Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1991
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Hlava i nohy jsou určitě důležití orgáni, ale nejvyšším šéfem je srdce.
Re: Cyklistické vlákno
Mně m*dne. Na brambora2 sem koupil příčníky (na pevné body, bo brambor2 nemá hagusy) Thule AirWing, protože už roky mám doma mj. i nosiče na kola Thule ProRide. A hádejte co mně překvapilo, a to tak, že velmi a negativně? Ty ProRide na ty příčníky AirWing nepasujou / nejdou nasadit, protože ten příčník je o nějakých 5-8 mm příliš velký (dlouhý v průřezu). Grrr!
No nic no, zítra pro bajka halt pojedu jiným autem. Aspoň sem si nacvičil montáž (a demontáž) příčníků na brambora1, no.
No nic no, zítra pro bajka halt pojedu jiným autem. Aspoň sem si nacvičil montáž (a demontáž) příčníků na brambora1, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Kanondejl je doma.
Jak pěje Alica Cuprova: Sleek black limousine....
Neska ho ešče - dokad je čisťounký, panenský - zblejsknu.... zítra /po prvním výletu) už takový nebude, ani nikdy v budoucnu....
Jak pěje Alica Cuprova: Sleek black limousine....
Neska ho ešče - dokad je čisťounký, panenský - zblejsknu.... zítra /po prvním výletu) už takový nebude, ani nikdy v budoucnu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Sleek black limousine.
EDIT: Ujeto prvních pár set metrů okolo chalupy - štelování posedu, sedlovky, polohy řazení a brzdových pák apod. Sedlo je nějaké tvrdší, to zas bude pro prtel očistec, než si zvykne. A řídítka sem musel krapet zůžit, 78cm bylo fuckt moc. Cyklo(mtb)tretry sem kupodivu (po 4 letech co ležely v garáži) obul a nikde netlačí.... zítra ráno razim na průzkum bojem. Akurváth: nemám náhradní duši (teda mám, ale 26", což na 29" ráfek jaxi nedámani dybych se rozkrájel a stávající cyklopumpa se taky do rámu nevleze. Takže první výlet bude dobrodružný, musím, si nabít mobil, až budu volat o pomoc.
EDIT: Ujeto prvních pár set metrů okolo chalupy - štelování posedu, sedlovky, polohy řazení a brzdových pák apod. Sedlo je nějaké tvrdší, to zas bude pro prtel očistec, než si zvykne. A řídítka sem musel krapet zůžit, 78cm bylo fuckt moc. Cyklo(mtb)tretry sem kupodivu (po 4 letech co ležely v garáži) obul a nikde netlačí.... zítra ráno razim na průzkum bojem. Akurváth: nemám náhradní duši (teda mám, ale 26", což na 29" ráfek jaxi nedámani dybych se rozkrájel a stávající cyklopumpa se taky do rámu nevleze. Takže první výlet bude dobrodružný, musím, si nabít mobil, až budu volat o pomoc.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Pěkný "černoch". A kolik váží? Hoď ho na váhu, ne, co píšou v prospektu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Nemám váhu. Odhadem tak 11-12kilo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
A ja myslim, ze bys tam tu dusi dostal, kdyby ses fakt snazil
A konecne mas dospele kolo
A konecne mas dospele kolo
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Dirty Sleek black limousine
A tak už to bude nafurt, mno možná to časem umeju (ale převody čistím a čistit a mazat budu)
Neska první výlet - na Soláň (jen kousek po cestě, jinak lesem), po hřebenu (lesáci tam těží, boží dopuštění tam je) na Léští a po bočním hřebenu až na Hutisko a dom. Fajne.
Samá pozitiva a sociální jistoty:
- za celý výlet sem si na kuleno (a "tenisový" loket, který mi byl čerstvě diagnostikován) ani nevzpoměl. Ejchuchu.
- nepíchnul sem, čili sem nemusel volat o pomoc (a hned po návratu sem ešče zakvačil do města pro hustilku a náhradní dušu 29", už su vybaven na nepřízeň božstev)
- sedlo není zdaleka tak tvrdé, jaxe fčera zdálo, je skoro jak Flite co sem měl na předešlém bajku (a ne ta tvrdá hrbolatá sfiňa, co má junior na svém 29" GT)
- že ani zdaleka nevyjedu to co sem před 4 rokama, kdy sem naposled bajkoval, mi neva (doufám ale že se to časem a odjetýma kilometrama zlepší a že vyšlapu proti kopci výš/dál a dyž ne, tak si to zdůvodním věkem)
- 1x12 je na takové to "domácí žvýkání" dostatečný rozsah převodů
- posez je na 29" fuckt jiný než na 26" - tělo sa mnohem míň šprajcuje a kupodivu (kupoval sem naslepo) se mi na Kanondejlu špale líp/pohodněji než na juniorovo 29" GT (akoráth hlavová trubka má strmější úhel - je třeba neustále pevně držet řídítka)
- kabroňový rám je teda pěkný "tvrďák" - ten rám je neskutečně tuhý (a proto bohužel krapet přenáší vibrace - to ale zkusím doštelovat - až najdu optimální tlak a útlum vzduchu ve vidli)
- řídítka po zúžení (z mamutích 78cm na - pro mne - rozumných 69cm) sou OK a kupodivu mi nechybí chybějícící "parohy" (snad jen pro přehmat = uvolnění brnění ref ucpané karpály)
Prostě po 4 letech (a nemoci) sem vkročil zpět do stejné bajko-řeky.
Kura, já su tak ščastné.
PS: Budu ešče muset obnoviť/dokupiť výbavu abych na novém bajku nejezdil ve starých hadrech a tak, ale to nespěchá.
A tak už to bude nafurt, mno možná to časem umeju (ale převody čistím a čistit a mazat budu)
Neska první výlet - na Soláň (jen kousek po cestě, jinak lesem), po hřebenu (lesáci tam těží, boží dopuštění tam je) na Léští a po bočním hřebenu až na Hutisko a dom. Fajne.
Samá pozitiva a sociální jistoty:
- za celý výlet sem si na kuleno (a "tenisový" loket, který mi byl čerstvě diagnostikován) ani nevzpoměl. Ejchuchu.
- nepíchnul sem, čili sem nemusel volat o pomoc (a hned po návratu sem ešče zakvačil do města pro hustilku a náhradní dušu 29", už su vybaven na nepřízeň božstev)
- sedlo není zdaleka tak tvrdé, jaxe fčera zdálo, je skoro jak Flite co sem měl na předešlém bajku (a ne ta tvrdá hrbolatá sfiňa, co má junior na svém 29" GT)
- že ani zdaleka nevyjedu to co sem před 4 rokama, kdy sem naposled bajkoval, mi neva (doufám ale že se to časem a odjetýma kilometrama zlepší a že vyšlapu proti kopci výš/dál a dyž ne, tak si to zdůvodním věkem)
- 1x12 je na takové to "domácí žvýkání" dostatečný rozsah převodů
- posez je na 29" fuckt jiný než na 26" - tělo sa mnohem míň šprajcuje a kupodivu (kupoval sem naslepo) se mi na Kanondejlu špale líp/pohodněji než na juniorovo 29" GT (akoráth hlavová trubka má strmější úhel - je třeba neustále pevně držet řídítka)
- kabroňový rám je teda pěkný "tvrďák" - ten rám je neskutečně tuhý (a proto bohužel krapet přenáší vibrace - to ale zkusím doštelovat - až najdu optimální tlak a útlum vzduchu ve vidli)
- řídítka po zúžení (z mamutích 78cm na - pro mne - rozumných 69cm) sou OK a kupodivu mi nechybí chybějícící "parohy" (snad jen pro přehmat = uvolnění brnění ref ucpané karpály)
Prostě po 4 letech (a nemoci) sem vkročil zpět do stejné bajko-řeky.
Kura, já su tak ščastné.
PS: Budu ešče muset obnoviť/dokupiť výbavu abych na novém bajku nejezdil ve starých hadrech a tak, ale to nespěchá.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak. Doživotní záruka na rám neska registrována. Cokdyby...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.