Malý svižný hatchback do 10 000€
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
vidim na skladovou astru 1.4t 92kw za 14,7k. pojede to pravdepodobne lip a je to jinej level. a muzes to chipnout jako ja
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Ale Astra bude oproti swišti nebo fabii celkem bumbrlíček, vzhledem k původnímu postu bych tipl až zbytečně velkej. V papírech má 0-100 za 9,2 a Fabia 1.0TSI za 9,6, žádnej dramatickej rozdíl.
add Denis: Zůstal bych u ojetých Pokud si chtěl něco "warm" a koupil slabou popelnici, nákup novější a silnější spotřebky tě prakticky v ničem neposune. Že to má víc koní neznamená, že je to športlich. Navíc zaplatíš strááášně na amortizaci jako vyndat 15k EUR za 15kkm ročně, navíc když se chceš autem i trošku pobavit je nesmysl. Když koupíš něco jetýho, za 15k EUR už se můžeš dívat na Fiesty ST/Clia RS/Swifty Sport, chvíli si pojezdíš a pak to zase otočíš, bude tě to stát 00prd. Samozřejmě, riziko černýho petra a nějaký zásadnější opravy tam vždycky je, ale finanční provar kombinace Nové Auto+malý nájezd dorovná máloco...
add Denis: Zůstal bych u ojetých Pokud si chtěl něco "warm" a koupil slabou popelnici, nákup novější a silnější spotřebky tě prakticky v ničem neposune. Že to má víc koní neznamená, že je to športlich. Navíc zaplatíš strááášně na amortizaci jako vyndat 15k EUR za 15kkm ročně, navíc když se chceš autem i trošku pobavit je nesmysl. Když koupíš něco jetýho, za 15k EUR už se můžeš dívat na Fiesty ST/Clia RS/Swifty Sport, chvíli si pojezdíš a pak to zase otočíš, bude tě to stát 00prd. Samozřejmě, riziko černýho petra a nějaký zásadnější opravy tam vždycky je, ale finanční provar kombinace Nové Auto+malý nájezd dorovná máloco...
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 27 kvě 12:21, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Zajda: To, že je konštrukčne 15r staré nemusí vadiť, nie? Aspoň podľa toho, akým smerom sa vyvíjajú autá. Krátky podsedák je ok, som nízky. Fabia by bola fajn s 1.2tsi, ale tú už novú nekúpim a jazdenku s turbom nechcem. A nové trojvalce 1.0tsi už z princípu nie.
Presne ako píše Stepan, kategória B mi vyhovuje až až
Presne ako píše Stepan, kategória B mi vyhovuje až až
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
to ze je to 15l stary je prave ten vtip, ze ve vysledku je astra 1.4t o 40kg lehci nez ta 110kw corsa
a s uplne bezpecnym chipem na 110kw uz to docela jede. (jako mam ja)
jinak by mohlo byt fajn polo gti/ibiza cupra
a s uplne bezpecnym chipem na 110kw uz to docela jede. (jako mam ja)
jinak by mohlo byt fajn polo gti/ibiza cupra
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Stepan: ja viem, že kúpa nového auta na taký, alebo skôr ešte nižší nájazd, nie je najlepšia voľba. Mňa najviac láka bezstarostných prvých 5 rokov a to, že to nikto netýral za studena, poctivý zábeh motora a výmeny oleja atď.
Sám som si pred pár rokmi myslel, že budem potrebovať auto ako napríklad Clio RS 2.0. Žiaľ také auto by mi bolo zbytočné pretože nemám dostatočné schopnosti a gule, aby som dokázal využiť schopnosti takého auta, ikeď mi je stále veľmi sympatické. Lepšie by bolo už iba toyobaru, keby peniaze neboli problém. Výkon súčasnej Corsy (66 atmo kw) mi v pohode stačí, aby som sa v zákrutách trocha pobavil. Ako napríklad dnes, keď sa na mňa tlačila ORS3 v dedine. Pustil som ho pár stoviek metrov pred koncom dediny a potom som sa ho držal v zákrutách (žiadny lepič, narozdiel od neho).
Takže chýba mi skôr iba vykonová rezerva, keď idem napr. dlhšiu trasu so 4 ľuďmi na palube a chcem predbehnúť, tak tam už proste 90 astmatických koní málo. Síce sa to stáva veľmi zriedka, ale predsa.
Keby som sa mal uskromniť s nižším výkonom, tak pravdepodobne skočím do nového Swifta s 1.2 66kw.
V porovnaní s mojou súčasnou corsou má nižšiu váhu, ale na druhej strane podstatne dlhšie kvalty (žiaľ iba 5°).
Motor 1.2 by mal byť pri mojom použití nesmrteľný. Naopak pri swifte by som sa bál korózie (japonec), keďže by nebol garážovaný a to je u auta "nafurt" nepríjemné.
Predpokladám, že u Corsy by hrozili skôr poruchy ako korózia. Súdim podľa toho, že moja 17 ročná Corsa C je absolútne bez korózie, a to má pochybnú históriu. Narozdiel od Punta v rodine, ktoré bolo kúpené ako nové, 13 rokov garážované a rezne ale motor je to nesmrteľný, ikeď žiadne žihadlo - 1.2 8v 44kw.
Som fakt bezradný . Keby sa u nás predávala Dacia Sandero 2.0 6M za cca 12k€ ako v Austrálii, tak neváham.
PS: z koncernu asi jedine tohle
https://www.autobazar.eu/skoda-fabia-16 ... 16027.html
Sám som si pred pár rokmi myslel, že budem potrebovať auto ako napríklad Clio RS 2.0. Žiaľ také auto by mi bolo zbytočné pretože nemám dostatočné schopnosti a gule, aby som dokázal využiť schopnosti takého auta, ikeď mi je stále veľmi sympatické. Lepšie by bolo už iba toyobaru, keby peniaze neboli problém. Výkon súčasnej Corsy (66 atmo kw) mi v pohode stačí, aby som sa v zákrutách trocha pobavil. Ako napríklad dnes, keď sa na mňa tlačila ORS3 v dedine. Pustil som ho pár stoviek metrov pred koncom dediny a potom som sa ho držal v zákrutách (žiadny lepič, narozdiel od neho).
Takže chýba mi skôr iba vykonová rezerva, keď idem napr. dlhšiu trasu so 4 ľuďmi na palube a chcem predbehnúť, tak tam už proste 90 astmatických koní málo. Síce sa to stáva veľmi zriedka, ale predsa.
Keby som sa mal uskromniť s nižším výkonom, tak pravdepodobne skočím do nového Swifta s 1.2 66kw.
V porovnaní s mojou súčasnou corsou má nižšiu váhu, ale na druhej strane podstatne dlhšie kvalty (žiaľ iba 5°).
Motor 1.2 by mal byť pri mojom použití nesmrteľný. Naopak pri swifte by som sa bál korózie (japonec), keďže by nebol garážovaný a to je u auta "nafurt" nepríjemné.
Predpokladám, že u Corsy by hrozili skôr poruchy ako korózia. Súdim podľa toho, že moja 17 ročná Corsa C je absolútne bez korózie, a to má pochybnú históriu. Narozdiel od Punta v rodine, ktoré bolo kúpené ako nové, 13 rokov garážované a rezne ale motor je to nesmrteľný, ikeď žiadne žihadlo - 1.2 8v 44kw.
Som fakt bezradný . Keby sa u nás predávala Dacia Sandero 2.0 6M za cca 12k€ ako v Austrálii, tak neváham.
PS: z koncernu asi jedine tohle
https://www.autobazar.eu/skoda-fabia-16 ... 16027.html
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
to je husty ta fabie a jde to prihlasit?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Ja nie som náročný na dizajn a výbavu, ale toto je moc. Teda aspoň za tú cenu moc. Za 10k s týmto motorom a výbavou by to bolo OK. A má to iba 5q nie 6 ako v inzeráte. Prihlásiť to vraj ide, kontaktoval som predajcu hneď mi ponúkol zľavu 500€, pritom ja som sa na cenu ani nepýtal. Neviem, ako by to bolo so zárukou a servisom, keďže je to určené na ázijský trh. Ale asi by som to neriskol. Ibaže by to za 11,5k nikto nezobral a po pol roku by ich pustil za 8-9k
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
To je nesmysl, byla by potřeba individuální homologace.
Pokles hodnoty u neprémiového auta je proti tomu procentuálně nic.
Clia RS 197/200 nefungovala motoricky ani nová.
170/182 budou už popelnice za bodem rentabilní záchrany.
Swifty první novodobé generace 92 kW s otazníkem. Mechanický základ super s kovaným motorem, ale jen povyměňovat všechen spotřebák bude půlka ceny auta. V českých podmínkách očekávej všechny podvozkové komponenty shnilé na prach pokud to neměl nadšenec.
Nad 160 cm si v něm normálně nesedneš.
2.gen 100 kW co tu má Jarka se drží bezpečně nad 200 tisíci a to je asi taky jediné auto ostřejšího druhu kolem těch 10K Eur, u kterého bych věřil že bude s rozumnými náklady fungovat.
Zejména protože tam bylo všechno předimenzované tomu nepříliš vyhoněnému motoru a hmotnosti.
Např. s ním mohl člověk brzdit na downhillu jak lopata a brzdy se nikdy neuvařily.
Někdejší ceny 380 000 za pětidvéř v ČR byly naprosto neuvěřitelné za kompletně vyladěné auto.
Velkým bonusem na tu třídu xenony.
Bumbrlíček je váhou spíše Corsa.
Tabulkové zrychlení je o ničem, moc bych za to nedal, že sériové TSI 81kW ve Fabii bude klidně i rychlejší než Astra 92 kW.
Před GPF bylo tedy určitě rychlejší, než zmiňovaný Swift Sport 100 kW.
Ale podvozkově je Astra o poznání dospělejší než Fabia.
Mluvíš jako člověk, co si nikdy takto staré auto nekoupil a nesnažil ho obnovit do použitelného stavu, aby se pak při té zábavě nerozpadalo pod rukama a vůbec tedy jelo tak jak konstruktéři zamýšleli a proč si ho kupovals.Stepan píše:Ale Astra bude oproti swišti nebo fabii celkem bumbrlíček, vzhledem k původnímu postu bych tipl až zbytečně velkej. V papírech má 0-100 za 9,2 a Fabia 1.0TSI za 9,6, žádnej dramatickej rozdíl.
add Denis: Zůstal bych u ojetých Pokud si chtěl něco "warm" a koupil slabou popelnici, nákup novější a silnější spotřebky tě prakticky v ničem neposune. Že to má víc koní neznamená, že je to športlich. Navíc zaplatíš strááášně na amortizaci jako vyndat 15k EUR za 15kkm ročně, navíc když se chceš autem i trošku pobavit je nesmysl. Když koupíš něco jetýho, za 15k EUR už se můžeš dívat na Fiesty ST/Clia RS/Swifty Sport, chvíli si pojezdíš a pak to zase otočíš, bude tě to stát 00prd. Samozřejmě, riziko černýho petra a nějaký zásadnější opravy tam vždycky je, ale finanční provar kombinace Nové Auto+malý nájezd dorovná máloco...
Pokles hodnoty u neprémiového auta je proti tomu procentuálně nic.
Clia RS 197/200 nefungovala motoricky ani nová.
170/182 budou už popelnice za bodem rentabilní záchrany.
Swifty první novodobé generace 92 kW s otazníkem. Mechanický základ super s kovaným motorem, ale jen povyměňovat všechen spotřebák bude půlka ceny auta. V českých podmínkách očekávej všechny podvozkové komponenty shnilé na prach pokud to neměl nadšenec.
Nad 160 cm si v něm normálně nesedneš.
2.gen 100 kW co tu má Jarka se drží bezpečně nad 200 tisíci a to je asi taky jediné auto ostřejšího druhu kolem těch 10K Eur, u kterého bych věřil že bude s rozumnými náklady fungovat.
Zejména protože tam bylo všechno předimenzované tomu nepříliš vyhoněnému motoru a hmotnosti.
Např. s ním mohl člověk brzdit na downhillu jak lopata a brzdy se nikdy neuvařily.
Někdejší ceny 380 000 za pětidvéř v ČR byly naprosto neuvěřitelné za kompletně vyladěné auto.
Velkým bonusem na tu třídu xenony.
Bumbrlíček je váhou spíše Corsa.
Tabulkové zrychlení je o ničem, moc bych za to nedal, že sériové TSI 81kW ve Fabii bude klidně i rychlejší než Astra 92 kW.
Před GPF bylo tedy určitě rychlejší, než zmiňovaný Swift Sport 100 kW.
Ale podvozkově je Astra o poznání dospělejší než Fabia.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
To se musím ohradit rychlejší to není určitě není, už to zkoušelo dost závodníků firemních
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Taky to mohly být 70kW nebo 1,4 TDI 66 kW
1,4 92 kW s tím každopádně na běžné použití hýbe naprosto s přehledem a podvozek nenutí zpomalovat ani na rozbitější cestě. V tom já vidím sportovnost auta - funguje na RZtách.
Fabia jezdí hezky na svou třídu ale nadhled na rozbité cestě nenabídne.
U Swiftu to umí jen Sport s lépe odladěným podvozkem proti běžným verzím, případně příbuzné Baleno
Ale jinak, jak už jsem asi opakoval stokrát - co se týče nejlevnější formy vlastnictví řidičsky atraktivního nového vozu, nemyslím že existuje něco co by trumflo poslední (2018+) atmosférický Swift 1,2. Nový model má něco málo přes 900 kilo a i s 66 kW atmosférou proto obstojně jede. S naší starší 1,3 se nedá srovnávat. Zní jako malá Honda Type-R, motor reaguje jak ve staré Type-R a má nejlepší chod převodovky co jsem kdy zažil v autě. Nad 6 litrů na 100 se jezdí jen s mimořádným řidičským nasazením.
1,4 92 kW s tím každopádně na běžné použití hýbe naprosto s přehledem a podvozek nenutí zpomalovat ani na rozbitější cestě. V tom já vidím sportovnost auta - funguje na RZtách.
Fabia jezdí hezky na svou třídu ale nadhled na rozbité cestě nenabídne.
U Swiftu to umí jen Sport s lépe odladěným podvozkem proti běžným verzím, případně příbuzné Baleno
Ale jinak, jak už jsem asi opakoval stokrát - co se týče nejlevnější formy vlastnictví řidičsky atraktivního nového vozu, nemyslím že existuje něco co by trumflo poslední (2018+) atmosférický Swift 1,2. Nový model má něco málo přes 900 kilo a i s 66 kW atmosférou proto obstojně jede. S naší starší 1,3 se nedá srovnávat. Zní jako malá Honda Type-R, motor reaguje jak ve staré Type-R a má nejlepší chod převodovky co jsem kdy zažil v autě. Nad 6 litrů na 100 se jezdí jen s mimořádným řidičským nasazením.
Naposledy upravil(a) Zajda dne pon 27 kvě 20:36, celkem upraveno 3 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe