BMW Divize
Re: BMW Divize
merlin: ale to je generácia e9x, však? Lebo pri e46 bola kedysi aj obyčajná 320i R6...
Re: BMW Divize
Tak co si budem povídat, auto je na to, aby jezdilo.Brus píše:naprosto stejně cca měsíc zpátkyTomasK píše:Historia sa opkauje Mal som uplne rovnaky problem, ked mi "bejby emtri" stala pocas snehovej nadielky pod plachtou a s vykukujucim sa slnkom som potreboval dostat davku, nateseny utekal do garze, strkam klucik do zapalovania, rohlik na tvari , privieram oci a v tom cvak. A bolo po srandemmira píše:tak jsem dnes chtel konecne vytahnout M3 a jen si skytla. tak abych honem shanel nabijecku . mam nechutny abstak
RWD
Re: BMW Divize
Včetně dieselů?merlin píše:P.S. Nasiel som statistiku predaja BMW 3er (Auto Moto ud Sport), R6 tam tvori len 5,8% z celkovej produkcie...
Kolik euro vychází ta ekopokuta na auto při odchýlení se od 120 mg/m3? Že by to automobilky mohly účtovat jako zvláštní položku na faktuře těm zákazníkům, kteří si chtějí připlatit a rovnou by věděli, o kolik je ten bruselský moloch okrádá...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
Ako ktore...casto pocuvam nazory, ze auto je na to aby jazdilo. Je aj nie je. Su tu auta, ktore su podla mojho nazoru klenoty, hlavne po technickej stranke, ktore onedlho nebudu k dostaniu a ktore si chcem uzivat co najdlhsie. A o tento takmer vyhynuty druh je treba sa starat s laskou, dokonca za cenu odriekaniad1.8t píše:Tak co si budem povídat, auto je na to, aby jezdilo.
www.tomaskroner.com
Re: BMW Divize
RedBaron: to su len benzinove 6R, diesle vsetky varianty tvoria viac ako 60% objemu vyroby.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW Divize
a z těch 60% bude bude pětina R6 a zbytek R4merlin píše:RedBaron: to su len benzinove 6R, diesle vsetky varianty tvoria viac ako 60% objemu vyroby.
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
merlin: Tak to je s ohledem na vyse zminene porad vice nez bych cekal R6 uz je dnes v 3er v podstate jediny, trilitr ve dvou vykonovych verzich. Navic je to jiste evropska statistika, v US se ctyrvalce v 3er neprodavaji vubec a diesely nevim, jestli si nasly cestu do par statu, mozna ano...
RedBaron: Zapomente. Hranice je 130 g/km a uz za 4. gram nad limit se plati 95 Eur. Tj. kdyby se to melo delat podle kazdeho auta, neproda se vykonnejsi auto uz ani jedno. Pokud ma M3 E92 nejakych 295 g/km, je to 165 pres, tj. nejakych 15 200 Eur za auto. Myslite si, ze by sit to nekdo priplatil? Je to cca 370 000 Kc, to by bylo absolutne neprodejne.
Automobilky si to rozpusti do cen plosne, BMW ma prumer jen 147 g/km, tj. kazde auto zdrazi o nejakych 1500 Eur a a je to vyrizene. Diskreditujici? Kdepak, konkurence je na tom hure (Audi 152, Mercedes 174), takze nakonec se z toho stane jeste konkurencni vyhoda
Presne na tomto je videt, jak je soucasny stav vadny a proc je motivace automobilek ignorovat zakazniky tak obrovska. Jde o velke penize. Mimochodem, cilem BMW je hranice 90 g/km v roce 2015, takze si asi dokazeme predstavit, co jeste bude nasledovat. Zapomente na R6, to proste za tohoto stavu nema budoucnost.
RedBaron: Zapomente. Hranice je 130 g/km a uz za 4. gram nad limit se plati 95 Eur. Tj. kdyby se to melo delat podle kazdeho auta, neproda se vykonnejsi auto uz ani jedno. Pokud ma M3 E92 nejakych 295 g/km, je to 165 pres, tj. nejakych 15 200 Eur za auto. Myslite si, ze by sit to nekdo priplatil? Je to cca 370 000 Kc, to by bylo absolutne neprodejne.
Automobilky si to rozpusti do cen plosne, BMW ma prumer jen 147 g/km, tj. kazde auto zdrazi o nejakych 1500 Eur a a je to vyrizene. Diskreditujici? Kdepak, konkurence je na tom hure (Audi 152, Mercedes 174), takze nakonec se z toho stane jeste konkurencni vyhoda
Presne na tomto je videt, jak je soucasny stav vadny a proc je motivace automobilek ignorovat zakazniky tak obrovska. Jde o velke penize. Mimochodem, cilem BMW je hranice 90 g/km v roce 2015, takze si asi dokazeme predstavit, co jeste bude nasledovat. Zapomente na R6, to proste za tohoto stavu nema budoucnost.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
@pj: bohužel realita je chmurná, budoucnost ještě chmurnější... brusel
čili asi takle:pjanda píše: . Mimochodem, cilem BMW je hranice 90 g/km v roce 2015, takze si asi dokazeme predstavit, co jeste bude nasledovat. .
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
teprvě fčíl sem se dostal k článku o nikým (kromě bruselu) nechtěné "start and stop" vyfikundaci.... a opět sem se "vyděsil" .... když sem totiž konfiguroval budoucí "potah" 3er, tak mi prodejce tvrdil, že tam ten "sráč" mít nebudu, totéž tvrdí i aktuální papírový prospekt 3er Touringu (systém "start-stop" pouze pro R4) a stejné informace sem našel i na webu bmw.... ale v článku se dočítám, že už ho má i M3 e92... tak nevím: bude či nebude tam?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.