BMW Divize
Re: BMW Divize
Co má nového Michelin u CUP 2? Myslel jsem, že je to Sport Cup+, ale u rozměru 245/35 R19, ( 265 jsou k dispozici) píšou ukončena výroba. Chtěl jsem zkusit Pirelli Trofeo, ale 10 za gumu, se mi zdá hodně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Vrooom píše:Snehulak:
Zas 235 jsou užší, asi jim stačí 8J ráfek, takže lehčí kolo, není to úplně černobílý
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Tak. .... brambor2 je můj, teda firemní. A už i bez pražské RZ. Fčíl už si jen přeji aby sloužil nejlépe nafurt nebo aspoň hodně dlúho.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A trable s kombikom ako dopadli?
Re: BMW Divize
Myslím, že soudruhové z Bavorova ten jeho poslední motor stále zkoumají a zatím se nevyňadřili. Až se vyňadří (dají další motor), tak brambor skončí v aaaáčkách.
Re: BMW Divize
vK to naspal za ňa. Tak to je a bude.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ježyš, to fajn pocit být zase plně a samostatně pojízdný, zajet si kam a kdy chci a nemuset pochtívat po kolegovi skautíka. Mirku, kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
to Ti nenabídli ani náhradní vozidlo??
Re: BMW Divize
Já ho nechtěl (napřed sem zapoměl a pak už mi to bylybé pochtívat)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:
- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)
- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")
- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)
Na nějaké ucelené názory a hodnocení, případně (pochybuju) pomyšlení na úpravy je ale příliš brzo, už sem to tu psal mockrát, trvá mi vždy tisíce a tisíce km, než se s autem (řidičsky) sžiju....
- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)
- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")
- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)
Na nějaké ucelené názory a hodnocení, případně (pochybuju) pomyšlení na úpravy je ale příliš brzo, už sem to tu psal mockrát, trvá mi vždy tisíce a tisíce km, než se s autem (řidičsky) sžiju....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.