Onboard videa
Re: Onboard videa
tak tak, proste ocividne je chyba u tebe, jelikoz jsi jel spatnou rychlosti
Re: Onboard videa
Omlouvám se
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
Re: Onboard videa
Moje krátka prvotina z Ringu, kvalita nic-moc. Bohužel jsem nestačil sehnat držák, nahrával spolujezdec z ruky na foťák (po necelých 2 minutách to vzdal, protože to se fakt nedalo - chudák měl jen normální pás a já byl na pevno ve 4-bodovým). Co mě na Ringu krom výškového profilu hodně překvapilo byly hrboly na asfaltu. Je to opravdu taková "okreska" s neskutečným kouzlem, určitě se tam ještě vrátím...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Onboard videa
I ten kousek se mi líbí
Kolik ti točí motor v těch zatáčkách? Občas mi přišlo, že už moc zdravě nezněl
Kolik ti točí motor v těch zatáčkách? Občas mi přišlo, že už moc zdravě nezněl
Re: Onboard videa
mi zas pripada, ze ty meziplyny moc dobre nebyly
Re: Onboard videa
one-z: motor je doufám v pohodě, i když mi tam něco chrčí, ale to je daný jinýma svodama a ve výfuku mi taky něco chrčí + vzadu je vykucháno, takže ten zvuk je takový všelijaký. Jinak do omezovače (8600) na tom videu nešel ani jednou.
goes: rozhodně nebyly čistý, ale to bylo daný tím že sem se snažil na plných brzdách o degresivní brždění a přitom se meziplyny dávají dost blbě. Holt musím učit...
goes: rozhodně nebyly čistý, ale to bylo daný tím že sem se snažil na plných brzdách o degresivní brždění a přitom se meziplyny dávají dost blbě. Holt musím učit...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Onboard videa
jarka: Na prvni navstevu to neni spatne, jen spolujezdec mohl vydrzet dele Ja rikam: dulezita je odvaha, zbytek se da naucit
Jinak na Nordschleife je atraktivni prave to, ze je to v podstate okreska s jednosmernym provozem (jakkoli to verejna silnice nikdy nebyla), jakekoli konvencni okruhy me nebavi. Prijedte na Sudschleife, uvidite, ze podona silnice je i pobliz a dokonce je kvalitnejsi Jen ten provoz je bohuzel obousmerny...
Jinak na Nordschleife je atraktivni prave to, ze je to v podstate okreska s jednosmernym provozem (jakkoli to verejna silnice nikdy nebyla), jakekoli konvencni okruhy me nebavi. Prijedte na Sudschleife, uvidite, ze podona silnice je i pobliz a dokonce je kvalitnejsi Jen ten provoz je bohuzel obousmerny...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Onboard videa
pjanda: děkuji. Díky tomu, že mám okruh naučený z BMW M3 challenge, tak jsem si to užíval už od svého prvního kola a nemusel jsem hádat co bude za každou zatáčkou a horizontem (a že jich tam je ). Realita mě překvapila hlavně výškovým profilem, povrchem a tím, že rovinky jsou o dost kratší. A taky tím, že po prvním kole jsem z auta vylezl úplně napumpovaný adrenalinem. Den před tím jsme jezdili na volných dnech ve Spa a i když to je taky nádherný okruh, tak charakter ringu je úplně něco jiného. Když bych to napsal hodně poeticky, tak mě ring chytil za srdce .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Onboard videa
Dejte vedet, v ten den tam usporadame nejakou zvlastni akcikazysvjet píše:na Sudschleife pozor, az tam pojedu na kole
jarka: Zrovna Spa je pro me jeden z mala alespon trochu poutavych, pritom relativne konvencnich okruhu, ale NS je uplne jinde. Omezeny prostor, slepe horizonty, slepe zatacky, zmeny asfaltu, promenliva viditelnost, ruzne pocasi... To vsechno cini tento okruh zcela jedinecnym a trvale atraktivnim, protoze se v podstate neda dokonale naucit, podminky se stale meni. Ale jak rikam, najdou se podobne okresky a kdyby se daly zavrit...
Jinak to jste byl s nejakym CTR klubem? Ze jste nerekl...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n