Tohle mi přijde jako hodně zajimavá možnost, sice znám Caymana jen ze simulátoru, ale i tam je 911 jízdně zajímavější a i v reaálu mi ta koncepce prostě přijde sexy. Každopádně v téhle kategorii aut, už to asi moc nebude o rychlosti (té bude všude bohatě), ale spíš o preferencích.mmira píše:Při těch cenách za GT4 a plánu s tím jezdit a ne lestit by mohlo být zajímavější koupit a doladit 997.2 CS. Snadno se to pošle přes 400 k a 911 je imho jízdne zajímavější než Cayman, zvláště s jeho Mega dlouhými převody.
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Strašně moc záleží na použití, ale přestože mám 911 c2s, považuju Caymana za řidičsky lepší auto. Vyvážené, daleko čitelnější v nájezdu do zatáčky. 911 má zas lepší grip na výjezdu. GT4 je čistě okruhovka. Na silnici je příliš nízká a tvrdá.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo koncepcne je cayman lepsi. U oboch aut treba pracovat s prenosom taziska pred zatocenim, ale u 911 je to hnane do krajnosti. Mozno keby jazdim 911 tak mi cayman pride az prilis vyvazeny a ako niekto povedal "nudny", v opacnom garde ale vnimam tu nedokonalost 911 v plnej nahote.
Kazdopadne si nemyslim ze kombinacia M2 a GT4 bude dlhodobo u niekoho fungovat. Presadnutie do M2 bude cista frustracia. Uz len to riadenie a reakcie motora hraju u GT4 uplne inu ligu. O schopnosti preniest vykon na cestu ani nehovorim. Je to ako uvazovat ze v tyzdni budes sexovat s gumou a cez vikendy bez. Po mesiaci sa ti v tyzdni ani nepostavi.
Kazdopadne si nemyslim ze kombinacia M2 a GT4 bude dlhodobo u niekoho fungovat. Presadnutie do M2 bude cista frustracia. Uz len to riadenie a reakcie motora hraju u GT4 uplne inu ligu. O schopnosti preniest vykon na cestu ani nehovorim. Je to ako uvazovat ze v tyzdni budes sexovat s gumou a cez vikendy bez. Po mesiaci sa ti v tyzdni ani nepostavi.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je aspoň přirovnání:-) On se člověk po chvíli zas přepne zpátky. Zvlášť když jezdí i daleko těžkopádnějšími stroji. Teď jsem extrém tohoto druhu zažil po jízdě s kartcross buggy s GSX-R 600 motorem. Po přesednutí zpět do auta jsem byl mimo dýl než jsem byl mimo v té bugině. Ta prostě dělala přesně to co instinkty říkaly že dělat bude a člověk jí věřil. Zatímco v autě nad tím musí přemýšlet a přizpůsobit všemožným prodlevám. Ale i po nahlédnutí do ráje bylo po pár desítkách km v autě zas vše v normálu:-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Len toto je trochu ine. GT4 neni v tyzdni omnoho horsia ako M2, zato cez vikend je inde. Takze naco presadat.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
M2 je z domu, takže by se nejednalo o žádné přesedání a docela to srovnání nafukuješ .
GT4 je vhodnější na okruh, mě při opravdu krátké jízdě, hned trklo:
opravdu vysoká pevnost káry a řízení ostré jako břitva
přesnější manuál
Naopak jsem moc nekvitoval akceleraci bez podřazení, ty kvalty jsou fakt dlouhé
Brzdy mi přišly podobně účinné, jako v M2 (desky Endless ME 22, brzdovka, hadice)
daleko vyšší hluk v kabině
zvuk motoru si mi líbil více v M2
Ale jak jsem psal, požadavky na denní používání pominuly, takže bych uvítal i něco ostřejšího, než je M2, která je dodnes pro mě z hlediska poměru výkonu, ceny a zábavy, č.1, ale chci zase změnu.
Ještě trochu pokukuju po něčem od Lotusu, tak jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
GT4 je vhodnější na okruh, mě při opravdu krátké jízdě, hned trklo:
opravdu vysoká pevnost káry a řízení ostré jako břitva
přesnější manuál
Naopak jsem moc nekvitoval akceleraci bez podřazení, ty kvalty jsou fakt dlouhé
Brzdy mi přišly podobně účinné, jako v M2 (desky Endless ME 22, brzdovka, hadice)
daleko vyšší hluk v kabině
zvuk motoru si mi líbil více v M2
Ale jak jsem psal, požadavky na denní používání pominuly, takže bych uvítal i něco ostřejšího, než je M2, která je dodnes pro mě z hlediska poměru výkonu, ceny a zábavy, č.1, ale chci zase změnu.
Ještě trochu pokukuju po něčem od Lotusu, tak jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ad M. Z. Sorry za OT, ale můžu se zeptat na zkušenost s reálnými náklady na provoz M2. Myslím brzdy, pneu, případně závady ve vztahu ke stáří a km, pojistka, nakonec ztráta hodnoty? Spotřeba je mi fuk, ale ty předešlé věci by mě zajímaly.. Díky moc.
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Třeba to Pavproch přesune do správného tématu, ale spotřebák je silně individuální záležitost. Najeto cca 100tkm, mě vydržely pneu s deskama max. 5-10tkm, (kamarádovi jsme dělali servis po 15tkm a gumy měl, jak nové), přední kotouče jsem měnil v 60tkm.
Pojištění tuším 27000,-
Ztrátu hodnoty vidíš na inzerci, já prodal ještě velice slušně. Závady 0. Spotřeba dlouhodobě okolo 12l, cesty do práce z 90% po okreskách, dá se jezdit v pohodě i okolo 8l.
Za mě, nejlepší nabídka na trhu.
Pojištění tuším 27000,-
Ztrátu hodnoty vidíš na inzerci, já prodal ještě velice slušně. Závady 0. Spotřeba dlouhodobě okolo 12l, cesty do práce z 90% po okreskách, dá se jezdit v pohodě i okolo 8l.
Za mě, nejlepší nabídka na trhu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jako co dělám špatně, že se swiftem mám dlouhodobou spotřebu 9,4??? Všude jsem četl, že to umí jezdit i za 6,5l, jen mě to žere jak protržený a nepřijde mi, že bych s tím nějak prasil... Dlouhodobá 12l u M2 s řádově jinou dynamikou je úplně na pohodu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Trvalý provoz nad 5t otáček
Jo a prasičům, přijde jejich jízdní styl vždycky v pohodě
Jo a prasičům, přijde jejich jízdní styl vždycky v pohodě
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3