![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Malý svižný hatchback do 10 000€
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
vidim na skladovou astru 1.4t 92kw za 14,7k. pojede to pravdepodobne lip a je to jinej level. a muzes to chipnout jako ja ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Ale Astra bude oproti swišti nebo fabii celkem bumbrlíček, vzhledem k původnímu postu bych tipl až zbytečně velkej. V papírech má 0-100 za 9,2 a Fabia 1.0TSI za 9,6, žádnej dramatickej rozdíl.
add Denis: Zůstal bych u ojetých Pokud si chtěl něco "warm" a koupil slabou popelnici, nákup novější a silnější spotřebky tě prakticky v ničem neposune. Že to má víc koní neznamená, že je to športlich. Navíc zaplatíš strááášně na amortizaci jako vyndat 15k EUR za 15kkm ročně, navíc když se chceš autem i trošku pobavit je nesmysl. Když koupíš něco jetýho, za 15k EUR už se můžeš dívat na Fiesty ST/Clia RS/Swifty Sport, chvíli si pojezdíš a pak to zase otočíš, bude tě to stát 00prd. Samozřejmě, riziko černýho petra a nějaký zásadnější opravy tam vždycky je, ale finanční provar kombinace Nové Auto+malý nájezd dorovná máloco...
add Denis: Zůstal bych u ojetých Pokud si chtěl něco "warm" a koupil slabou popelnici, nákup novější a silnější spotřebky tě prakticky v ničem neposune. Že to má víc koní neznamená, že je to športlich. Navíc zaplatíš strááášně na amortizaci jako vyndat 15k EUR za 15kkm ročně, navíc když se chceš autem i trošku pobavit je nesmysl. Když koupíš něco jetýho, za 15k EUR už se můžeš dívat na Fiesty ST/Clia RS/Swifty Sport, chvíli si pojezdíš a pak to zase otočíš, bude tě to stát 00prd. Samozřejmě, riziko černýho petra a nějaký zásadnější opravy tam vždycky je, ale finanční provar kombinace Nové Auto+malý nájezd dorovná máloco...
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 27 kvě 12:21, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Zajda: To, že je konštrukčne 15r staré nemusí vadiť, nie? Aspoň podľa toho, akým smerom sa vyvíjajú autá. Krátky podsedák je ok, som nízky. Fabia by bola fajn s 1.2tsi, ale tú už novú nekúpim a jazdenku s turbom nechcem. A nové trojvalce 1.0tsi už z princípu nie.
Presne ako píše Stepan, kategória B mi vyhovuje až až![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Presne ako píše Stepan, kategória B mi vyhovuje až až
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
to ze je to 15l stary je prave ten vtip, ze ve vysledku je astra 1.4t o 40kg lehci nez ta 110kw corsa ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
a s uplne bezpecnym chipem na 110kw uz to docela jede. (jako mam ja)
jinak by mohlo byt fajn polo gti/ibiza cupra
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
a s uplne bezpecnym chipem na 110kw uz to docela jede. (jako mam ja)
jinak by mohlo byt fajn polo gti/ibiza cupra
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Stepan: ja viem, že kúpa nového auta na taký, alebo skôr ešte nižší nájazd, nie je najlepšia voľba. Mňa najviac láka bezstarostných prvých 5 rokov a to, že to nikto netýral za studena, poctivý zábeh motora a výmeny oleja atď.
Sám som si pred pár rokmi myslel, že budem potrebovať auto ako napríklad Clio RS 2.0. Žiaľ také auto by mi bolo zbytočné pretože nemám dostatočné schopnosti a gule, aby som dokázal využiť schopnosti takého auta, ikeď mi je stále veľmi sympatické. Lepšie by bolo už iba toyobaru, keby peniaze neboli problém. Výkon súčasnej Corsy (66 atmo kw) mi v pohode stačí, aby som sa v zákrutách trocha pobavil. Ako napríklad dnes, keď sa na mňa tlačila ORS3 v dedine. Pustil som ho pár stoviek metrov pred koncom dediny a potom som sa ho držal v zákrutách
(žiadny lepič, narozdiel od neho).
Takže chýba mi skôr iba vykonová rezerva, keď idem napr. dlhšiu trasu so 4 ľuďmi na palube a chcem predbehnúť, tak tam už proste 90 astmatických koní málo. Síce sa to stáva veľmi zriedka, ale predsa.
Keby som sa mal uskromniť s nižším výkonom, tak pravdepodobne skočím do nového Swifta s 1.2 66kw.
V porovnaní s mojou súčasnou corsou má nižšiu váhu, ale na druhej strane podstatne dlhšie kvalty (žiaľ iba 5°).
Motor 1.2 by mal byť pri mojom použití nesmrteľný. Naopak pri swifte by som sa bál korózie (japonec), keďže by nebol garážovaný a to je u auta "nafurt" nepríjemné.
Predpokladám, že u Corsy by hrozili skôr poruchy ako korózia. Súdim podľa toho, že moja 17 ročná Corsa C je absolútne bez korózie, a to má pochybnú históriu. Narozdiel od Punta v rodine, ktoré bolo kúpené ako nové, 13 rokov garážované a rezne
ale motor je to nesmrteľný, ikeď žiadne žihadlo - 1.2 8v 44kw.
Som fakt bezradný
. Keby sa u nás predávala Dacia Sandero 2.0 6M za cca 12k€ ako v Austrálii, tak neváham.
PS: z koncernu asi jedine tohle
https://www.autobazar.eu/skoda-fabia-16 ... 16027.html
Sám som si pred pár rokmi myslel, že budem potrebovať auto ako napríklad Clio RS 2.0. Žiaľ také auto by mi bolo zbytočné pretože nemám dostatočné schopnosti a gule, aby som dokázal využiť schopnosti takého auta, ikeď mi je stále veľmi sympatické. Lepšie by bolo už iba toyobaru, keby peniaze neboli problém. Výkon súčasnej Corsy (66 atmo kw) mi v pohode stačí, aby som sa v zákrutách trocha pobavil. Ako napríklad dnes, keď sa na mňa tlačila ORS3 v dedine. Pustil som ho pár stoviek metrov pred koncom dediny a potom som sa ho držal v zákrutách
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Takže chýba mi skôr iba vykonová rezerva, keď idem napr. dlhšiu trasu so 4 ľuďmi na palube a chcem predbehnúť, tak tam už proste 90 astmatických koní málo. Síce sa to stáva veľmi zriedka, ale predsa.
Keby som sa mal uskromniť s nižším výkonom, tak pravdepodobne skočím do nového Swifta s 1.2 66kw.
V porovnaní s mojou súčasnou corsou má nižšiu váhu, ale na druhej strane podstatne dlhšie kvalty (žiaľ iba 5°).
Motor 1.2 by mal byť pri mojom použití nesmrteľný. Naopak pri swifte by som sa bál korózie (japonec), keďže by nebol garážovaný a to je u auta "nafurt" nepríjemné.
Predpokladám, že u Corsy by hrozili skôr poruchy ako korózia. Súdim podľa toho, že moja 17 ročná Corsa C je absolútne bez korózie, a to má pochybnú históriu. Narozdiel od Punta v rodine, ktoré bolo kúpené ako nové, 13 rokov garážované a rezne
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Som fakt bezradný
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
PS: z koncernu asi jedine tohle
https://www.autobazar.eu/skoda-fabia-16 ... 16027.html
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
to je husty ta fabie
a jde to prihlasit?
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Ja nie som náročný na dizajn a výbavu, ale toto je moc. Teda aspoň za tú cenu moc. Za 10k s týmto motorom a výbavou by to bolo OK. A má to iba 5q nie 6 ako v inzeráte. Prihlásiť to vraj ide, kontaktoval som predajcu
hneď mi ponúkol zľavu 500€, pritom ja som sa na cenu ani nepýtal. Neviem, ako by to bolo so zárukou a servisom, keďže je to určené na ázijský trh. Ale asi by som to neriskol. Ibaže by to za 11,5k nikto nezobral a po pol roku by ich pustil za 8-9k ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
To je nesmysl, byla by potřeba individuální homologace.
Pokles hodnoty u neprémiového auta je proti tomu procentuálně nic.
Clia RS 197/200 nefungovala motoricky ani nová.
170/182 budou už popelnice za bodem rentabilní záchrany.
Swifty první novodobé generace 92 kW s otazníkem. Mechanický základ super s kovaným motorem, ale jen povyměňovat všechen spotřebák bude půlka ceny auta. V českých podmínkách očekávej všechny podvozkové komponenty shnilé na prach pokud to neměl nadšenec.
Nad 160 cm si v něm normálně nesedneš.
2.gen 100 kW co tu má Jarka se drží bezpečně nad 200 tisíci a to je asi taky jediné auto ostřejšího druhu kolem těch 10K Eur, u kterého bych věřil že bude s rozumnými náklady fungovat.
Zejména protože tam bylo všechno předimenzované tomu nepříliš vyhoněnému motoru a hmotnosti.
Např. s ním mohl člověk brzdit na downhillu jak lopata a brzdy se nikdy neuvařily.
Někdejší ceny 380 000 za pětidvéř v ČR byly naprosto neuvěřitelné za kompletně vyladěné auto.
Velkým bonusem na tu třídu xenony.
Bumbrlíček je váhou spíše Corsa.
Tabulkové zrychlení je o ničem, moc bych za to nedal, že sériové TSI 81kW ve Fabii bude klidně i rychlejší než Astra 92 kW.
Před GPF bylo tedy určitě rychlejší, než zmiňovaný Swift Sport 100 kW.
Ale podvozkově je Astra o poznání dospělejší než Fabia.
Mluvíš jako člověk, co si nikdy takto staré auto nekoupil a nesnažil ho obnovit do použitelného stavu, aby se pak při té zábavě nerozpadalo pod rukama a vůbec tedy jelo tak jak konstruktéři zamýšleli a proč si ho kupovals.Stepan píše:Ale Astra bude oproti swišti nebo fabii celkem bumbrlíček, vzhledem k původnímu postu bych tipl až zbytečně velkej. V papírech má 0-100 za 9,2 a Fabia 1.0TSI za 9,6, žádnej dramatickej rozdíl.
add Denis: Zůstal bych u ojetých Pokud si chtěl něco "warm" a koupil slabou popelnici, nákup novější a silnější spotřebky tě prakticky v ničem neposune. Že to má víc koní neznamená, že je to športlich. Navíc zaplatíš strááášně na amortizaci jako vyndat 15k EUR za 15kkm ročně, navíc když se chceš autem i trošku pobavit je nesmysl. Když koupíš něco jetýho, za 15k EUR už se můžeš dívat na Fiesty ST/Clia RS/Swifty Sport, chvíli si pojezdíš a pak to zase otočíš, bude tě to stát 00prd. Samozřejmě, riziko černýho petra a nějaký zásadnější opravy tam vždycky je, ale finanční provar kombinace Nové Auto+malý nájezd dorovná máloco...
Pokles hodnoty u neprémiového auta je proti tomu procentuálně nic.
Clia RS 197/200 nefungovala motoricky ani nová.
170/182 budou už popelnice za bodem rentabilní záchrany.
Swifty první novodobé generace 92 kW s otazníkem. Mechanický základ super s kovaným motorem, ale jen povyměňovat všechen spotřebák bude půlka ceny auta. V českých podmínkách očekávej všechny podvozkové komponenty shnilé na prach pokud to neměl nadšenec.
Nad 160 cm si v něm normálně nesedneš.
2.gen 100 kW co tu má Jarka se drží bezpečně nad 200 tisíci a to je asi taky jediné auto ostřejšího druhu kolem těch 10K Eur, u kterého bych věřil že bude s rozumnými náklady fungovat.
Zejména protože tam bylo všechno předimenzované tomu nepříliš vyhoněnému motoru a hmotnosti.
Např. s ním mohl člověk brzdit na downhillu jak lopata a brzdy se nikdy neuvařily.
Někdejší ceny 380 000 za pětidvéř v ČR byly naprosto neuvěřitelné za kompletně vyladěné auto.
Velkým bonusem na tu třídu xenony.
Bumbrlíček je váhou spíše Corsa.
Tabulkové zrychlení je o ničem, moc bych za to nedal, že sériové TSI 81kW ve Fabii bude klidně i rychlejší než Astra 92 kW.
Před GPF bylo tedy určitě rychlejší, než zmiňovaný Swift Sport 100 kW.
Ale podvozkově je Astra o poznání dospělejší než Fabia.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
To se musím ohradit
rychlejší to není určitě není, už to zkoušelo dost závodníků firemních ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Taky to mohly být 70kW nebo 1,4 TDI 66 kW ![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
1,4 92 kW s tím každopádně na běžné použití hýbe naprosto s přehledem a podvozek nenutí zpomalovat ani na rozbitější cestě. V tom já vidím sportovnost auta - funguje na RZtách.
Fabia jezdí hezky na svou třídu ale nadhled na rozbité cestě nenabídne.
U Swiftu to umí jen Sport s lépe odladěným podvozkem proti běžným verzím, případně příbuzné Baleno![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Ale jinak, jak už jsem asi opakoval stokrát - co se týče nejlevnější formy vlastnictví řidičsky atraktivního nového vozu, nemyslím že existuje něco co by trumflo poslední (2018+) atmosférický Swift 1,2. Nový model má něco málo přes 900 kilo a i s 66 kW atmosférou proto obstojně jede. S naší starší 1,3 se nedá srovnávat. Zní jako malá Honda Type-R, motor reaguje jak ve staré Type-R a má nejlepší chod převodovky co jsem kdy zažil v autě. Nad 6 litrů na 100 se jezdí jen s mimořádným řidičským nasazením.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
1,4 92 kW s tím každopádně na běžné použití hýbe naprosto s přehledem a podvozek nenutí zpomalovat ani na rozbitější cestě. V tom já vidím sportovnost auta - funguje na RZtách.
Fabia jezdí hezky na svou třídu ale nadhled na rozbité cestě nenabídne.
U Swiftu to umí jen Sport s lépe odladěným podvozkem proti běžným verzím, případně příbuzné Baleno
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Ale jinak, jak už jsem asi opakoval stokrát - co se týče nejlevnější formy vlastnictví řidičsky atraktivního nového vozu, nemyslím že existuje něco co by trumflo poslední (2018+) atmosférický Swift 1,2. Nový model má něco málo přes 900 kilo a i s 66 kW atmosférou proto obstojně jede. S naší starší 1,3 se nedá srovnávat. Zní jako malá Honda Type-R, motor reaguje jak ve staré Type-R a má nejlepší chod převodovky co jsem kdy zažil v autě. Nad 6 litrů na 100 se jezdí jen s mimořádným řidičským nasazením.
Naposledy upravil(a) Zajda dne pon 27 kvě 20:36, celkem upraveno 3 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe