BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jo a s CA (comfort access) se budu muset naučit žít.... za těch pár dnů, co brambora2 mám se už raz nechal klíč v autě (a zamčil ho) a raz zapoměl zamknout při odchodu od auta (naštěstí sem si to hned uvědomil, vrátil se a zamčil).... prozatím to teda není "moje" fičura, která by se mi líbila a chtěl bych ji....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27873
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Nejhorší je, když to v jednom autě máš a ve druhem ne. Když stojíš u toho druhýho a lomcuješ klikou :))
No pain, no gain.
Vespa time \m/
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

13 rokov a 75000 km? To je ako moj cayman. :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Sem zapomjél: a padají tomu otáčky.... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od Zajda »

Přitom řešení se nabízelo od začátku - vyměnit celé auto :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:

- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)

- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")

- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)

Na nějaké ucelené názory a hodnocení, případně (pochybuju) pomyšlení na úpravy je ale příliš brzo, už sem to tu psal mockrát, trvá mi vždy tisíce a tisíce km, než se s autem (řidičsky) sžiju....
No pěkný, upravit podvozek, brzdy a přidat tohle :D ...
https://esstuning.com/ess-n52-vt1-super ... tem-gen-2/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

brambor1 by byl super kup, kdyby k němu byla i ta pohledávka vůči BMW. My, co máme času dost, bychom se toho nového motoru nakonec dobrali. A za víc než 250k se to prodávat stejně nebude...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

já bych si teda být pp nechal vrátit peníze a vrak jim klidně nechal, v áčkách za to nedostane ani dvě kila
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Sem se byl bramborem2 kuknout na Pustevny, jak to tam vypadá, bacil už ňa přešel, tak o víkendu asi ještě pudu šlapat/šibezkydit.... od cca 600mnm je posněženo, nahoře 2-3cm aji na cestě. Sem po těch letech (poslední RWD sem měl před 2001), jaká je to se zadolkou sranda na sněhu..... :x

Btw, Mirku, jak jsou staré ty zimní gumy? Vzorku mají dost, měly by hrabat, ale kloužou jak prase, tak asi už je guma na nich ztvrdlá. Podle DOT to nejde rozluštit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

pavproch píše:Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:

- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)

- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")

- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)
je to limuzina, ne sportak, ze ;). ja s tim byl spokojeny, protoze to byl supr kompromis. zkus vzadu cca desetinu, dve ufouknout. ma to dost vliv na stabilitu. stejne tak mi vyhovovaly brzdy.

co se tech zimnich tyce, kupoval jsem pred dvema lety, jsou tedy na aute druhou sezonu. na snehu, ci ledu nikdy nebyly nic moc, o to lepsi jsou na suchu/mokru.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět