Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
riesil niekto vypnutie "inteligentneho nabijania" baterie kedy auto baterku udrziava na 50-70%, a dobija iba pri brzdeni a to rovno 15,8V?
konkretne VW T6...
konkretne VW T6...
Re: Volkswagen obecne
Rekuperace i start stop jsou běžné nastavení které najdeš v několika jednotkách pomocí diagnostiky.
Akorát na to potřebuješ detailní konkrétní postup, protože když postup uděláš jinak, tak se změny neprojeví a můžeš to ještě rozhodit do chyb.
Nejlépe přes ross-tech forum a nebo přes forum na konkrétní model-transporter club a ideálně na to je přímo tovární postup v elze akorát je to nelegální a nesmí se to používat, zvýšíš CO2, je to určeno pro speciály jako IZS vozidla, nebo armáda.
Akorát nechápu, proč to chceš vypnout, ty AGM aku s tím továrním nastavením při běžném provozu dávají bez problémů 10let a půl mega na origo aku a funguje to dobře.
Asi se nejedná o běžný provoz co.
Akorát na to potřebuješ detailní konkrétní postup, protože když postup uděláš jinak, tak se změny neprojeví a můžeš to ještě rozhodit do chyb.
Nejlépe přes ross-tech forum a nebo přes forum na konkrétní model-transporter club a ideálně na to je přímo tovární postup v elze akorát je to nelegální a nesmí se to používat, zvýšíš CO2, je to určeno pro speciály jako IZS vozidla, nebo armáda.
Akorát nechápu, proč to chceš vypnout, ty AGM aku s tím továrním nastavením při běžném provozu dávají bez problémů 10let a půl mega na origo aku a funguje to dobře.
Asi se nejedná o běžný provoz co.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Preco? Lebo auto jazdi cez tyzden stylom ze za 30km 5x startuje, a 2-3x do tyzdna dlhsiu 100+ km trasu
Ak ma po 100km trase baterka ledva cez 12V(12,1...12,2) potom cez tyzden ked nestiha dobijat klesa pod 12 coho vysledkom je ze baterka je KO po 2,5r
A kebyze proste odpojim senzor z - polu? Alternator by potom mal nabijat nonstop na 14,4V... Aspon tak tvrdia transporter fora
Ak ma po 100km trase baterka ledva cez 12V(12,1...12,2) potom cez tyzden ked nestiha dobijat klesa pod 12 coho vysledkom je ze baterka je KO po 2,5r
A kebyze proste odpojim senzor z - polu? Alternator by potom mal nabijat nonstop na 14,4V... Aspon tak tvrdia transporter fora
Re: Volkswagen obecne
Me takto umrela ve fabii baterka po roce a trictvrte. Plusem tebou popsaneho postupu (odpojit konektor) je, ze to zaroven vypne startstop Pise to pak neco na zpusob zvysena spotreba energie pro vozidlo. Minusem je, ze to samozrejme do nejake jednotky zapise chybu.
Re: Volkswagen obecne
Taky to chce ale plachtit při zpomalování a brždění motorem, aby to auto mělo KDY rekuperovat
Je dobré jednou za čas aku dobít nabíječkou
Nic neodpojuj, buď to nechej regulérně deaktivovat, nebo na to nešahej, to by neudělalo ani prase tohle.
Je 21století, T6 je už pojízdná počítačové síť kamaráde, a teď už i s optickými kabely...
Spíš bych ale hledal důvod, co ti žere aku, třeba zadní denní, corner při stojícím voze, 12V zapalovač i bez zaplého zapalování, coming, living home, atd... Lze si vyčíst i historii napájení, a dle toho vědět, co je hlavní problém.
Někdy se sekne třeba sporadicky vytápění zicu a i při vyplém vyhřívání cucá aku a je problém.
Na webu si najdi kdo to dělá v okolí, cinkni mu, zajeď tam a za chvíli nemáš co řešit.
Je dobré jednou za čas aku dobít nabíječkou
Nic neodpojuj, buď to nechej regulérně deaktivovat, nebo na to nešahej, to by neudělalo ani prase tohle.
Je 21století, T6 je už pojízdná počítačové síť kamaráde, a teď už i s optickými kabely...
Spíš bych ale hledal důvod, co ti žere aku, třeba zadní denní, corner při stojícím voze, 12V zapalovač i bez zaplého zapalování, coming, living home, atd... Lze si vyčíst i historii napájení, a dle toho vědět, co je hlavní problém.
Někdy se sekne třeba sporadicky vytápění zicu a i při vyplém vyhřívání cucá aku a je problém.
Na webu si najdi kdo to dělá v okolí, cinkni mu, zajeď tam a za chvíli nemáš co řešit.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Nezerie nic, pride mi normalne ze ked za 30km jazdy 6x startujes tak je ja konci dna nabita max rovnako ako predtym
Tym padom to asi necham tak, do ECU sahat nechcem kym je to v zaruke a odpojovat ten senzor mi tiez prisla ako prasaren
Tym padom to asi necham tak, do ECU sahat nechcem kym je to v zaruke a odpojovat ten senzor mi tiez prisla ako prasaren
Re: Volkswagen obecne
Na podbábě mají vystavenýho mooc hezkýho Touarega 3.0TSI za něco málo přes dvojku.
Ale ten televizor až ke spolujezdci, ten sem fakt nepochopil
Ale ten televizor až ke spolujezdci, ten sem fakt nepochopil
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27948
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
levnější než ten můj Ale mě se naživo nelíbí ten Black style paket
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27948
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ten to natáčení nápravy už obsahuje...honziss píše:...ale objednal jsem ten zakladni vzduch.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time