Za kolik jezdíte s benzínem?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Praha - München (4 dospěláci na palubě) 150 tempomat:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Tvl to je nak malo ne? Kolik to toci pri 150ti?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Tuším 2100.
Osmička je rychloběžka, jakmile se totiž dotkneš plynu, tak hned podřazuje.
Osmička je rychloběžka, jakmile se totiž dotkneš plynu, tak hned podřazuje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Zpět svižněji - v D 180 a v CZ 160 tempomat:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
HondaMan píše:cca 1000 km s Insignií 1.5 turbo 6AT po dálnicích za rovných 10.
Tempo spíš svižnější, ale žádné peklo (bez ochrany) tj okolo 160 a nebo s provozem.
Reálně žere o 2l/100 více než naftová 4x4 a cca o 3 vůči předokolce.
Tady je něco špatně. U obou dálnice, rychlost stejná. Rozdíly v autech obrovské - jednou malá přeplňovaná patnáctistovka v nízkém, aerodynamickém autě. Podruhé nenažraný velkoobjemový motor v vysokém autě s mizernou aerodynamikou.řidičBOB píše:Praha - München (4 dospěláci na palubě) 150 tempomat:
A spotřeba? Žádný velký rozdíl.
Výsledek - malé přeplňované motory jsou k ničemu.
Sám jsem teď jel s 1.4 TSI v Superbu, dálnice, plus jízdy mimo město. Podle předpisů, 4 lidi v autě. A výsledek? 9,3l = katastrofa.
S atmosferickým motorem bych byl o litr úspornější.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Presne stejnou spotrebu ve stejnym rezimu a na podobny trase mi udelalo NX300h pri poslednim navratu z garmischeřidičBOB píše:Zpět svižněji - v D 180 a v CZ 160 tempomat:
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Já jsem spokojený - na to, jaká je to krabice, jsou ty výsledky super. Čekal jsem to horší.
Když to navíc srovnám třeba s XC90 T6, tak je to až sluníčkový
Když to navíc srovnám třeba s XC90 T6, tak je to až sluníčkový
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
DoubleSix: Souhlas. Chvíli jsem o 1.5T resp o 1.6T (200Hp) uvažoval, protože vychází podstatně levněji než nafta, ale ta auta efektivně fungují do cca 100kmph při velmi defenzivní jízdě.
Relativně často jezdí z Prahy do Porúří. Když jedu jako člověk, tak tankuji v Praze, jezdnou tam a cestou zpět zase v Čechách. S malorážkou jsem tankoval na hranicích, 2x v DE a pak znovu c CZ abych dojel do Prahy.
Jízda okolo 200 znamení 20+ a tankování každých 200 - 250km...
Relativně často jezdí z Prahy do Porúří. Když jedu jako člověk, tak tankuji v Praze, jezdnou tam a cestou zpět zase v Čechách. S malorážkou jsem tankoval na hranicích, 2x v DE a pak znovu c CZ abych dojel do Prahy.
Jízda okolo 200 znamení 20+ a tankování každých 200 - 250km...
2.9T RWD
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
sou to uz moc velky auta na tyhle motory. v astre 1.4/1.6 nic nezere, do insignie sem si teda myslel, ze ta 1.6T by mohla byt ok, ale vypada to, ze taky ne..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
GSko je podobne velky, mozna tezsi, ale abych udelal na cz dalnicich prumer 10, tak to by to tempo muselo byt rozhodne vic nez jen sviznejsiHondaMan píše:cca 1000 km s Insignií 1.5 turbo 6AT po dálnicích za rovných 10.
Tempo spíš svižnější, ale žádné peklo (bez ochrany) tj okolo 160 a nebo s provozem.
Reálně žere o 2l/100 více než naftová 4x4 a cca o 3 vůči předokolce.
Hodne namahany maly turbomotory maj jednu konstrukcni nevyhodu, pri vetsi zatezi si musej pomahat v odvodu tepla bohatsi smesi, tam bude asi zakopanej pes.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k