BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Vážení, mě se ale F10 líbí čímdál víc. Na zadní světla jsem si už i zvykl a zbytek je prostě náderný. Fakt krásné auto, kam se hrabe A6 nebo E-klassa :x
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Co máš proti zadním světlům? Ty jsou na tom skoro nejlepší :) Se zbytkem súhlas ;-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

tomig píše:Měl bych dotaz týkající se zde probíraného posilovače řízení u E90/91 - neví někdo odkdy je tam elektrický, 2008? Nemůžu to nikde vygooglit, kromě nářků na něj. Teď se mě na to nedávno ptal kamarád, tak sem se trochu styděl že neznám ani pořádně "nepřítele" :-)
Tak to vim opet naprosto presne :) Od MY 2009, tj. cca polovina roku 2008. Ale lisi se to podle verzi. 335i a 335d zustala hydraulika, je mozne, ze pro ctyrvlace prisla elektrika jeste o rok drive, ty az tak nesleduji.

"Ta spravna" 330i E90 tedy jedine do 05/2008, pak uz je to hazard s ridicskou vasni ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Vím, že už mluvíme o veteránech ale musím pochválit tlumiče Koni FSD. Na naší E46 330d Touring M-Paket II změnily po instalaci jízdu z utrpení na naprosto přijatelnou, přes drobné hrboly a nedostatky našich silnic se přenáší s plavností nepoznanou, přitom se z auta nestala žádná houpačka. Monroe reflex vydržely na autě cca 30.000 km a byly KO. Ne že bych se pro ně rozhodl ale dostali jsme je od bývalého majitele jako bonus k autu.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Kdyby nekoho zajimal interier nove M5...

http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... -interieru

Nezda se, ze by mu vtiskli nejaky novy napad, ale to je vlastne dobre :) Jen by si mohli odpustit ten automat, tento pohled mam mnohem radeji :)

Obrázek
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Jsem se podle obrázku "leknul", že tam bude manuál... ale pak jsem si přečetl text ;-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

RedBaron píše:Vím, že už mluvíme o veteránech ale musím pochválit tlumiče Koni FSD. Na naší E46 330d Touring M-Paket II změnily po instalaci jízdu z utrpení na naprosto přijatelnou, přes drobné hrboly a nedostatky našich silnic se přenáší s plavností nepoznanou, přitom se z auta nestala žádná houpačka.
podobnou zkusenost jsem udelal, kdyz jsem je dal e91. vyborna vec.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

Radku chybí mi tam jedna ekologická drobnost a sice výroba baterek vs výroba palivové nádrže... tady se můžeme dostat k tomu, že byť tě provozně výjde lépe vyrábění elektřiny a její distribuce, tak je to zas mimo.

no a taky bych chtěl vidět výpočet, co bude stát posílení stávající elektro infrastruktury, páč když si tady na dědině hodíme každý auto do zásuvky, tak vedle ve městě nebude moct půl domácností svítit.

edit: taky jsem se poděsil jakou škaredou řadičku dávají do 5er ale potěšil, že tam bude manuál (virtuálně, reálně mi to je u zadnice).
Slow and serious
Uživatelský avatar
tomig
Autoškolák
Příspěvky: 56
Registrován: ned 20 úno 21:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od tomig »

pjanda píše: Tak to vim opet naprosto presne :) Od MY 2009, tj. cca polovina roku 2008. Ale lisi se to podle verzi. 335i a 335d zustala hydraulika, je mozne, ze pro ctyrvlace prisla elektrika jeste o rok drive, ty az tak nesleduji.

"Ta spravna" 330i E90 tedy jedine do 05/2008, pak uz je to hazard s ridicskou vasni ;)
Díky za info, už si to snad budu pamatovat ;)
Power is nothing without control
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

KoPP píše:Radku chybí mi tam jedna ekologická drobnost a sice výroba baterek vs výroba palivové nádrže... tady se můžeme dostat k tomu, že byť tě provozně výjde lépe vyrábění elektřiny a její distribuce, tak je to zas mimo.

no a taky bych chtěl vidět výpočet, co bude stát posílení stávající elektro infrastruktury, páč když si tady na dědině hodíme každý auto do zásuvky, tak vedle ve městě nebude moct půl domácností svítit.

edit: taky jsem se poděsil jakou škaredou řadičku dávají do 5er ale potěšil, že tam bude manuál (virtuálně, reálně mi to je u zadnice).
hele na druhou stranu u benzinu nemas naklady na distribuci, naklady na rafinaci paliva, ktera je proti mazutove elektrarne slozitejsi a narocnejsi apod. takze toto vyjde +- nastejno. Resit tvou vesnici je nesymsl, resime ucinnost auta. Taky muzeme rici, ze kdyby vsechny domacnosti presly na spalovani mazutu, tak ropovody nestaci. Takze jednoduse receno, ucinnost elektra a benzinu v celkove bilanci je +- stejny. V zadnem pripade tam nejsou nejake zasadni rozdily ani jednim smerem. A o to mi slo. Zda prohraje elektro o 1% o 5% nebo vyhraje o 5% je naprosto irelevantni.
Odpovědět