Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak to vypadá, že pan Účetní předčasně končí jako CEO v FCA ze zdravotních důvodů.
https://www.cnbc.com/2018/07/21/fiat-ch ... ggles.html
Ikdyž mu dost lidí nemůže přijít na jméno, obávám se, aby nástupce nenaředil původní strategii ve snáze ukázat něco nového a tím neudělal spíš škodu než užitek. :-k
https://www.cnbc.com/2018/07/21/fiat-ch ... ggles.html
Ikdyž mu dost lidí nemůže přijít na jméno, obávám se, aby nástupce nenaředil původní strategii ve snáze ukázat něco nového a tím neudělal spíš škodu než užitek. :-k
Re: Fiat a vše kolem nich
Dnes STK Panda po 12 letech a 59 tis. km po městě bez ztráty kytičky Btw kromě spotřebáku (destičky, filtry, žárovky, výfuk) za celých těch 12 let městského provozu jen výměna předních ramen a stabíků. Hodně násobně drahých aut by mohlo závidět Tak ťuky ťuky ťuk, ať to vydrží.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Fiat a vše kolem nich
Panda je nezmar, super autíčko, měli jsme 1,2.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Jj, souhlas.
Ta naše bude brzo mít roků 13. A taky za celou dobu (skoro) bez problémů. Kromě spotřebáku jen jednou bylo nutno vyměnit snímač úhlu natočení volantu.
Ta naše bude brzo mít roků 13. A taky za celou dobu (skoro) bez problémů. Kromě spotřebáku jen jednou bylo nutno vyměnit snímač úhlu natočení volantu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Ten jsme měnili taky, ještě v záruce (asi klasická bolest).
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
tak se taky přidám. Panda 4x4 motor 1.2 2005, na tachu cca 120 tis. ale je to koupené 2011 jako ojeté takže kdo ví. Kromě spotřebáku měněné věci poničené špatnýma silnicema a tropením hovadin, tedy silentbloky ramen, přední tlumiče (jeden začal mastit, někdo by to asi neřešil ale já už jezdění se špatným zažil a zas to tolik nestálo), totéž výfuk, tlumič se oloupal, což by tak nevadilo ale byl děravý vlnovec, taky následek terénu. Mimochodem, nekupujte výfuk Polmostrow, dalo to dost práce, je hrozně nepřesně udělaný. Ovšem z předchozího auta mám podobně špatnou zkušenost i s "značkovým" Bosalem. Na jaře se chystám na jedno rameno, rachtá čep, při tom vyměním i špejle stabilizátoru a taky se mastí levá poloosa od těsnění z difu, tak to vezmu při jednom. Což prý je slabé místo i těch dnešních Fiatů.
Jediná závada co mě trochu trápila byla škrtící klapka, je to Euro 4 s elektrickou klapkou a někdy to hodilo chybu a přestalo to přidávat plyn. Jelo to jen na mírně zvýšené otáčky, uprostřed křižovatky fakt trapný. A taky jsem rozštípal nárazník. Otáčel jsem se na poli, zastávka na vyčůrání. Bylo -15 a škrtnul jsem o zmrzlou hroudu. A ještě zlobilo pravé tlumené světlo. Příčinou byl špatný konektor na výstupu z té řídící jednotky spotřebičů co jí říkají bodycomputer, co je pod palubkou. Firma Siemens co tu krabičku udělala a dělá třeba i lokomotivy asi měla pocit že na hlavní světla v autě stačí vývody velikosti špendlíčku. Opraveno vyčištěním a napružením vyhřátého kontaktu.
Jo a řízení mi taky zlobilo. Ale to se obešlo bez opravy, ukázalo se že to dělá špatná baterie. Asi má ten elektroposilovač velké nároky na proud.
Jinak samozřejmě to nemá výkon, na dálnici to těch 130 udrží ale moc nadšené to není. Ale na dovádění na okreskách a hopkání po městě se dá výkon nahradit italským přístupem a to pak dokáže být docela zábava. A co teprv když nasněží. Kdysi někdo napsal že Panda je jak jehně na amfetaminu.
Jediná závada co mě trochu trápila byla škrtící klapka, je to Euro 4 s elektrickou klapkou a někdy to hodilo chybu a přestalo to přidávat plyn. Jelo to jen na mírně zvýšené otáčky, uprostřed křižovatky fakt trapný. A taky jsem rozštípal nárazník. Otáčel jsem se na poli, zastávka na vyčůrání. Bylo -15 a škrtnul jsem o zmrzlou hroudu. A ještě zlobilo pravé tlumené světlo. Příčinou byl špatný konektor na výstupu z té řídící jednotky spotřebičů co jí říkají bodycomputer, co je pod palubkou. Firma Siemens co tu krabičku udělala a dělá třeba i lokomotivy asi měla pocit že na hlavní světla v autě stačí vývody velikosti špendlíčku. Opraveno vyčištěním a napružením vyhřátého kontaktu.
Jo a řízení mi taky zlobilo. Ale to se obešlo bez opravy, ukázalo se že to dělá špatná baterie. Asi má ten elektroposilovač velké nároky na proud.
Jinak samozřejmě to nemá výkon, na dálnici to těch 130 udrží ale moc nadšené to není. Ale na dovádění na okreskách a hopkání po městě se dá výkon nahradit italským přístupem a to pak dokáže být docela zábava. A co teprv když nasněží. Kdysi někdo napsal že Panda je jak jehně na amfetaminu.
Re: Fiat a vše kolem nich
Vážení pánové.
Máte někdo zkušenosti s poskládáním 2 kol dovnitř fiatu Tipo?
Zajímá mě hlavně hatchback a sedan. U kombíku je to asi jasné.
Máte někdo zkušenosti s poskládáním 2 kol dovnitř fiatu Tipo?
Zajímá mě hlavně hatchback a sedan. U kombíku je to asi jasné.
--------------
"Sedan a liftback for the win!"
Zkušenosti s Fabia sedan 1.2 49 kW a okrajově Peugeot 206 (r.v. cca 2003)
Škoda 105 L
"Sedan a liftback for the win!"
Zkušenosti s Fabia sedan 1.2 49 kW a okrajově Peugeot 206 (r.v. cca 2003)
Škoda 105 L
Re: Fiat a vše kolem nich
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Smím být poťouchlý? To není chyba, to je vlastnost.
Chtěl jsem dojít vyměnit potkávačku v hlavním světlometu mé italské MILFky, ale fučí a ščije tu, tak se mi ven nechce. :-/
Chtěl jsem dojít vyměnit potkávačku v hlavním světlometu mé italské MILFky, ale fučí a ščije tu, tak se mi ven nechce. :-/