BMW Divize
Re: BMW Divize
Jo a s CA (comfort access) se budu muset naučit žít.... za těch pár dnů, co brambora2 mám se už raz nechal klíč v autě (a zamčil ho) a raz zapoměl zamknout při odchodu od auta (naštěstí sem si to hned uvědomil, vrátil se a zamčil).... prozatím to teda není "moje" fičura, která by se mi líbila a chtěl bych ji....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Nejhorší je, když to v jednom autě máš a ve druhem ne. Když stojíš u toho druhýho a lomcuješ klikou
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
13 rokov a 75000 km? To je ako moj cayman.
Re: BMW Divize
Sem zapomjél: a padají tomu otáčky....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
No pěkný, upravit podvozek, brzdy a přidat tohle ...pavproch píše:Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:
- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)
- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")
- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)
Na nějaké ucelené názory a hodnocení, případně (pochybuju) pomyšlení na úpravy je ale příliš brzo, už sem to tu psal mockrát, trvá mi vždy tisíce a tisíce km, než se s autem (řidičsky) sžiju....
https://esstuning.com/ess-n52-vt1-super ... tem-gen-2/
Re: BMW Divize
brambor1 by byl super kup, kdyby k němu byla i ta pohledávka vůči BMW. My, co máme času dost, bychom se toho nového motoru nakonec dobrali. A za víc než 250k se to prodávat stejně nebude...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
já bych si teda být pp nechal vrátit peníze a vrak jim klidně nechal, v áčkách za to nedostane ani dvě kila
Re: BMW Divize
Sem se byl bramborem2 kuknout na Pustevny, jak to tam vypadá, bacil už ňa přešel, tak o víkendu asi ještě pudu šlapat/šibezkydit.... od cca 600mnm je posněženo, nahoře 2-3cm aji na cestě. Sem po těch letech (poslední RWD sem měl před 2001), jaká je to se zadolkou sranda na sněhu.....
Btw, Mirku, jak jsou staré ty zimní gumy? Vzorku mají dost, měly by hrabat, ale kloužou jak prase, tak asi už je guma na nich ztvrdlá. Podle DOT to nejde rozluštit....
Btw, Mirku, jak jsou staré ty zimní gumy? Vzorku mají dost, měly by hrabat, ale kloužou jak prase, tak asi už je guma na nich ztvrdlá. Podle DOT to nejde rozluštit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
je to limuzina, ne sportak, ze . ja s tim byl spokojeny, protoze to byl supr kompromis. zkus vzadu cca desetinu, dve ufouknout. ma to dost vliv na stabilitu. stejne tak mi vyhovovaly brzdy.pavproch píše:Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:
- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)
- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")
- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)
co se tech zimnich tyce, kupoval jsem pred dvema lety, jsou tedy na aute druhou sezonu. na snehu, ci ledu nikdy nebyly nic moc, o to lepsi jsou na suchu/mokru.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou