maciak:
To ale není těmi auty ale chyba výběru, Mustang má konečně nezávislé zavěšení i vpředu a je to podle mě špica kára bez konkurence, zejména svou cenou okolo 1.5mega už je plná palba bez GT ale je to pořád GT zaměření a žádná motokára, to se nedá nic dělat, ale manuál převodovka, ta je tam totálně úžasná co do pocitu z řazení, poskládání převodových stupňů, to vyrobil bůh! A to jsem zastánce automatu ale tohle se fakt povedlo dokonale, Mustang je teď nejlepší jaký kdy byl, ty modely Mustang dosud do FL 2019 jsou totální krámy, před Fl nebyly ani adaptivní tlumiče, ale teď je to použitelné i v EU a za ty prachy? Bomba bez konkurence. GT už je dražší a tam se přibližuješ k Cayman cenou, takže to už nedává smysl.
Když zklamání 350 tak zkus Skyline. Jiný svět. Vypadá divně ale civilní verze umí i na okruhu bez mrknutí oka zazářit až to bere dech. Co do japonců to je TOP a respekt! Dva kardany jsem naposledy viděl u Colina Mc Rae na Focusu, a taky Tím všem vytřel zrak. Ale dneska na Skyline na okruhu? To sežere nové gumy dřív než přivezou objednanou duhou sadu druhý den
Korveta nyní je nejvýš, to je už supersport pro pány, těším se, až se svezu někdy, ale zase mi to nic neříká, tyhle poloformule, to už je jak motokára Elise téměř, jenže každý je úplně jinak zaměřený, nic z toho si snad ani nekonkuruje, každý má úplně jinou cílovku.
Zklamání způsobilo akorát velké očekávání, které nebylo opodstatněné. Musíš to brát jak to je a jednou se taky posuneš z honby za největším přetížením někam do klidnějších vozů ale vždy je třeba vybrat to, co Ti vyhovuje.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)