Pravdu díš! Nikdy jsem si nemyslel, že je to tak snadné a v takovém měřítku, dokud jsem se s tím nesetkal osobně, viz. můj podpis. A ani se nejednalo o mládežníky ...Lachende Bestien píše:Sofistikovanost skryté manipulace je na takové úrovni, že vytvořit si "armády" mládežníků, přesvědčených o tom, že demonstrují a prosazují "své" a "správné" ideje, je čím dál jednodušší.
Scala
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scala
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scala
LB: manipulovat masy uměl kde-kdo a ani k tomu nepotřeboval internet nebo mobil. Od Hitlera, přes rodinu Kimů, až po každou reklamu...
Nevěřím, že představitelé automobilek věří v to, co dnes vyrábí a kam se to celé ubírá. Dokonce nevěřím ani tomu, že tomu věří někdo v EU. To je totiž klasický korporát, kde pacují tisíce lidi naprosto zbytečně. A aby si toho náhodou někdo nevšiml, musí vykazovat činnost. A když nejsou “myslitelé”, tak alespoň musí bylt vidět a tak prosazují hovadské nápady jiných. Nic víc bych za tím nehledal.
Nevěřím, že představitelé automobilek věří v to, co dnes vyrábí a kam se to celé ubírá. Dokonce nevěřím ani tomu, že tomu věří někdo v EU. To je totiž klasický korporát, kde pacují tisíce lidi naprosto zbytečně. A aby si toho náhodou někdo nevšiml, musí vykazovat činnost. A když nejsou “myslitelé”, tak alespoň musí bylt vidět a tak prosazují hovadské nápady jiných. Nic víc bych za tím nehledal.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Scala
Já nevím co se tu pořád brečí na 3 válce, velký motory nikdo nekupuje a tak výrobce nabízí to, co lidi kupujou. Řekněte mi kdy naposled byla velká atmosféra nějakej prodejní úspěch? Většině lidí je stejně jedno co mají pod kapotou, dokud to nějak jede a má to slušnou spotřebu.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Scala
Ja bych to nazval vrteti psem, protoze skladba nabidky byla/je takova, ze ten vetsi motor stoji takovej priplatek, ze si to kazdy rozmysli. Nazorne si to muzem predvest na predchudci Scaly, Rapidu.
Kdo si asi koupil tu 1.4, kdyz byla podminena DSG (+50000) a nikdy se samozrejme neocitne v zadne akcni vybave. Ta progresivni cenotvorba proste tu statisticky vyznamnou skupinu zakazniku vzdycky dotlaci k tomu kupovat „zlaty stred“.
Takze po tech silnicich proste budou jezdit 1.2 63kW a 1.6 66kW ambition, o tom jsem proste presvedcen.
No a dneska se to jenom o rad posune - do stredu prijde 1.0 85kW (1.5 jde aktualne poridit zas jen s DSG a nejvyssi vybavou) a naftova 1.6.
Takze ne, nemas pravdu, lidi kupovali ctyrvalcove 1.2 jako zbesili, ale nejsou a nebudou. To co se kupuje rozhodne vyrobce. Progresivni cenotvorbou. Jen velmi mala skupina lidi je vuci tomu imunni.
Kdo si asi koupil tu 1.4, kdyz byla podminena DSG (+50000) a nikdy se samozrejme neocitne v zadne akcni vybave. Ta progresivni cenotvorba proste tu statisticky vyznamnou skupinu zakazniku vzdycky dotlaci k tomu kupovat „zlaty stred“.
Takze po tech silnicich proste budou jezdit 1.2 63kW a 1.6 66kW ambition, o tom jsem proste presvedcen.
No a dneska se to jenom o rad posune - do stredu prijde 1.0 85kW (1.5 jde aktualne poridit zas jen s DSG a nejvyssi vybavou) a naftova 1.6.
Takze ne, nemas pravdu, lidi kupovali ctyrvalcove 1.2 jako zbesili, ale nejsou a nebudou. To co se kupuje rozhodne vyrobce. Progresivni cenotvorbou. Jen velmi mala skupina lidi je vuci tomu imunni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Scala
Určitě máš pravdu v tom, že by si to nějaké zákazníky našlo a automobilky samozřejmě primárně myslí na svoje zisky. Ale já to ale myslel obecně. Proč když 4 válec nenabízí škoda, nekoupí si lid něco jiného.
Jo k těmhle kombinacím, pouze AT k silnějšímu motoru. toho teď bude víc, protože pokud se nepletu, tak podle emisních norem se teď musí homologovat každá kombinace motoru, převodovky, klimatizace, zástěrek, pštrosa, satelitu, píč*vin, takže dostupných kominace bude čím dál míň a budou se vyrábět pouze kombinace co se vyplatí.
Ale znovu se vrátím třeba k mému oblíbenému případu první fabie. Proč tady jezdí tuny HTP, které byli už od výroby nahovno motor, když byly dostupné 4 válce, a takto by se dalo pokračovat dál.
Pravda bude asi někde mezi, ale musíš se podívat na svět taky z pohledu lidí, pro které je auto věc a takových lidí je rozhodně množství větší než malé.
Jo k těmhle kombinacím, pouze AT k silnějšímu motoru. toho teď bude víc, protože pokud se nepletu, tak podle emisních norem se teď musí homologovat každá kombinace motoru, převodovky, klimatizace, zástěrek, pštrosa, satelitu, píč*vin, takže dostupných kominace bude čím dál míň a budou se vyrábět pouze kombinace co se vyplatí.
Ale znovu se vrátím třeba k mému oblíbenému případu první fabie. Proč tady jezdí tuny HTP, které byli už od výroby nahovno motor, když byly dostupné 4 válce, a takto by se dalo pokračovat dál.
Pravda bude asi někde mezi, ale musíš se podívat na svět taky z pohledu lidí, pro které je auto věc a takových lidí je rozhodně množství větší než malé.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.