BMW Divize
Re: BMW Divize
Kuju za info a tipy.
Fojlování brambora2 domluveno, ze stříbrné bude černá metla.
Fojlování brambora2 domluveno, ze stříbrné bude černá metla.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27867
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Tak. m4Zlik neska dostal (hned sem mu ji aji namontoval) novou (po 10-ti letech) baterku - Exide MicroHybrid 70Ah AGM. Rozměrově tam padla jak hrneček na prdelku, eletricky doufám taky (nic nesvítí, teda sfítí fšecko a žádná hláška). Fčil ještě (až nastane čas, fčíl mám ešče furt lyžovací období) první brmrbmr směr matiz ji zaregistrovat do systému.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tak jsem si myslel, ze jsem minuly tyden nadobro uzavrel 12 let dlouhou zivotni etapu s produkty BMW. a pak mi doslo, ze se mi ve stodole vali synovo stare kolo. mmch, koupili ho pouzite jeho prarodice s tim, ze jiste bude nadseny. ovsem je to tak tezky kram, ze jsem na tom jezdil snad jen 14 dni.
musim se ho rychle zbavit, at muzu tuhle kdysi srdecni znacku vazne vyhnat ze zivota.
musim se ho rychle zbavit, at muzu tuhle kdysi srdecni znacku vazne vyhnat ze zivota.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Tak abych tak nějak shrnul prvních 1000km za kniplem brambora2: pro dosažení stejných průměrů a dynamiky jako sem měl u e91 je třeba o něco míň práskat bičem (N52B30 v zadokolce se vytáčí k/do redline ochotněji než N53B30 v xDrive), ale spotřeba halt o něco (litr až dva) vyšší (100oct potrava, samozřejmě). A - kupodivu - (zdravý) N53B30 měl v okolí redline hezčí zvuk než N52B30 (ne teda ale že ten by mi zněl škaredě..... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Já vole prostě nemůžu mít bávo, co nebude odněkud vrzat... Pamětníci si možná vzpomenou na mé vrzající 1er, dodnes mi tady chodí sem tam nějaké SZ s dotazy, jak se toho zbavit... U X5 F15 jsem taky těsně po koupi řešil nějaké povrzávání přístrojovky, tam to naštěstí u AD nějakým záhadným způsobem vyřešili. No a včil se mi samozřejmě rozvrzala F80... se picnu. Po nějakém laborování jsem zjistil, že je to to gumové těsnění kolem oken, které má z vnitřní strany filc, který dosedá na kastli, resp. na ozdobnou lištu. Podle info od AD je to častá bolest F3x/F8x, můžou vyměnit těsnění za nová, ale je vysoká pravděpodobnost, že se to stejně vrátí. Trvalý fix je přímo od BMW nějaká teflonová průhledná páska, která se nalepí na místa, kde ten filc dosedá...
Jediné, co snad nikdy nevydávalo pazvuky, byla E92.
Jediné, co snad nikdy nevydávalo pazvuky, byla E92.
Re: BMW Divize
Jo toto musim potvrdit. Tiez som nezazil bmw ktore nevrze. Vlastne oprava - spominam si len na jedno. Na staru X3. Vsetko ostatne co som jazdil vydava pazvuky. Na tento segment neospravedlnitelne. Kvalita vypracovania je jednoznacne najslabsia.
A co sa stalo ak to nie je tajne?mmira píše:tak jsem si myslel, ze jsem minuly tyden nadobro uzavrel 12 let dlouhou zivotni etapu s produkty BMW. a pak mi doslo, ze se mi ve stodole vali synovo stare kolo. mmch, koupili ho pouzite jeho prarodice s tim, ze jiste bude nadseny. ovsem je to tak tezky kram, ze jsem na tom jezdil snad jen 14 dni.
musim se ho rychle zbavit, at muzu tuhle kdysi srdecni znacku vazne vyhnat ze zivota.
Re: BMW Divize
Mě teda v E92 už nepěkně vrže sedačka ridiče a něco od středového tunelu. Auto má už sice 200 tis. km na hrbu, ale i tak...vasco píše:Jediné, co snad nikdy nevydávalo pazvuky, byla E92.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI