Profesionální úprava motoru

O více i méně povedených úpravách originálu.
Odpovědět
TheAviator
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 14 kvě 08:21

Profesionální úprava motoru

Příspěvek od TheAviator »

Dobrý den přátelé.

Mám na Vás prosbu o odbornou radu. Vlastním vůz Škoda Superb 2 facelift 3T Combi, s motorizací 2.0 TDI CR 103 KW.
A chtěl bych si nechat zvýšit výkon. Nechci to dělat u žádného lojzy z horní dolní. Po pečlivém průzkumu trhu jsem došel k níže uvedenému seznamu profesionálních úpravců, kteří jsou k dispozici v ČR.

MTM
BSR
APR
DIESELPOWER
MOTORPOWER

Teď mám velké dilema u kterého z úpravců, vůz nechat upravit. Rád uvítám rady, zkušenosti, apod.

Děkuji.
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 794
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvek od Shr3k »

Na 1.6/2.0 TDI bych jednoznačně volil DIESELPOWER.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvek od retron »

Mám upravené TFSI od APR pátým rokem a jsem spokojený, hlavně možnost přes APR mobile měnit palivové mapy a vrátit to do standardního nastavení, spolupracují přímo s VW. bhudak z hothatchshopu Ti tu řekne víc.
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvek od bitmap »

S úpravami MTM a BSR nemám osobní zkušenost, takže k nim se nebudu vyjadřovat.

APR na diesel rozhodně ne.
Benzíny mají vychytané skoro k dokonalosti, ale bohužel se logiku úprav benzinových motorů snaží aplikovat i na TDI a podle toho to taky vypadá. Některé limitery, které mají chránit motor před poškozením, jsou posunuté daleko za nebezpečné hodnoty a navíc se snaží z motoru dostat příliš vysoký točivý moment nízkých otáčkách.
Upravám od APR kvůli tomu často "drnčí" setrvačníky při vysoké zátěži v nízkých otáčkách s logicky negativním dopadem na životnost celého hnacího řetězce a vzhledem ke způsobu distribuce ani není možnost to individuálně doladit.

Motorpower dejme tomu rozumný poměr cena/výkon, ale není to žádný velký odborník. Minimálně ještě loni na jaře nevěděl jak na nejrozšířenějším CR motoru 2.0TDI CFHC korektně zvýšit tlak paliva, tak v ŘJ "ojebal" kalibraci příslušného čidla a poslal to do světa.
Není to nic vyloženě nebezpečného, ale osobně si korektní úpravu představuju trochu jinak.

Dieselpower z daného výběru asi nejlepší, ale ve srovnání s konkurenci ukrutně drahej. Mají teď ale zajímavý pilotní projekt pro tyhle motory, kdy vedle zvýšení výkonu slibují i poměrně zajímavé snížení spotřeby a hlavně prodloužení intervalu mezi regeneracemi DPF, tak můžeš zkusit, jestli by ti to nepřihodili v ceně.
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 794
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvek od Shr3k »

bitmap přesně moje myšlenky... MTM a APR na VW benzín, DIESELPOWER na naftu. Vždy je lepší volit specialistu, než univerzála. Na Opel EDS, na Mazdu OrangeVirus atp.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3387
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Profesionální úprava motoru

Příspěvek od mattonecz »

EDS dela i ostatni znacky ale nevim jak to funguje. Ja osobne bych do toho klidne sel.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Odpovědět