Dobrý den přátelé.
Mám na Vás prosbu o odbornou radu. Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW.
A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR.
MTM
BSR
APR
DIESELPOWER
MOTORPOWER
Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod.
Děkuji.
Profesionální úprava motoru
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte 14 kvě 08:21
Re: Profesionální úprava motoru
Na 1.6/2.0 TDI bych jednoznačně volil DIESELPOWER.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Profesionální úprava motoru
Mám upravené TFSI od APR pátým rokem a jsem spokojený, hlavně možnost přes APR mobile měnit palivové mapy a vrátit to do standardního nastavení, spolupracují přímo s VW. bhudak z hothatchshopu Ti tu řekne víc.
Re: Profesionální úprava motoru
S úpravami MTM a BSR nemám osobní zkušenost, takže k nim se nebudu vyjadřovat.
APR na diesel rozhodně ne.
Benzíny mají vychytané skoro k dokonalosti, ale bohužel se logiku úprav benzinových motorů snaží aplikovat i na TDI a podle toho to taky vypadá. Některé limitery, které mají chránit motor před poškozením, jsou posunuté daleko za nebezpečné hodnoty a navíc se snaží z motoru dostat příliš vysoký točivý moment nízkých otáčkách.
Upravám od APR kvůli tomu často "drnčí" setrvačníky při vysoké zátěži v nízkých otáčkách s logicky negativním dopadem na životnost celého hnacího řetězce a vzhledem ke způsobu distribuce ani není možnost to individuálně doladit.
Motorpower dejme tomu rozumný poměr cena/výkon, ale není to žádný velký odborník. Minimálně ještě loni na jaře nevěděl jak na nejrozšířenějším CR motoru 2.0TDI CFHC korektně zvýšit tlak paliva, tak v ŘJ "ojebal" kalibraci příslušného čidla a poslal to do světa.
Není to nic vyloženě nebezpečného, ale osobně si korektní úpravu představuju trochu jinak.
Dieselpower z daného výběru asi nejlepší, ale ve srovnání s konkurenci ukrutně drahej. Mají teď ale zajímavý pilotní projekt pro tyhle motory, kdy vedle zvýšení výkonu slibují i poměrně zajímavé snížení spotřeby a hlavně prodloužení intervalu mezi regeneracemi DPF, tak můžeš zkusit, jestli by ti to nepřihodili v ceně.
APR na diesel rozhodně ne.
Benzíny mají vychytané skoro k dokonalosti, ale bohužel se logiku úprav benzinových motorů snaží aplikovat i na TDI a podle toho to taky vypadá. Některé limitery, které mají chránit motor před poškozením, jsou posunuté daleko za nebezpečné hodnoty a navíc se snaží z motoru dostat příliš vysoký točivý moment nízkých otáčkách.
Upravám od APR kvůli tomu často "drnčí" setrvačníky při vysoké zátěži v nízkých otáčkách s logicky negativním dopadem na životnost celého hnacího řetězce a vzhledem ke způsobu distribuce ani není možnost to individuálně doladit.
Motorpower dejme tomu rozumný poměr cena/výkon, ale není to žádný velký odborník. Minimálně ještě loni na jaře nevěděl jak na nejrozšířenějším CR motoru 2.0TDI CFHC korektně zvýšit tlak paliva, tak v ŘJ "ojebal" kalibraci příslušného čidla a poslal to do světa.
Není to nic vyloženě nebezpečného, ale osobně si korektní úpravu představuju trochu jinak.
Dieselpower z daného výběru asi nejlepší, ale ve srovnání s konkurenci ukrutně drahej. Mají teď ale zajímavý pilotní projekt pro tyhle motory, kdy vedle zvýšení výkonu slibují i poměrně zajímavé snížení spotřeby a hlavně prodloužení intervalu mezi regeneracemi DPF, tak můžeš zkusit, jestli by ti to nepřihodili v ceně.
Re: Profesionální úprava motoru
bitmap přesně moje myšlenky... MTM a APR na VW benzín, DIESELPOWER na naftu. Vždy je lepší volit specialistu, než univerzála. Na Opel EDS, na Mazdu OrangeVirus atp.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Profesionální úprava motoru
EDS dela i ostatni znacky ale nevim jak to funguje. Ja osobne bych do toho klidne sel.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw