Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Alfa je pro me smutna historie. Bez urazky, byl to pro me vzdy krap, rozpadalo se to prakticky vsude, technicky, v interieru, ... rychleji nez jina auta. Ale bylo neco na druhe strane, melo to svoje kouzlo, atraktivitu, nabizelo to jizdu, kterou nebylo mozne s necim jinym zazit. Meli jsme ve stejne dobe ve firme 147 T.S. 85 kW a Focus I 2,0i Trend a i kdyz to druhe je pro me jeden z nejlepsich kompaktu vsech dob, 147 vedle toho nebyla marna a mela co nabidnout. Podvozek, rizeni, motor... Vsechno bylo zajimave, rad jsem si s tim sjel. Jen Alfa se asi po 65 tkm zacala rozpadat a Focus dosud jezdi v rodinnych kruzich a pusobi stoprocentne.
Dneska je Alfa jizdne absolutne nezajimava, ale krap je to porad. Tomu ja rikam ustup ze slavy
I proto by mohlo byt zajimave vratit se za 249 000 Kc do tech lepsich dob
Dneska je Alfa jizdne absolutne nezajimava, ale krap je to porad. Tomu ja rikam ustup ze slavy
I proto by mohlo byt zajimave vratit se za 249 000 Kc do tech lepsich dob
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Alfa Romeo by měla raději dělat zahradní nářadí--Ta špatná pověst nevyšumí ani za dalších 20 let.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
pjanda: No jo, s Vašimi měřítky si pod "rozpadat" představují vrzající plasty a občas stávkující centrál Alfa byla vždycky stavěná především pro domácí popř. jiné jihoevropské trhy a tam vrzání zajímá někoho teprve ve chvíli, kdy je hlasitější než rádio naplno nebo motor v 6.500 otáčkách A hlavně se na kvalitních italských silnicích hned tak neozve, zatímco na českých tankodromech ano.
Ale vážně: zrovna generace 147/156/166/GT (+ částečně i GTV / Spider 916) je ta "zlatá střední cesta", kdy to JEŠTĚ byly opravdové Alfy a přitom UŽ vůbec nerezavěly a byly schopné najet 200 - 250 tis. km bez závažnějších problémů a velkých oprav.
Jenže zákazníkům a/nebo novinářům to bylo málo a tak Alfa (z mého hlediska bohužel) zamířila podobným kurzem jako BMW a zkusila postavit auto pro "většinovou populaci". První byla 159 + Brera + Spider, kde to trochu přehnali a museli řešit zásadním (byť na pohled neznatelným) faceliftem, pak MiTo a teď Giulietta. Hlavně o poslední jmenované platí, že je to velmi dobré auto, však ho taky všechny testy co znám řadí na špičku třídy vedle Golfa a Focuse (někdy těsně před, někdy těsně za). Ovšem to nastoluje nové otázky:
- jak moc dobrá Alfa to (ještě) je?
- je to dobrá strategie po ekonomické stránce?
Nutno ovšem dodat, že zatímco BMW si velmi podobné směřování vybralo dobrovolně (a "včas"), tak Alfa neměla moc na výběr a udělala to až "na poslední chvíli", nebo dokonce možná (nedej Bože) až "příliš pozdě". Vyrábět auta pro nadšence ji prostě nebylo (a není) schopno uživit.
Jinak řečeno: 147 nebo 156 (o GT ani nemluvě) si nadšenci budou ještě za 30 (50...) let schovávat jako youngtimery nebo veterány pro radost. O 159 a Giuliettě už si to nemyslím. Ale zase Giulietta by se konečně mohla začít dobře prodávat, zatím to tak vypadá.
Ale to všechno nebo většina z toho může být brzy zase jinak. Proč? Protože 4C. Na to auto jsem moc zvědav.
Ale vážně: zrovna generace 147/156/166/GT (+ částečně i GTV / Spider 916) je ta "zlatá střední cesta", kdy to JEŠTĚ byly opravdové Alfy a přitom UŽ vůbec nerezavěly a byly schopné najet 200 - 250 tis. km bez závažnějších problémů a velkých oprav.
Jenže zákazníkům a/nebo novinářům to bylo málo a tak Alfa (z mého hlediska bohužel) zamířila podobným kurzem jako BMW a zkusila postavit auto pro "většinovou populaci". První byla 159 + Brera + Spider, kde to trochu přehnali a museli řešit zásadním (byť na pohled neznatelným) faceliftem, pak MiTo a teď Giulietta. Hlavně o poslední jmenované platí, že je to velmi dobré auto, však ho taky všechny testy co znám řadí na špičku třídy vedle Golfa a Focuse (někdy těsně před, někdy těsně za). Ovšem to nastoluje nové otázky:
- jak moc dobrá Alfa to (ještě) je?
- je to dobrá strategie po ekonomické stránce?
Nutno ovšem dodat, že zatímco BMW si velmi podobné směřování vybralo dobrovolně (a "včas"), tak Alfa neměla moc na výběr a udělala to až "na poslední chvíli", nebo dokonce možná (nedej Bože) až "příliš pozdě". Vyrábět auta pro nadšence ji prostě nebylo (a není) schopno uživit.
Jinak řečeno: 147 nebo 156 (o GT ani nemluvě) si nadšenci budou ještě za 30 (50...) let schovávat jako youngtimery nebo veterány pro radost. O 159 a Giuliettě už si to nemyslím. Ale zase Giulietta by se konečně mohla začít dobře prodávat, zatím to tak vypadá.
Ale to všechno nebo většina z toho může být brzy zase jinak. Proč? Protože 4C. Na to auto jsem moc zvědav.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Alfa GT z predchozi strany (http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... =60#p14902) zlevnena na 239 tisic. Copak na to rika beaumont?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Toto je docela zajimave - Chevrolet Corvette C6 CZ 2005 s manualem a nejakymi 65 tkm za 599 000 Kc. Vypada dobre, puvod se zda byt jasny.
Nejsem zrovna fanda zakladni C6, ale porad je to ctyristakonove auto s dynamikou 911 C2S, pritom stoji polovinu...
Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Nejsem zrovna fanda zakladni C6, ale porad je to ctyristakonove auto s dynamikou 911 C2S, pritom stoji polovinu...
Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Vypada to na velmi zaujimavy kusok (a za tie peniaze) a kedze mam k nemu ani nie 5min, tusim ho pozrem zblizka. Zaujimalo by ma ale, v com spociva hacik zakladnej C6 oproti 911 (997) S?pjanda píše:Nejsem zrovna fanda zakladni C6, ale porad je to ctyristakonove auto s dynamikou 911 C2S, pritom stoji polovinu...
www.tomaskroner.com
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
TomasK:
Corvette C6 Coupé 2005
Gewicht 1492 kg
0 - 200 km/h 16,8 s
100 - 0 km/h (kalt) 35,3 m
100 - 0 km/h (warm) 35,0 m
Nordschleife 8.15 min
Porsche 997/911 Carrera S 3,8 Coupé 2005
Gewicht 1461 kg
0 - 200 km/h 16,0 s
100 - 0 km/h (kalt) 35,3 m
100 - 0 km/h (warm) 32,3 m
Nordschleife 8.05 min
Dle meho reprezentuje cenovy rozdil mezi temito auty asi toto: 75 % image, 10 % technicka vyspelost, 5 % jakasi sladenost, 5 % ovladatelnost a 5 % brzdy, ktere jsou u 911 uber alles
Vetina duvodu je tedy iracionalnich, 911 je lepsi auto, ale ne dvakrat. A to si myslim, ze C6 ztraci hlavne kvuli prevodum, ktere jsou poplatne charakteru auta - C6 neni delana jako supersport. Vsak posudte sam: 78/114/162/228/335/402, to je na auto se 404 konmi a Vmax okolo 300 km/h prilis... Z06 tedy nema o moc lepsi , ale tam aspon prvnich 5 kvaltu dava smysl a sestka je na spotrebu, u C6 uz je prechod 4-5 problematicky.
Corvette C6 Coupé 2005
Gewicht 1492 kg
0 - 200 km/h 16,8 s
100 - 0 km/h (kalt) 35,3 m
100 - 0 km/h (warm) 35,0 m
Nordschleife 8.15 min
Porsche 997/911 Carrera S 3,8 Coupé 2005
Gewicht 1461 kg
0 - 200 km/h 16,0 s
100 - 0 km/h (kalt) 35,3 m
100 - 0 km/h (warm) 32,3 m
Nordschleife 8.05 min
Dle meho reprezentuje cenovy rozdil mezi temito auty asi toto: 75 % image, 10 % technicka vyspelost, 5 % jakasi sladenost, 5 % ovladatelnost a 5 % brzdy, ktere jsou u 911 uber alles
Vetina duvodu je tedy iracionalnich, 911 je lepsi auto, ale ne dvakrat. A to si myslim, ze C6 ztraci hlavne kvuli prevodum, ktere jsou poplatne charakteru auta - C6 neni delana jako supersport. Vsak posudte sam: 78/114/162/228/335/402, to je na auto se 404 konmi a Vmax okolo 300 km/h prilis... Z06 tedy nema o moc lepsi , ale tam aspon prvnich 5 kvaltu dava smysl a sestka je na spotrebu, u C6 uz je prechod 4-5 problematicky.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Samozrejme som si vedomy, ze kazda malickost hra do kariet Porsche, ci uz dielenske spracovanie, "engineering", image...ale ako pricuchnutie k supersportu je to velmi rozumna volba, na moj vkus sice trosku vystredna, ale ako vikendovka...v nedelu sa predsa nepracuje A motor ma prenadherny zvuk...
Sprevodovanie veru pripomina skor GT na dlhe trate (viz BMW e9x), ale pokial by slo prevodovu "konstantu" znizit, tak by sa jednalo o "best you can get" , prihliadnuc k cenovke.
Sprevodovanie veru pripomina skor GT na dlhe trate (viz BMW e9x), ale pokial by slo prevodovu "konstantu" znizit, tak by sa jednalo o "best you can get" , prihliadnuc k cenovke.
www.tomaskroner.com
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
TomasK: Urcite, hodnota za penize je vynikajici, proto jsem to sem dal Myslim, ze se s tim da udelat hodne parady a to ne jen vizualni...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
tak za 600tis mít 400k auto, které je 6let staré, to je prostě parádní nabídka
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!