Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od honziss »

Ja videl hlidku jen jednu za CB, tak jak se to rozdvojuje na Linz/Krumlov. Cca 8 lidi, 3 auta, flek na slunicku, pohoda jazz. Nicmene kluk v poladenym escortu rs2000 (pro me celkem legenda), jedouci prede mnou, byl jasna volba ;;)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od retron »

včera jedna hlídka u hráze na Slapech, opalovali se, smáli a dohlíželi na vykládání lodí, za mě cajk a dneska jedna nová moto BMW na 5.5. bubák-pyrát.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

mě se líbí, jak to mají v každém autě zapojené do vestavěného displeje NAVI:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od honziss »

Volant drzi jak prase kost na to jak jede rychle a kolik je tam vody..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

tak známe i z našich luk a hájů, jak taková jízda Passatem s profíky u volantu za mokra dopadá :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od ctrl_j »

To je vtipny, bulhara na udajne 80 predjedou 150+ a melou jak je ta rychlost nebezpecna kvuli akvaplaningu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Všude stejné...co se divíš? A ještě s tím směle lezou na veřejnost.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od driver »

honziss píše:Volant drzi jak prase kost na to jak jede rychle a kolik je tam vody..
To mě napadlo hned jak video začalo.
Třeba dole v německu u Švajcu jsou ještě normální. Jel jste rychleji, doklady v pořádku, odkud kam z jakého důvodu, gute fahrt.
Na dálnici z levého do pravého Tě pustí většina lidí, hodíš blinkr, čekáš že projedou ty tři auta a hned první Tě pouští.
Úžasné. Né vždy... přistěhovalci a tranzit je banda... ale víš jak...

Zato východní polizei to je síla panečku
Zařadí se před tebe tak, že tě málem vybrzdí, a na 80 jsem jel 106.
Jsem ze 140 měl sundanou nohu a plachtěním mě vzali hned na začátku úseku 106, dále rychlost klesala...
Rasseln! Geschwindigkeit tötet! Zkus nevybuchnout smíchem.
:)) Byl jsem ospalý tak říkám Morgen Viefiel Bar bezahlen Bitte schon?
120! Řekl to tónem jako kdybych přejel celý německý pralament na přechodu...
(ve tři ráno okolo mě na dálnici kilometr dva nikde nikdo, tři pruhy a značka tam byla nikým nerespektovaná, protože všichni ví, že to byla údržba, která je realizovaná a jen se značky nestihly sbalit)
(Že na každém sjezdu na parkoviště na dálnici mu blikají v odstavném návěsy je v pořádku, největší pirát jsem já)
Dal jsem mu za trest pětistovku, to mají nejradši ale ani necekl.
Danke šén a odjezd.
Ne, nejsou normální.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od driver »

pavproch píše:Průlet po D1 a D5 z Ostravy do Pilsně.... Zúžení na 12-tém při odbočení na Pr. okruh - nebyl provoz a přesto se to tam štosovalo - ve všední den ráno to bude tragedie....
Klasika.
Ten úsek pro řazení a sjezd tam nemohli namalovat hůř, když už nepostavili delší a širší sjezd, tak měli dávno dát 2km předem řetelné řazení dva na okruh a dva rovně na centrum a oddělit širokou přerušovanou a poslední km plnou širokou! Však tam jsou tři a odstavný, kapacita vozovky tam je. To je snad sto let běžné řešení!

Takhle se tam mezi sebou proplétají všichni se všemi, nikdo nedává předvídatelně včas před započetím směrovky, jedni předjíždí, druzí podjíždí, totálně dementní projekt, to projektoval někdo bez řidičáku na počítači, kdo v životě nejel ani na koloběžce, hůř už to udělat nešlo a kdo to schválil a zkolaudoval, no comment. Kolik miliard že to stálo? x_x
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od ctrl_j »

driver píše:… a na 80 jsem jel 106.
Jsem ze 140 měl sundanou nohu a plachtěním mě vzali hned na začátku úseku 106, dále rychlost klesala...
Rasseln! Geschwindigkeit tötet! Zkus nevybuchnout smíchem.
:)) Byl jsem ospalý tak říkám Morgen Viefiel Bar bezahlen Bitte schon?
120! …
Tak bulhar jel na 80 zmerenych 117 (+37 kmh) a dostal 120€. Nemec s L200 jel na 110 zmerenych 133 (+23) a dostal 70€. A tys jel +26 a taky za 120€? - To te natahl ne?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět