BMW Divize
Re: BMW Divize
Hm, 80k neni moc, vim ze to umira, ale mel jsem za to ze spsi okolo 150k ... Se zda ze spis umrela na stari.
Re: BMW Divize
Předefčírem a neska sem musel jet bramborem1 (když brambor2 má KO vodní pumpu - díly už mám, příští týden to Michal vymění) a.... jako jo, N53 jede hezky, když se to jen tak lechtá a nechtějí se od něj výkony, to se i chová clkem předvídatelně. jakmile se mu ale šlápne na plyn, začne N53 EUR5 jankovatět (nepředvídatelné reakce na práci s plynem, nepadání otáček a tak)..... Zlatý N52 EUR4
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Chtěl bych se prosím ve stručnosti zeptat na BMW e61 - kombík, automat, xDrive, 3.0D se 170kw. Táta si řekl, že když jede ven jenom na 2 dny a nemusí se tahat s materiálem, tak se mu nechce jezdit dodávkou a kousek od práce narazil v bazaru na tohle. On si to stejně koupí jenom podle toho jak půjde motor a jestli z toho nic nechčije, protože projet se to na místě nedá (klasische echt Deutsch bazaaar u Turka)
Něco málo jsem kouknul - obecné info - "ten třílitr je nesmrtelnej" jsem postřehnul. Turbo je el. ovládané-repas je za cca 7K, má to klapky v sání a DPF, vzadu měchy...přední část z hliníku - bacha na špatnou opravu po případné nehodě. Jinak asi nic nevím. Zajímá mě hlavně past toho XD případně automatu, ale ten je snad ZF = při troše citu by mohl půl mega najet.
Nezajímá mě zkušenost někoho kdo to měl nové a ve 150tis KM to prodal. Tenhle kus má skoro 300TKM a tak mě zajímají zkušenosti s vyjetýma paprikama. Dík
Něco málo jsem kouknul - obecné info - "ten třílitr je nesmrtelnej" jsem postřehnul. Turbo je el. ovládané-repas je za cca 7K, má to klapky v sání a DPF, vzadu měchy...přední část z hliníku - bacha na špatnou opravu po případné nehodě. Jinak asi nic nevím. Zajímá mě hlavně past toho XD případně automatu, ale ten je snad ZF = při troše citu by mohl půl mega najet.
Nezajímá mě zkušenost někoho kdo to měl nové a ve 150tis KM to prodal. Tenhle kus má skoro 300TKM a tak mě zajímají zkušenosti s vyjetýma paprikama. Dík
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Jako motor to byl/je spolehlivý. Ale pokud to auto nelze projet, rozhodně bych to nekupoval. Při jízdě lze narazit totiž na mnoho dalších možných pastí - od věcí na nápravách, brzdách, až po převodovku. A ani to pak nejsou levné srandy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Kolega právě jeden kousek s 300tKm prodává. Má to tuším 3 roky, čipnuté a kromě pár drobností typu senzor nabití baterie, tyčka stabilizátoru... nic neřešil.
Zajímavost: Před e61 měl Octu a teď bude kupovat další Octu. BMW ho bavilo a kromě vyšší spotřeby a pojistek ani o moc víc nestálo, ale vadilo mu používat pěkné auto s krémovým interiérem jako pracovní.
Zajímavost: Před e61 měl Octu a teď bude kupovat další Octu. BMW ho bavilo a kromě vyšší spotřeby a pojistek ani o moc víc nestálo, ale vadilo mu používat pěkné auto s krémovým interiérem jako pracovní.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
ná krémový interiér ti stačí džíny...nemusí být ani užíváno jako pracovní NIKDY bych to do auta nechtěl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
HondaMan : Je to automat ? Otec už fofrklacek nechce. Dělá ve velkém městě a 15km dojíždí hodinu. Navíc by to muselo být u Plzně, on si pro to auto dál jak 50km nepojede. Spotřebu neřeší a pojistku taky ne. On jezdí permanentně 180, takže i 1ková Octavia v naftě 66kw mu žrala 8L. To kdybych napsal někde na "ovca" fórum, tak mě ukamenujou Ale zato to auto jede, nekouří a má ukázkové emise
Bob : vozil auta 20let a nikdy to nešlo projet.To je prostě kolorit. Vyjímka je nákup u dealera, ale těch moc nebylo, protože nový TUV a pod + marže prodražuje nákup. Navíc jsme už takhle 3x koupili stočené auto přímo na place VW salonu, takže kde máš tu výhodnost ? Ta byla teda v tom, že VW salon v tom byl nevinně, přišlo se na to naprosto primitivním způsobem a oni se posrali a šli s cenou tak nízko, že nekoupit to = šílenství. A prohloupil 2x z asi 300aut co dovezl. Takže...to je slušnej poměr úspěchu.
On už si brousil zuby na A4 2.7Tdi, ale cena byla proklatě nízko, tak říkal kolegovi z práce, co je rodilej germán, ať tam zavolá on, že nemá přízvuk a Mustafa začal sypat poctivou ranní kávu, kterou ovšem v inzerátu neuváděl tak, jak je normálně zvykem...Prý : No víš, ta převodovka jak se zahřeje, tak neřadí...Divím se mu, že na to má nervy. Já bych se na Turka vysral a koupil v CZ. Už jen kvůli té zkušební jízdě. Jenže ta cena hovoří sama za sebe, to auto tam stojí 2900Eur. O to nejde tolik, jako o to, že ten bazar je v ulici, kd epracuje a on prostě dál nikam nepojede, protože je to pro něj ztráta času. Kupuje ty auta jak rohlíky. On to stejně bude mít půl roku a pak to prodá...Já znám tátu celej svůj život (překvapující, že ) a NIKDY neměl auto dýl jak 3/4 roku. Výhoda je, že se člověk v útlém mládí svezl v různých střepech od w123, w124, dokonce byl i nějakej Datsun (Stanza nebo jak se to jmenovalo) a 1x Ford Capri...Prima dětství
P.S : Ten XDrive OK, nebo nějaké sranice s tím ?
PPS : Ta 5ka zrovna má krémovej interiér Přes to hodíš deku vole
Bob : vozil auta 20let a nikdy to nešlo projet.To je prostě kolorit. Vyjímka je nákup u dealera, ale těch moc nebylo, protože nový TUV a pod + marže prodražuje nákup. Navíc jsme už takhle 3x koupili stočené auto přímo na place VW salonu, takže kde máš tu výhodnost ? Ta byla teda v tom, že VW salon v tom byl nevinně, přišlo se na to naprosto primitivním způsobem a oni se posrali a šli s cenou tak nízko, že nekoupit to = šílenství. A prohloupil 2x z asi 300aut co dovezl. Takže...to je slušnej poměr úspěchu.
On už si brousil zuby na A4 2.7Tdi, ale cena byla proklatě nízko, tak říkal kolegovi z práce, co je rodilej germán, ať tam zavolá on, že nemá přízvuk a Mustafa začal sypat poctivou ranní kávu, kterou ovšem v inzerátu neuváděl tak, jak je normálně zvykem...Prý : No víš, ta převodovka jak se zahřeje, tak neřadí...Divím se mu, že na to má nervy. Já bych se na Turka vysral a koupil v CZ. Už jen kvůli té zkušební jízdě. Jenže ta cena hovoří sama za sebe, to auto tam stojí 2900Eur. O to nejde tolik, jako o to, že ten bazar je v ulici, kd epracuje a on prostě dál nikam nepojede, protože je to pro něj ztráta času. Kupuje ty auta jak rohlíky. On to stejně bude mít půl roku a pak to prodá...Já znám tátu celej svůj život (překvapující, že ) a NIKDY neměl auto dýl jak 3/4 roku. Výhoda je, že se člověk v útlém mládí svezl v různých střepech od w123, w124, dokonce byl i nějakej Datsun (Stanza nebo jak se to jmenovalo) a 1x Ford Capri...Prima dětství
P.S : Ten XDrive OK, nebo nějaké sranice s tím ?
PPS : Ta 5ka zrovna má krémovej interiér Přes to hodíš deku vole
Re: BMW Divize
V AT to má. po 300tKm je to z mého pohledu takové "volnější". Při rozjezdu bych očekával menší prokluz, ale s jinýma jsem nejezdil... Ale jezdí to ok.
Xdrive ok.
On je skoro z Polska a bude za to chtít tak o kilo více
Xdrive ok.
On je skoro z Polska a bude za to chtít tak o kilo více
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Já byl tedy na nákupu v D (TR bazar) jenom párkrát, ale projížďka možná byla.
ad deka: známej si koupil novou 750d v plné náloži a bílou kůží. Na všech sedačkách má froté ručníky
ad deka: známej si koupil novou 750d v plné náloži a bílou kůží. Na všech sedačkách má froté ručníky
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Bob : Lepší je Larisa, ta hřeje jaxviňa Samej silon
S těmi projížďakmi - táta jezdil leta letoucí pak už jenom do Norimberka. Odhadem okolo 1000 autobazarů na jedné lokalitě. Tam to taky šlo projet, ale řekněme si narovinu, že čistý to nebylo. Turek ti dal nějaké značky, které byly psané kdoví na jaké auto a policajti tam pendlovali celý den všema ulicema a čekali právě na takové lidi...To prostě nestálo za to. Převozky jsi tenkrát kupoval u Rusů tak za 50-80Eur, tak to bys ještě obětoval za vyzkoušení pokud jsi měl fakt zájem, jenže jak pak převozky šly brutálně nahoru a nakonec vlastně de facto "skončily"v té podobě v jaké byly, tak už nic. V nouzi se jelo na české čísla z podobného auta, ale to jsem teda já osobně naprosto odmítal, to byla hrozná prasárna...
A navíc ty jsi tam nebyl na 100% pro auto za 800-1500Eur... Je jasný, že když kupuješ něco voňavého, tak se svézt můžeš, to se nějak vymyslí. U popelnic na pokraji rozpadu ve stáří 15+ to ale nikdo neřeší, takové auta se tam de facto prodávaly na váhu
S těmi projížďakmi - táta jezdil leta letoucí pak už jenom do Norimberka. Odhadem okolo 1000 autobazarů na jedné lokalitě. Tam to taky šlo projet, ale řekněme si narovinu, že čistý to nebylo. Turek ti dal nějaké značky, které byly psané kdoví na jaké auto a policajti tam pendlovali celý den všema ulicema a čekali právě na takové lidi...To prostě nestálo za to. Převozky jsi tenkrát kupoval u Rusů tak za 50-80Eur, tak to bys ještě obětoval za vyzkoušení pokud jsi měl fakt zájem, jenže jak pak převozky šly brutálně nahoru a nakonec vlastně de facto "skončily"v té podobě v jaké byly, tak už nic. V nouzi se jelo na české čísla z podobného auta, ale to jsem teda já osobně naprosto odmítal, to byla hrozná prasárna...
A navíc ty jsi tam nebyl na 100% pro auto za 800-1500Eur... Je jasný, že když kupuješ něco voňavého, tak se svézt můžeš, to se nějak vymyslí. U popelnic na pokraji rozpadu ve stáří 15+ to ale nikdo neřeší, takové auta se tam de facto prodávaly na váhu