš vlastní přesvědčení o tom, že máš vlastně na motorce navíc právo bejt všude první, tak máš šanci nahlédnout do omezené mysli místních "motorkářů". Paradoxně jejich menší bezpečí je tady zvráceně prezentováno jako problém ne jejich, ale ostatních účastníků provozu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Jaggie: tak jistě - v Pze hodně často hoši od mesíků. Nenaděláš nic, pokud on sám má v hlavě nasráno.
janjan: tys leda jezdil tak na tříkolce a ne na motorce. Jinak bys takovou hovadinu nikdy nevyplodil. Když odhlédnu od tvého mindráčku, tak kdybys měl čím a zamyslel se, tak ti dojde, že s 300 kilovou motorkou, se mezi auty kličkovat nedá.
Sorry - já si neuvědomil, že za kličkování ty považuješ i jízdu na středové čáře
janjan: tys leda jezdil tak na tříkolce a ne na motorce. Jinak bys takovou hovadinu nikdy nevyplodil. Když odhlédnu od tvého mindráčku, tak kdybys měl čím a zamyslel se, tak ti dojde, že s 300 kilovou motorkou, se mezi auty kličkovat nedá.
Sorry - já si neuvědomil, že za kličkování ty považuješ i jízdu na středové čáře
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
K věci - právě proto, že se s ní mezi auty kličkovat nedá, tak se vztekáš, když tam nemáš dost místa, jak kdybys na to měl nějakej nárok...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
kde se vztekám, že tam nemám dost místa?? Pokud se tedy dívám dobře, tak dvěma jsem držkoval na to, že se nevěnují řízení a jednomu, že mi schválně najel na střed - což tedy při svém zvráceném výkladu některých pojmů můžeš chápat, že se vztekám, že tam nemám dosti místa. Ale není tomu tak - vztekám se, že ten člověk je kretén a dělá schválnosti. Kdyby je nedělal, tak kolem něj projedu já nebo sto dalších , bez jakéhokoliv povšimnutí. A o tom to je. Fakt mi neříkej, že tys někdy jezdil na motorce!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Na motorce odlítáno dost, dřív jsem tím fakt žil. Já nepotřebuju, aby do mě narazilo auto, abych si uvědomil nějaké následky. On si to člověk dokáže domyslet, když chce... To, co ale zejména v Praze jezdí v jedné stopě, nejsou motorkáři. To jsou většinou mentálně nevyzrálí jedinci, co spolíhají jen a pouze na to, že ostatní kolem na ně dávají pozor.Lachende Bestien píše:Shrnutí motivů jednání plechovkářů ve vztahu k motocykloušům:
(na pořadí nezáleží)
1. Nedostatek schopnosti vcítění/soucitu do jejich potenciálně mnohem nebezpečnější pozice ve srovnání s plechovkáři díky absenci vlastních zkušeností s řízením (silné) motorky.
2.Omezená schopnost soustředění/rozptýlená mysl a z toho vyplývající nedostatečné věnování se těm nejdůležitějším věcem při řízení - pozorné sledování okolí a předvídavé vyhodnocování těchto vjemů.
3. V chechostánu velmi rozšířená závist a z ní plynoucí nesmyslné přesvědčení, že pokud plechouše motocykloun předjede, tak tím získá na jeho úkor nějakou výhodu.
Plecháčům v zatemnění mysli/zúženém vědomí závistí/hněvem vůbec nedochází, že motorky jsou jako jednostopá vozidla mnohem užší, kratší, hbitější, většinou s mnohem lepší akcelerací; jinými slovy když motorkuř předjede autistu, ten tím žádnou újmu neutrpí, naopak se zvýší plynulost a efektivita provozu. To by se mělo (společně s principem zipování - podobný případ) vtloukat do hlavy budoucím účastníkům zájezdů v autoškolách.
@janjan
Praxi na moto nezmiňujete, lze tedy předpokládat, že absentuje, takže přirozeně nepřítomnost vlastních zkušeností a z nich vyplývající určitou vyváženost náhledu na tuto situaci nahrazujete přezíravým, jednostranně zaměřeným hodnocením.
Navíc intenzita osobní zkušenosti ("bolest je nejlepší učitel"), kdy do vašeho těla sedícího na motorce vrazí jedoucí +-1,5tunová plechovka, je naprosto nesrovnatelná se zprostředkovanou zkušeností člověka (náhodně) přihlížejícího srážce jiných osob; což mj. souvistí s otupělostí většinové populace vystavené většinou od raného dětství virtuálním deseti/statisícům krveprolití/vražd/pitev atd. v audiovizuálních prostředcích masové manipulace - televizních KANÁLECH. Otupující násilné počítačové hry plné brutálních scén a vraždění v tomto ohledů též "pomáhají", nejpopulárnější bývají FPS nebo "simulátory psychopatů" a la GTA etc.
A pokud vaše názory zde podporuje zdejší nekritický ctitel nevzhledného rumunského "suv", třeba by stálo za to se nad tím více zamyslet.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
hotovej Marc Marquez
Já mám naopak pocit, že zrovna ti, co jsi o sobě myslí, že se narodili s pneumatikou v prdeli, jsou právě nejvíc nebezpeční - mistři řidítek.
BTW: to bys pak mohl svému příteli se společným mindráčkem vysvětlit, proč se koukám do každého auta a proč se chci ujistit očním kontaktem, že ten řidič je přítomen na silnici a ví, co se kolem něj děje a ne pouze blbě kecat o tom, jak skvělý jsi (vlastně ne-)motorkář. Bez ohledu na to, co jsme tady kdy napsali, jestli tyhle kecy myslíš vážně, tak ti ani za mák nevěřím, žes na tom kdy seděl Ale je mi to fuck - lžeš maximálně sám sobě a těm, co aktivně jezdí, jsi akorát tak k smíchu.
Já mám naopak pocit, že zrovna ti, co jsi o sobě myslí, že se narodili s pneumatikou v prdeli, jsou právě nejvíc nebezpeční - mistři řidítek.
BTW: to bys pak mohl svému příteli se společným mindráčkem vysvětlit, proč se koukám do každého auta a proč se chci ujistit očním kontaktem, že ten řidič je přítomen na silnici a ví, co se kolem něj děje a ne pouze blbě kecat o tom, jak skvělý jsi (vlastně ne-)motorkář. Bez ohledu na to, co jsme tady kdy napsali, jestli tyhle kecy myslíš vážně, tak ti ani za mák nevěřím, žes na tom kdy seděl Ale je mi to fuck - lžeš maximálně sám sobě a těm, co aktivně jezdí, jsi akorát tak k smíchu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Myslet si můžeš co chceš, to je jen tvůj problém... mně je úplně fuk, jestli se díváš do aut nebo ne, k tomuhle já jsem se nevyjadřoval a ani se nezastávám držení mobilů v ruce. Serou mě s tím úplně stejně jako tebe.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Díky za upřesnění mého mylného předpokladu o absenci vašich řidičských zkušeností na moto; pokud jste ale jezdil třeba před 20+ (možná i 10+) lety, situace na silnicích zdaleka nebyla tak kritická z pohledu zahlcenosti toxickými plechovkami jako dnes.
Jinak se mezi motorkuři vyskytuje jistě velmi podobné procento impulzivních polodementů jako mezi autisty. A skutečné kličkování v hustém provozu mezi auty nikdo rozumný obhajovat nebude. Mě osobně třeba iritují tím, jak si kolem mého bydliště v obci na relativní rovince (jde o úsek s více stromy po obou stranách cesty, tak si "cestovatelé" připadají asi jako v lese, a tam se přece běžně "řve jak na lesy") tito umělci v protáčení zápěstí s rykem vytočeného motoru vyplavují adrenalin - to samé se ovšem děje i v podání autistů s výkonnými plechovkami s uřvanými výfuky. Každopádně jeden z těchto "umělců" sedlá opravdu výjimečně hlučnou motorku, tipuju to na nějakého choppera se snad aspoň dvoulitrem - při jakémkoli přidání plynu v jakýchkoli otáčkách to připomíná zvuk rotoru vrtulníku kombinovaného s nasraným traktorem. Ani ječivé cestovky ve vysokých otáčkách se tomu s intenzitou do okolí vysílaných vibrací celkem nemůžou rovnat. Zjevně když máte dost peněz na kompenzaci svých frustrací z pociťovaného nedostatku pozornosti, nějaké trapné limity hlučnosti se vás pak netýkají.
Edit. Hovoříte o motorkářích, kteří potřebují být "všude první". Tato formulace působí spíše tak, že na ně máte zlost a závidíte jim jejich obratnost v hustém provozu, která je hlavně u lehčích moto nesrovnatelná s plechovkami. V tom případě se můžete inspirovat/mírnit stres opakováním si citátu J. A. Komenského - "Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."
A za úroveň pocitu relativní bezpečnosti v silničním provozu je zodpovědný každý účastník výjezdu právě hlavně pozorným sledováním a rozumným vyhodnocováním dopravních situací; zkušenější už bývají vybaveni i předvídavostí, což je obzvláště cenná dovednost. Hazardéry najdete za volanty aut stejně jako za řidítky motocyklů. Risk je zisk nebo taky "v pysk".
Jinak se mezi motorkuři vyskytuje jistě velmi podobné procento impulzivních polodementů jako mezi autisty. A skutečné kličkování v hustém provozu mezi auty nikdo rozumný obhajovat nebude. Mě osobně třeba iritují tím, jak si kolem mého bydliště v obci na relativní rovince (jde o úsek s více stromy po obou stranách cesty, tak si "cestovatelé" připadají asi jako v lese, a tam se přece běžně "řve jak na lesy") tito umělci v protáčení zápěstí s rykem vytočeného motoru vyplavují adrenalin - to samé se ovšem děje i v podání autistů s výkonnými plechovkami s uřvanými výfuky. Každopádně jeden z těchto "umělců" sedlá opravdu výjimečně hlučnou motorku, tipuju to na nějakého choppera se snad aspoň dvoulitrem - při jakémkoli přidání plynu v jakýchkoli otáčkách to připomíná zvuk rotoru vrtulníku kombinovaného s nasraným traktorem. Ani ječivé cestovky ve vysokých otáčkách se tomu s intenzitou do okolí vysílaných vibrací celkem nemůžou rovnat. Zjevně když máte dost peněz na kompenzaci svých frustrací z pociťovaného nedostatku pozornosti, nějaké trapné limity hlučnosti se vás pak netýkají.
Edit. Hovoříte o motorkářích, kteří potřebují být "všude první". Tato formulace působí spíše tak, že na ně máte zlost a závidíte jim jejich obratnost v hustém provozu, která je hlavně u lehčích moto nesrovnatelná s plechovkami. V tom případě se můžete inspirovat/mírnit stres opakováním si citátu J. A. Komenského - "Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."
A za úroveň pocitu relativní bezpečnosti v silničním provozu je zodpovědný každý účastník výjezdu právě hlavně pozorným sledováním a rozumným vyhodnocováním dopravních situací; zkušenější už bývají vybaveni i předvídavostí, což je obzvláště cenná dovednost. Hazardéry najdete za volanty aut stejně jako za řidítky motocyklů. Risk je zisk nebo taky "v pysk".
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne pát 14 čer 08:49, celkem upraveno 2 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To není otázkou peněz, ale vyndání tlumiče a nedostatku mozku v kebuli... Ač nemám rád ty esesácké manýry POLIZEI, s oblibou sleduji jejich "měření" hluku a zákaz další jízdy. Motorka je blbě vidět, takže má být slyšet, ale všeho s mírou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Kolikrát je to ale vážně napřesdržku. Zrovna ze včerejška:
1. Moc nechybělo a BMW je odřené. Nejde těch pár vteřin počkat, než se ten dement v Opelu zařadí...
2. Motorkář přijel mezerou mezi končícím a průběžným pruhem a nasral se mi do mezery, kam jsem ZIPoval. Nečumět do zrcátek, taky bych ho možná sejmul.
1. Moc nechybělo a BMW je odřené. Nejde těch pár vteřin počkat, než se ten dement v Opelu zařadí...
2. Motorkář přijel mezerou mezi končícím a průběžným pruhem a nasral se mi do mezery, kam jsem ZIPoval. Nečumět do zrcátek, taky bych ho možná sejmul.
Rychlost zabíjí!