BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

merlin píše:riesite jazdenie alebo vrzanie :D
U BMW se dnes resi jen vrzani - kdyz uz se s tim neda moc jezdit, at je auto alespon zticha ;)

Samozrejme, BMW samo ma prace dost, aktualne treba meni sestivalce za ctyrvalce u Z4...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-z ... -ctyrvalec

Asi bychom meli dat dohromady, kde jeste dojde ke zmene "za pochodu" a kde sestivalce vydrzi do konce zivotnosti modelu :) X1 a Z4 jsou jasne, to se vyrabi jen chvili, proto zmena bez vahani, u 3er to naopak skonci jeste letos prirozene s generacni vymenou, tak tam se to take neresi. Jednicka je take jasna, tam se to doklepne do generacni vymeny.

Sestka uz se atmosferickym R6 vyhnula, co petka? Tam je jich celkem dost, ale zatim ticho po pesine, mozna az s faceliftem. U dalsich X modelu je to asi jedno a co takova 7er? :) U te by ctyrvalec byl horkou novinkou ;), ale u te je atmosfericky R6 k mani jen mimo EU a US, tak tam asi zustane...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

naozaj sa mi nechce veriť, že v 3er nebude žiaden R6...
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

brasci: Zadny atmosfericky, na to muzete vzit jed. Turbo (N54) urcite zustane, ale otazka je jak dlouho. I to je porad moc velky motor na to, aby vzhledem ke svemu vykonu produkoval nejak uzasne nizkou normovanou spotrebu. Ocekavam tedy nejake zmensovani objemu casem i v tomto pripade.

Vsak za chvili nebude atmosfericky R6 ani v Z4, tak proc by mel byt v nove 3er? :) A vubec, jaky novejsi model ho jeste ma, nebo ma mit? Verte tomu, casy N52 a N53 jsou secteny, misto nich uz jen N20, vsechno jen otazka casu.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

no neviem, nikdy som BMW nemal ale vždy mi k 3er tak nejak pasoval R6... keď som sa aj pozrel na nejakú 3er e46 bez m-paketu na 16" kolesách ale na kufri nápis 325i alebo tak to auto na mňa nejako zlváštne hovorilo a po takom aute som túžil... hovoril som si, že keď vyrastiem tak si také kúpim... no teraz sa dozviem, že keď sa to pomaly blíži tak už o pár mesiacov nebude... proste sa mi to nechce veriť a mám pocit, že tieto zmeny sa dejú strašne rýclo... keď som pred zhruba 3,5 rokmi kupoval auto tak stav na trhu bol pomerne normálny, teraz samé "zelené" autá, hybrid útočí z každej strany, pidimotor s turbom majú pomaly aj kosačky na trávu...
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvek od merlin »

V BMW 3er, mal motor R6 zostat v TOP verziach aspon s principu. Bez poriadneho R6 motora si neviem BMW predstavit, aj ked ja osobne proti Turbu nic nemam (na rozdiel od vynuteneho automatu). Je to podobne ako 7er v TOP verzii musi mat V12.

P.S. pri mojich cesta po EU (mimo SRN) ked odmyslim diesle tak vecsina BMW 3er co stretavam je 316 a 318 :-?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

merlin píše:
P.S. pri mojich cesta po EU (mimo SRN) ked odmyslim diesle tak vecsina BMW 3er co stretavam je 316 a 318 :-?
Taky jsem si všiml. Zase ale na druhou stranu co jsem viděl, oni prostě jezdí tak, že ty motory v pohodě dostačují.

Možná existuje nějaká statistika, která kromě AVG km/rok udává i AVG km cestu. TIpoval bych, že to bude tak kolem 100km. Průměrné využití v západní Evropě bude vypadat asi tak, že se vyjede z nějakého města, pojete tak 20-30km 80-90kou, pak na dálnici 130km/h a pak sjede do města... Na to prostě dnešní 16, 18 stačí s přehledem.
Druhou skupinou pak budou cesťáci, kteří taky většinu času budou trávit na dálnici a zaměstnavatel jim nebude chtít kupovat víceválce.

Myslím, že poptávka po V/R6 se obecně snížila. U BMW je to ještě trochu jiná písnička, protože to směřovalo na řidiče, kteří by R6 naopak chtít měli, ale o tom jsme se bavili, že tuto cestu BMW opustilo...

A pak mám taky pocit, že čímdál víc řídí ženy - chlapi si asi dávají pivo...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

zelená je tráva...a fotbal to je hra :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2528
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

acer.t : M3 edice trávošlap
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

brasci: Akcelerace prichodu pro me nezadoucich zmen je na tom vsem bohuzel na tom to nejsmutnejsi. Ja osobne jsem presvedcen, ze vrcholem vyvoje automobilismu z hlediska racionalniho vyvoje je konec devadesatych let, kdy auta elektroniku pouzivala predevsim jeste k tomu tomu, aby rychlejsi, ekologictejsi, spolehlivejsi atp. v mire, ktera nesla proti jejich podstate. Pak uz se to se to zacalo posouvat trochu jinam, ztracet racionalitu a vyvoj timto smerem je stale rychlejsi.

Teprve nekdy koncem devadesatych prisla honba za ekologicnosti, ktera byla pro fungovani aut uz prilis devastujici (vyssi Euro normy, pridaly uz jen malo "cistoty" navic vymenou za prilis velke ztraty funkcnich prednosti), honba za pasivni bezpecnosti s timtez zaverem (auta vymenou za to predevsim extremne ztezkla, opet bych rekl neumerne k tomu, o kolik je pasivni bezpecnost vyssi) a v poslednich letech prisla i honba za narizenim co nejnizsi spotreby dle norem (reseno skrze CO2, ale to nema s ekologii primo mnoho spolecneho) atp., coz nas dostalo az k dnesnimu stavu. A nikdo z vyvoje timto smerem neni schopen/ochoten slevit. Delaji se dale vice a vice auta "pro normy", ostatne jsem o tom psal v clanku o start/stop z minuleho tydne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

acer: Safra, tomu ta zelená sluší, to bych nečekal... :-B
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět