Audi A6 2014-2015
Audi A6 2014-2015
Dobrý deň,
uvažujem nad kúpou audi A6, rok 2014-2015. chcem sa opýtať, aký motor, prevodovku a max. počet km doporučujete pri kúpe tohto ročníka. Rozmýšľal som zatiaľ nad 3.0tdi biturbo.
uvažujem nad kúpou audi A6, rok 2014-2015. chcem sa opýtať, aký motor, prevodovku a max. počet km doporučujete pri kúpe tohto ročníka. Rozmýšľal som zatiaľ nad 3.0tdi biturbo.
Re: Audi A6 2014-2015
a jaký je budget? Od toho se odvíjí zbytek
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Jsem takovou letos kupoval mladým.Budget byl cca 600tis.Favorita měli zánovního Passata,či Mondeo,jsem jim řekl ,co zkusit A6 2,0 TDi v manuálu 10/2015 65000km za necelých 600tis ajsou nadšení. Slušnej 3,0 byl ještě tak o dvě kila dražš a myslím,že není třeba,pokud není někdo závodník.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Audi A6 2014-2015
budget nie je podstatný, len nechcem kúpiť niečo čo sa štatisticky kazí. Tak včera som si niečo študoval a najlepšia prevodovka je Tiptronic ale tá sa dáva iba k 3.0tdi biturbo. Nie zlá je Stronic a najhoršia je z hľadiska spoľahlivosti je multi tronic... Budem to kupovať v nadštandardnej výbave ako sú masážné sedadlá, adaptívny tempomat odvetrávané sedadlá, 3x Sline... Už som jedno vyhliadol za predbežnú cenu 30 000€ je to len 3.0tdi s S-tronicom. 2/2016 a 120 000km najazdené. Zaujíma ma ešte čo tie najazdené km. Do koľko treba optimálne vyberať. Viem, že to záleži aj od toho ako sa predošlý majiteľ o auto staral ale myslím aj z hľadiska potrebnej výmeny určitých súčiastok.janjan píše:a jaký je budget? Od toho se odvíjí zbytek
Re: Audi A6 2014-2015
Nie je to slabý motor na tak veľké auto?970ka píše:Jsem takovou letos kupoval mladým.Budget byl cca 600tis.Favorita měli zánovního Passata,či Mondeo,jsem jim řekl ,co zkusit A6 2,0 TDi v manuálu 10/2015 65000km za necelých 600tis ajsou nadšení. Slušnej 3,0 byl ještě tak o dvě kila dražš a myslím,že není třeba,pokud není někdo závodník.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
190 PS fakt stačí ač sám slabými auty nejezdím tak mi to i překvapilo,jak živě to jede,byl to dobrý výběr,ale zase každý jsme jinej,já bych si pro sebe vzal samozřejmě třílitra.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Audi A6 2014-2015
Kolega tu 2.0 tdi má v quattru a automatu. Jako entry level je to fajn. Jede to lépe než člověk čeká, ale v6 bitdi to samo není.
Zas to jezdí za pusu, spolehlivé to je, za stejné peníze to bude mnohem novější.
Jak ale píše 970ka, pokud není budget rozhodující jdi do v6.
Zas to jezdí za pusu, spolehlivé to je, za stejné peníze to bude mnohem novější.
Jak ale píše 970ka, pokud není budget rozhodující jdi do v6.
2.9T RWD
Re: Audi A6 2014-2015
v tom případě máš vlastně 3 možnosti, pokud je ti jedno, jaká je převodovka. Pokud ti to jedno není, tak máš 2 resp. 1 možnost. 3.0 TDI asi nemá smysl brát bez quattra. Tím pádem to bude buď:
1) S-tronic a k němu (podle před/po-facelift) 200-218 koní slabší verze, nebo 245-272 koní
2) měničový ZF a bi-turbo 313-326 koní
Já bych rozhodně doporučil bi-turbo, už jen kvůli té převodovce. Měl jsem obojí a S-tronic je fajn, jakmile auto už jede, ale rozjezdy, popojíždění a jiné manevrování v nižších rychlostech prostě měnič zvládá líp, než klasická spojka... + Rozdíl v dynamice je značný.
Benzínů moc není, ale pokud budget fakt není problém, tak se jako parádní kombinace jeví 4.0 TFSI+ZF a tu doporučuju rozhodně
1) S-tronic a k němu (podle před/po-facelift) 200-218 koní slabší verze, nebo 245-272 koní
2) měničový ZF a bi-turbo 313-326 koní
Já bych rozhodně doporučil bi-turbo, už jen kvůli té převodovce. Měl jsem obojí a S-tronic je fajn, jakmile auto už jede, ale rozjezdy, popojíždění a jiné manevrování v nižších rychlostech prostě měnič zvládá líp, než klasická spojka... + Rozdíl v dynamice je značný.
Benzínů moc není, ale pokud budget fakt není problém, tak se jako parádní kombinace jeví 4.0 TFSI+ZF a tu doporučuju rozhodně
Re: Audi A6 2014-2015
Už som si spravil nejkaký prehľad ponúk s biturbom ale ešte ste mi nepomohli s tými km. Ono nie je na výber tých audín s biturbom v takej výbave ako chcem tak veľa. Do 120 000km je ok, či sa nemusím báť a ísť aj vyššie?
Re: Audi A6 2014-2015
Já bych třeba auto, co má víc, jak 50 tis. najeto nechtěl. 100 tis. km už je pro mě prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy na výměnu, tlumiče na výměnu atd. To už je prostě olítaný...
Ale jinak na to auto je 120 tis. km celkově nic, minimálně jednou tolik ještě poslouží jen s výměnou spotřebních věcí, pokud to před tebou nemělo hovado...
Ale jinak na to auto je 120 tis. km celkově nic, minimálně jednou tolik ještě poslouží jen s výměnou spotřebních věcí, pokud to před tebou nemělo hovado...